- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 - 
                        Донорські кошти
 
Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                819 689.00
                UAH з ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    332c26cc4b3c4cb488cc0f9b5f68b935
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-10-06-000155
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    06.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    07.10.2025 17:58 - 28.10.2025 23:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ 
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.10.2025		№	269
			
	Дніпро	
 
Про початок здійснення 
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
         Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, 
  
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника                                                                Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток 
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від  06.10.2025  № 269
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	назва замовника	
2	UA-2025-09-19-005585-a	19.09.2025	КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник  відділу   
контролю у сфері закупівель                                                                                               Ольга КОВАЛЬОВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації та проєкту договору умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимоги статті 17 Рамкової угоди щодо термінів зберігання документів. 
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ», оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710  - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди умов проєкту договору про закупівлю, та оприлюднити інформацію щодо недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон №922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Постанові Кабінету Міністрів від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266) (далі – Постанова №710). 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель  КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на  2025 рік у тому числі UA-P-2025-09-17-016807-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.09.2025, перелік змін до закупівлі від 25.09.2025, дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Fasility; виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 15.11.2024 №1318, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ», протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 30.09.2025 №133, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.09.2025, пояснення Замовника надане 10.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2025.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-IX. 
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року №1318, Держаудитслужба є органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. 
Тендерною документацією Замовника визначено, що закупівля за номером ID: UA-2025-09-19-005585-а здійснюється в рамках Ukraine Facility. Отже, на закупівлю поширюються умови Рамкової угоди та іншого законодавства, яке регламентує порядок реалізації інструменту Ukraine Facility.  
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» зі змінами та в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою.
Джерело фінансування зазначеної закупівлі:
-	за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - КПКВК 0611184 на суму 573 782,30 грн.,
-	співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - КПКВК 0311183 на суму 245 306,70 грн.
Статтею 17 Рамкової угоди «Зберігання документів» встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів. Згідно з пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди, Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів. Строк, зазначений у пункті 1 цієї Статті, переривається у разі судових процесів, включаючи розслідування OLAF або EPPO та аудити  ECA, або за належним чином обґрунтованим запитом Комісії. 
Моніторингом встановлено, що у проєкті Договору поставки не зазначено терміни зберігання документів, які стосуються процедури закупівлі, договорів та всіх інших документів, відповідно до вимог статті 17 Рамкової угоди, що є порушенням вимоги статті 17 Рамкової угоди. Окрім того, пунктом 1.5. Додатку 3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» на виконання вимог Рамкової угоди учаснику в складі тендерної пропозиції надано вимоги та спосіб підтвердження відповідності вимогам на етапі подання пропозицій, серед яких вимоги, що стосуються статті 17 Рамкової угоди також відсутні.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    13.10.2025 17:59 - 27.10.2025 23:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    13.10.2025 17:59
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Інформація про усунення порушень
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби, ID моніторингу: UA-M-2025-10-06-000155 від 13.10.2025 щодо закупівлі «Персональний комп’ютер форм-фактора десктоп», а саме: вжиття заходів щодо приведення у відповідність до вимог статті 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, та оприлюднення інформацію щодо недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, повідомляємо, що у майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також, між замовником-ініціатором закупівлі Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради та ТОВ  «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» укладено додаткову угоду №1 від 20.10.2025 до Договору №35А/25 від 15.10.2025 для приведення у відповідність умов Договору вимогам статті 17 Рамкової угоди.
Крім того, уповноважена особа підвищила рівень своїх знань та навичок, взявши участь в онлайн-навчанні, присвяченому закупівлям в межах Ukraine Facility від Академії Радник.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    20.10.2025 15:45
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    eac71f19d8a14ac5af64d4bd2656b903
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.10.2025 10:46
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    14.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Питання у файлі
                
                        
                    Номер:
                    154dab7a9da14d119732acc6a256711d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь КП "ЦЗО" ДМР на питання моніторингу
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    10.10.2025 13:42
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Закупівля проводилася централізованою закупівельною організацією відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (зі змінами), рішення міської ради від 23.06.2021 № 7/8 «Про визначення КП «Централізована закупівельна організація» ДМР централізованою закупівельною організацією» (зі змінами), Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженого розпорядженням міського голови від 29.09.2021 №6-29/9-р (далі за текстом – «Порядок»).
Згідно з п. 3.1. Порядку: «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…». П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме: - перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях; - аналізує очікувану вартість; - перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку; - проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів; - надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь на запитання №1: 
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням фактичних обсягів потреби та моніторингу ринкових цін на даний вид товару шляхом отримання комерційних пропозицій і пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах аналізу отриманої інформації на момент оголошення закупівлі ;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX та відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», (зі змінами від 14.08.2025 № 1145).
ЦЗО відповідно до Порядку здійснено аналіз визначення очікуваної вартості шляхом збору та аналізу інформації здійснювалися на підставі відкритих джерел у мережі Інтернет, в тому числі на сайтах постачальників таких товарів, спеціалізованих торгівельних майданчиках.
2. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» встановлено, що на вимогу пункту 14  Додатку 6 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати посилання на офіційний веб-сайт виробника персонального комп’ютера, яке має  відкриватися без реєстрації та містити інформацію, що підтверджує відповідність запропонованого персонального комп’ютера технічним вимогам Замовника.
Просимо надати назву файлу, що містить вищезазначену інформацію.
Відповідь на запитання №2:
Дана інформація міститься у файлі «33. Порівняльна таблиця», колонка 6 «Технічні, якісні та кількісні характеристики товару запропонованого учасником».
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь на запитання №3:
Фінансування закупівлі здійснюється:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - КПКВК – 0611184;
- співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»  - КПКВК - 0611183
(Постанова Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році»).
Додатки: На підтвердження наданої інформації додаємо:
1.	Комерційні пропозиції від потенційних учасників.