• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX

Завершена

819 689.00 UAH з ПДВ
Номер: 332c26cc4b3c4cb488cc0f9b5f68b935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000155
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.10.2025 17:58 - 28.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.10.2025 № 269 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2025 № 269 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-09-19-005585-a 19.09.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 042-87-20, s.v.borysenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації та проєкту договору умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимоги статті 17 Рамкової угоди щодо термінів зберігання документів. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ», оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди умов проєкту договору про закупівлю, та оприлюднити інформацію щодо недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон №922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Постанові Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266) (далі – Постанова №710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2025 рік у тому числі UA-P-2025-09-17-016807-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.09.2025, перелік змін до закупівлі від 25.09.2025, дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Fasility; виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ», протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 30.09.2025 №133, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.09.2025, пояснення Замовника надане 10.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2025. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-IX. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318, Держаудитслужба є органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Тендерною документацією Замовника визначено, що закупівля за номером ID: UA-2025-09-19-005585-а здійснюється в рамках Ukraine Facility. Отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility. Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою. Джерело фінансування зазначеної закупівлі: - за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - КПКВК 0611184 на суму 573 782,30 грн., - співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - КПКВК 0311183 на суму 245 306,70 грн. Статтею 17 Рамкової угоди «Зберігання документів» встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів. Згідно з пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди, Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Строк, зазначений у пункті 1 цієї Статті, переривається у разі судових процесів, включаючи розслідування OLAF або EPPO та аудити ECA, або за належним чином обґрунтованим запитом Комісії. Моніторингом встановлено, що у проєкті Договору поставки не зазначено терміни зберігання документів, які стосуються процедури закупівлі, договорів та всіх інших документів, відповідно до вимог статті 17 Рамкової угоди, що є порушенням вимоги статті 17 Рамкової угоди. Окрім того, пунктом 1.5. Додатку 3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» на виконання вимог Рамкової угоди учаснику в складі тендерної пропозиції надано вимоги та спосіб підтвердження відповідності вимогам на етапі подання пропозицій, серед яких вимоги, що стосуються статті 17 Рамкової угоди також відсутні.
Період усунення порушень: 13.10.2025 17:59 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 17:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2025-10-06-000155 від 13.10.2025 щодо закупівлі «Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп», а саме: вжиття заходів щодо приведення у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, та оприлюднення інформацію щодо недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, повідомляємо, що у майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, між замовником-ініціатором закупівлі Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» укладено додаткову угоду №1 від 20.10.2025 до Договору №35А/25 від 15.10.2025 для приведення у відповідність умов Договору вимогам статті 17 Рамкової угоди. Крім того, уповноважена особа підвищила рівень своїх знань та навичок, взявши участь в онлайн-навчанні, присвяченому закупівлям в межах Ukraine Facility від Академії Радник.
Дата публікації звіту: 20.10.2025 15:45

Запити/Пояснення