-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Центральна, 165 в с. Либохора Турківського району Львівської області"
Завершена
9 826 068.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 000.00 UAH
Номер:
60ee3ff461a6403d996e7c9f5d853372
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 17:09 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-16-001528-b 16.10.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій та їх оцінці, установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерні пропозиції ТзОВ «Градобуд-Престиж» та ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.11.2018 № 14 та зміни до нього, пояснення Замовника, розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 5.3.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет закупівлі, сума договору.
Також, відповідно до пункту 5.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці згідно п. 5.3.1 цього ж Розділу, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
На виконання пункту 5.3.1 учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання пункту 5.3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано 2 листи-відгуки щодо виконання лише 1 договору: реконструкція павільйону автобусної станції на пл. Двірцевій,1.
Крім цього, вищезазначені відгуки не містять номеру і дати, що унеможливлює визначення дати їх складання, та не відповідає вимогам пункту 5.3.3 щодо двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 9 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
На виконання зазначеного ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
Відсутні також такі роботи, в наданій у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» ліцензії субпідрядника – ТзОВ «Гронло Львів».
Відповідно до пункту 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, які, відповідно потребують дозволу Держпраці (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому або субпідряднику ТзОВ «Гронло Львів» Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Таким чином, тендерна пропозиція ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» не відповідала вимогам пунктів 5.3.3, 9 та 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Період усунення порушень:
08.04.2019 14:27 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
3ca57e9ed908427681b9ace6127d22ad
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2019 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Центральна, 165 в с. Либохора Турківського району Львівської області» (ID: UA-2018-10-16-001528-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до п. 5.3.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником торгів інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет закупівлі, сума договору.
Також, відповідно до 5.3.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено надання учасником позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці згідно п. 5.3.1 цього ж Розділу, не більше двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, з зазначенням інформації про належне виконання договору.
На виконання п. 5.3.1 учасником торгів ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» (далі - ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ») в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначена інформація щодо виконання ТзОВ «СІД» 7 договорів.
Водночас, на виконання п. 5.3.3 ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» надано 2 листи-відгуки щодо виконання лише 1 договору: щодо реконструкції павільйону автобусної станції на пл. Двірцевій,1.
Крім цього, вищезазначені відгуки не містять номеру і дати, що унеможливлює визначення дати їх складання, та не відповідає вимогам п. 5.3.3 щодо двадцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
2. Відповідно до п. 9 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
На виконання зазначеного ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі тендерної надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ від 25.09.2018 № 56-Л, реєстраційний запис 2013055266).
Водночас, у вищезазначеній ліцензії відсутній такий вид робіт, як: код 2.02.06 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), хоча технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації передбачено придбання, влаштування та пусконалагоджувальні роботи пожежної та охоронної сигналізації.
Відсутні також такі роботи, в наданій у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» ліцензії субпідрядника – ТзОВ «Гронло Львів».
3. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року.
Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Держпраці (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107).
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» відсутній дозвіл, виданий йому або субпідряднику ТзОВ «Гронло Львів» Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ДОМУС ЕЛІТ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації, відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c2b182be99de49e8af36f71b4b533524
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-10-16-001528-b
Дата опублікування:
02.04.2019 21:10
Опис:
1. Встановлення одного з кваліфікаційних критеріїв згідно Закону, а саме: надання підтвердження виконання аналогічного договору, є виключно правом Замовника, яким скористався Замовник. Тож на виконання норм Закону вимагаються копії аналогічних договорів та відгуків відповідно. Учасник підтверджує таку вимогу шляхом надання у складі пропозиції семи аналогічних договорів, однак у повному обсязі наданий один аналогічний договір, чого достатньо аби підтвердити вказаний кваліфікаційний критерій, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», адже там вимога звучить в однині, а саме: аналогічного договору. Тож наданий лист відгук завантажений аби підтвердити цю вимогу відповідає всім вказаним вимогам у документації. До того ж замовником прийнято рішення віднести не зазначення вихідного номера на документі до формальних помилок, які містяться у п.1.2. розділу 3 тендерної документації, а саме: технічні помилки та описки.
2. Згідно з вимогами Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД, замовником зазначено вимогу щодо влаштування системи пожежної сигналізації на об’єкті будівництва.
Згідно з розділом ІІІ тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно надати ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом 2018 року.
Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до примітки переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.»
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», переглянуто критерії складності об'єктів будівництва, а саме даним законом встановлено нову модель типологізації об'єктів будівництва: I і II категорії складності скасовані, замість них об'єкти вважаються незначними (CC1); III і IV категорії стають об'єктами із середніми наслідками (CC2); об'єкти V категорії складності відносяться до об'єктів зі значними наслідками (CC3).
Виходячи з вищеописаного, враховуючи той факт, що учасником ТОВ «ДОМУС ЕЛІТ» в складі ТП надано ліцензію на право здійснення господарської діяльності з переліком видів робіт із провадженням господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) відповідно до чинного законодавства їм не потрібно надавати окрему ліцензію на влаштування системи пожежної сигналізації на такі об’єкти будівництва, оскільки це вже враховано в самій ліцензії на право здійснення господарської діяльності (ліцензія із середніми і значними наслідками (СС2, СС3);
3. Відповідно до п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна документація повинна складатися, в тому числі з: дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (далі - Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки «!» , якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року. Оскільки Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинну Декларацію на виконання робіт з підвищеної небезпеки «!», яка зареєстрована в журналі обліку суб’єктів господарювання територіального органу Держпраці № 52/18 від 23 березня 2018 року, то таким чином підтверджує усі вимоги тендерної документації. Тож хоч і технічним завданням у Додатку 3 до Тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (п. 13 та п. 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та п. 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107), однак Замовником не було встановлено «!» вимоги щодо надання такого дозволу учасником у складі тендерної пропозиції на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відтак, Учасником підтверджено вимоги тендерної документації у повному обсязі, а в діях Замовника відсутні будь-які порушення в цій частині вказаних зауважень.