• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Виносна антена AvengeAngel Big Hulk plus 2.4G, 5.2G, 5.8G, тридіапазонний підсилювач сигналу для квадрокоптерів DJI Mavic 3, 3Т, Matrice та Autel в комплекті з кабелями.

Завершена

500 239.98 UAH без ПДВ
Номер: ad9a28ef48f04746b7d491184b0ec11a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-13-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.10.2025 17:39 - 03.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 Одеса № 199 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 № 199 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 10 UA-2025-09-19-010831-a 19.09.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, відповідності повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції вимогам Особливостей № 1275, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору пропозиції переможця спрощеної закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції вимогам Особливостей № 1275, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору пропозиції переможця спрощеної закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А2613, затверджене протоколом уповноваженої особи 19.09.2025 (далі – Оголошення), пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ХРІЗМА» (далі – ТОВ «ХРІЗМА»), повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ХРІЗМА» у його пропозиції, виправлення учасником ТОВ «ХРІЗМА» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.10.2025 № 86, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.10.2025, договір про закупівлю Товару від 09.10.2025 № 60, пояснення та документи Замовника, надані 17.10.2025 та 23.10.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі встановлено. У пункті 7 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1 Додатка 2 до Оголошення. Також у пункті 1 Додатка 2 до Оголошення зазначено, що відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача або інше українською мовою. Відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі: «Виносна антена AVENGER Booster 2.4G/5.8G, дводіапазонний підсилювач сигналу для квадрокоптерів DJI Mavic 3, 3Т, Matrice та Autel в комплекті з кабелями», зазначеного у Додатку 2 до Оголошення, показник коефіцієнта шуму становить 52.5 dB. Учасником закупівлі ТОВ «ХРІЗМА» на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у складі пропозиції надано гарантійний лист від 16.09.2025 № 215, в якому, зокрема зазначено, що у запропонованому товарі показник коефіцієнта шуму становить 52.5 dB. Проте переходячи за посиланням: «https://avengeangel.com/products/avengeangel-big-hulk-plus-24g,52g,58g-triple-and-signal-booster-antenna-range-extender-for-dji-drones,powerful-double-mplifieripx68-waterproof,built-in-lithium-battery,-continuous-work-for-8-hours», яке міститься у вказаному гарантійному листі, на технічний опис предмета закупівлі, можна встановити, що показник коефіцієнт шуму (Noise Figure) складає ≤ 2.0 dB, що не відповідає вимогам Додатка 2 до Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 із зазначеного питання Замовник 23.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «При заповненні Додатку 2 до оголошення рядку Коефіцієнт шуму 52.2 dB було зроблено механічну помилку при розгляді технічних характеристик запропонованого учасником товару замовник дійшов виводу відповідності запропонованого товару згідно посилання https://avengeangel.com/products/avengeangel-big-hulk-plus-24g,52g,58g-triple-and-signal-booster-antenna-range-extender-for-dji-drones,powerful-double-mplifieripx68-waterproof,built-in-lithium-battery,-continuous-work-for-8-hours Замовник у подальшому врахує виявлене зауваження при формуванні вимог тендерної документації з метою уникнення подібних ситуацій надалі». Надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення. Крім того, у пункті 8 Додатка 1 до Оголошення зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом якого був товар відповідно до коду ДК 021-2015: 32350000-1 – (Частини до аудіо- та відеообладнання); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником закупівлі ТОВ «ХРІЗМА» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі пропозиції надано довідку від 01.10.2025 № 12, в якій міститься інформація щодо наявності договорів від 23.09.2025 № №279 та 280, укладених з Військовою частиною А7013. Також зазначеним учасником у складі пропозиції надано вказані договори. Проте у складі пропозиції відсутні документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо), чим не дотримано вимоги пункту 8 Додатка 1 до Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 із зазначеного питання Замовник 23.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «ТОВ «ХРІЗМА» надали копії видаткових накладних (або інші документи, Акти наданих послуг) на електрону почту, яка прописана в електронній системі прозоро з пояснень ТОВ «ХРІЗМА» не було технічної можливості загрузки даних до системи PROZORRO копія видаткової накладної додається. Відсутність окремих документів про виконання договору не вплинула на об’єктивність оцінки пропозиції та не створила необґрунтованих переваг для учасника». В додаток до пояснення Замовником також надано видаткову накладну від 25.09.2025 № ХР-0000023, що підтверджує виконання договору поставки товару від 23.09.2025 № 279. Надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки документ щодо підтвердження виконання договору відсутній у пропозиції ТОВ «ХРІЗМА». Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Згідно з пунктом 1 частини тринадцятої статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ХРІЗМА» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Під час проведення моніторингу встановлено невідповідність назви предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Виносна антена AvengeAngel Big Hulk plus 2.4G, 5.2G, 5.8G, тридіапазонний підсилювач сигналу для квадрокоптерів DJI Mavic 3, 3Т, Matrice та Autel в комплекті з кабелями» та в пункті 1.2 договору про закупівлю Товару за державні кошти від 09.10.2025 № 60 (далі – Договір), а саме: «AvengeAngel Big Hulk plus 2.4G, 5.2G, 5.8G в комплекті з кабелями» назві предмета закупівлі, яка зазначена у Додатку 2 до Оголошення та в Специфікації товару (Додаток 1 до Договору), а саме: «Виносна антена AVENGER Booster 2.4G/5.8G, дводіапазонний підсилювач сигналу для квадрокоптерів DJI Mavic 3, 3Т, Matrice та Autel в комплекті з кабелями». На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 із зазначеного питання Замовник 23.10.2025 надав пояснення, в якому зазначено: «При заповненні Специфікації товару (Додаток 1 до Договору) допущено механічну помилку в зв’язку зі схожістю найменувань виробника виявлена помилка буде виправлена укладанням додаткової угоди без змін істотних умов договору». Встановлена невідповідність назви предмета закупівлі в оголошенні («тридіапазонний підсилювач») та в Додатку 2 до Оголошення/Специфікації до Договору («дводіапазонний підсилювач») є не просто механічною помилкою, а створює критичний ризик порушення базових принципів публічних закупівель, зокрема добросовісної конкуренції та максимальної економії, визначених у статті 5 Закону. Така розбіжність призводить до того, що потенційні учасники, які мали б у наявності або могли б запропонувати більш досконалий (тридіапазонний) товар, могли бути введені в оману або ж свідомо відмовилися від участі, вважаючи, що вимоги є суперечливими чи занадто складними для однозначного трактування. Як наслідок, це могло штучно звузити коло учасників, зменшити конкуренцію та потенційно призвести до закупівлі товару за завищеною ціною або з характеристиками, що не повністю відповідають початковій потребі Замовника.
Період усунення порушень: 28.10.2025 17:20 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення
Дата публікації звіту: 30.10.2025 12:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 31.10.2025 14:10

Запити/Пояснення