• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тотальні ендопротези кульшового суглобу

Завершена

5 450 750.00 UAH з ПДВ
Номер: 30c508a45543452d8aeb153a3fd13121
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.10.2025 15:25 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.10.2025 №129-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 жовтня 2025 року №003100-18/12419-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.10.2025 №129-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2025-09-19-004330-a, 19.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Горбенко Михайло Олександрович» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 19.09.2025 № 73), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Горбенко Михайло Олександрович» (далі – ФОП «Горбенко Михайло Олександрович»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 № 77, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.10.2025 № 262, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 15.10.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13.10.2025 та 17.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до пункту 19 Постанови № 1178 визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10, 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13 Постанови № 1178, крім договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону), 80, 86, 88, 89, 91 Постанови № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків. Проведеним моніторингом установлено, що Замовником у тендерній документації, а саме в проєкті договору про закупівлю (підпункт 2 та 5 пункту 10.1.1. розділу 10) передбачені підстави для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, без врахування змін, які внесені постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2025 № 1067 до Постанови № 1178. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.10.2025 щодо вказаного, Замовник пояснив, що «… на момент укладення договору замовником використовувалася типова договірна форма, затверджена та погоджена в установі до набрання чинності змін, внесених постановою №1067. Оновлена форма договору, яка враховує вимоги підпунктів 2 та 5 пункту 19, перебувала на доопрацюванні та не могла бути оперативно впроваджена без порушення внутрішнього порядку погодження документів. На сьогодні замовником уже вжито заходів для усунення недоліків: оновлено типову форму договору відповідно до чинної редакції Особливостей; підготовлено та оприлюднено зміни (додаткову угоду № 1 від 15.10.2025 до договору № 262 від 08.10.2025) до чинного договору з метою приведення його у відповідність до вимог підпунктів 2 та 5 пункту 19». Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. Моніторингом питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Горбенко Михайло Олександрович» установлено наступне. У пункті 6 додатку 1.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник передбачив вимогу, що товар, запропонований учасником, повинен відповідати медико-технічним характеристикам до предмету закупівлі. Крім того, встановлено вимогу, що на підтвердження учасник надає інформацію про відповідність характеристик запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі, з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку документа (із наданням такого документа), що підтверджує вказані характеристики товару. Моніторингом установлено, що учасник ФОП «Горбенко Михайло Олександрович» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про відповідність характеристик запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі (файл «Довідки про учасника.PDF»), однак не зазначив посилання на відповідну сторінку документа, що підтверджує вказані характеристики товару, зокрема: 1. Тотальні ендопротези кульшового суглобу з металевою голівкою безцементного проксимального типу фіксації компонентів: - ніжка повинна мати дві форми виконання: латеральна та стандартна; - стегнові голівки повинні бути виготовлені з двох матеріалів: нержавіюча сталь або сплаву CoCr. Всі голівки повинні мати стандартний конус 12/14 мм; - у чашки має бути присутня приплюснутість на верхівці, завдяки чому відсутній тиск на неї. Безцементна чашка повинна мати не менше двох внутрішніх діаметрів: 28 та 32 мм; - кісткові гвинти для фіксації вертлюгового компоненту мають бути виготовлені з титанового сплаву; 2. Тотальні ендопротези кульшового суглобу з керамічною голівкою безцементного проксимального типу фіксації компонентів: - ніжка повинна мати дві форми виконання: латеральна та стандартна; - голівка стегна повинна бути виготовлена зі сплаву алюмінію і цирконію. Всі голівки повинні мати стандартний конус 12/14 мм; - у чашки має бути присутня приплюснутість на верхівці, завдяки чому відсутній тиск на неї. Безцементна чашка повинна мати не менше двох внутрішніх діаметрів: 32 та 36 мм; - кісткові гвинти для фіксації вертлюгового компоненту мають бути виготовлені з титанового сплаву; 3. Тотальні ендопротези кульшового суглобу з керамічною голівкою та короткою ніжкою безцементного проксимального типу фіксації компонентів: - голівка стегна повинна бути виготовлена зі сплаву алюмінію і цирконію. Всі голівки повинні мати стандартний конус 12/14 мм; - у чашки має бути присутня приплюснутість на верхівці, завдяки чому відсутній тиск на неї. Безцементна чашка повинна мати не менше двох внутрішніх діаметрів: 32 та 36 мм; - кісткові гвинти для фіксації вертлюгового компоненту мають бути виготовлені з титанового сплаву. З огляду на вказане, учасник ФОП «Горбенко Михайло Олександрович» не дотримався вимог, встановлених пунктом 6 додатку 1.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника. Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявивши вищезазначеної невідповідності на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не надав можливості учаснику ФОП «Горбенко Михайло Олександрович» її усунути.
Період усунення порушень: 28.10.2025 14:16 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою інформування про здійснення заходів щодо недопущення у подальшому порушень, виявлених під час проведення моніторингу закупівлі за номером UA-2025-09-19-004330-a, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо, що за результатами внутрішнього розгляду службової та пояснювальної записок працівників установи Замовником вжито відповідні заходи, а саме: – проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою з метою підвищення уваги до вимог тендерної документації; – відповідно до наказу установи № 234-В від 03.11.2025 року відповідальну особу відряджено на додаткове навчання уповноважених осіб згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про особливості здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану» відповідно до договору про надання послуг № 282 від 03.11.2025 року. Додатки: сканована копія договору про надання послуг; звіт про договір про закупівлю.
Дата публікації звіту: 04.11.2025 16:01

Запити/Пояснення