-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області»
Під місцем виконанням робіт слід розуміти адресу визначену замовником.
Завершена
88 023 662.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 440 118.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 440 118.31 UAH
Номер:
9b8adfa0bdde48afad930a8acb23f765
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-09-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2020 00:00
Період моніторингу:
09.09.2020 16:45 - 01.10.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2020 № 165.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-18-000174-c 18.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та відповідності опублікованого оголошення про відкриті торги вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, а також включення до тендерної документації умов, що суперечать нормам статтей 25 та 28, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пунктів 1, 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу, відповідно до розділу 12 генерального договору № 11-18 від 29.11.2018, для усунення порушення та приведення у відповідність відповідної інформації, Замовником укладено та опубліковано додаткову угоду про припинення дії договору за взаємною згодою сторін та звіт про виконання цього договору.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності опублікованого оголошення про відкриті торги та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час планування, оголошення та проведення досліджуваної закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель міського комунального підприємства «Яворіввода» (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тедерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП»; повідомлення про намір укласти договір; генеральний договір № 11-18 від 29.11.2018, додаткову угоду від 11.09.2020 № 1; звіт про виконання договору від 11.09.2020 року.
На порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення закупівлі відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (при встановленні Замовником вимоги про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії в сумі 200 000,00 грн).
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону при визначенні у тендерній документації переліку критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
У пункті 1.1.7 частини 1.1 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено, що він вправі звернутися до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. При цьому вказано, що непідтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції.
Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Отже, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання учасником в процесі його кваліфікації документів, окрім тих, які підтверджують відсутність визначених статтею 17 Закону підстав, суперечить нормам статей 25 та 28 Закону.
Відповідно до частини 3 розділу 6 тендерної документації проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Водночас, в частині 3 розділу 6 тендерної документації та примітці до Проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) вказано, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
Згідно з частиною 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті.
За вимогами пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На час проведення закупівлі у відкритому Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, у вільному доступі містилася інформація лише щодо фізичних осіб, інформація щодо юридичних осіб у вказаному Реєстрі стала вільнодоступною з лютого 2019 року.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 за № 28/20341), який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надавалися у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, на порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в розділі 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених в пункті 2 частині 1 статті 17 Закону, інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, а не у формі витягу чи інформаційної довідки з Реєстру.
Проведеним моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог пункту 6.4 частини 6 розділу 3 тендерної документації подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» гарантійні листи від постачальника насосів (ТОВ «Укрінсталзахід», листи №18/05, №18/06 та №18/07 від 31.10.2018) та від виробника труб гофрованих (ТОВ «Ельпласт-Львів», листи №307 та №308 від 24.10.2018) не містять відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання проекту та його технічних характеристик у відповідності до Додатку №2.
В недотримання вимог пункту 3.3 частини 3 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» листи-відгуки про співпрацю по аналогічних договорах від замовників (Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства (листи від 23.08.2018 №15-614/0/2-18 та №15-613/0/2-18) та Малехівська сільська рада (листи від 21.08.2018 №1029/02-19 та №1027/02-19)), не містять посилання на договір, який виконувався.
Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники повинні надати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника а також у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (скановані копія або оригінал); договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги (скановані копія або оригінал); наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (скановані копія або оригінал).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» надано підсумкові відомості ресурсів до відповідних кошторисів, у яких враховано, зокрема, роботу таких будівельних машин і механізмів, як верстати свердлильні та трубозгинальні, грейдери причіпні, перетворювачі зварювальні, автогідропідіймачі (висота підйому 12м, 28м), агрегати фарбувальні, крани на гусеничному ходу (16 т, 25 т, 40 т та 100 т), машини бурильно-кранові, електропечі для сушіння зварювальних матеріалів, крани-трубоукладальники для труб, насоси для водозниження та водовідливу, машини ізоляційні, візки розкочувальні на гусеничному ходу, платформи широкої колії, шинотрубозгин з моторним приводом, кран козловий.
Проте, учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції наявності вищевказаних машин та механізмів відповідними документами, визначеними у пункті 1.1 частини 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, не підтверджено.
Проте, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП», який не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації відповідно до статті 16 цього Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
За результатми розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» визначено переможцем торгів та укладено з ним генеральний договір № 11-18 від 29.11.2018 (далі – Договір № 11-18).
Згідно з вимогою частини 3 статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті. При цьому за нормою абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону переможцем торгів у встановлений Законом строк не надано (не оприлюднено) документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 3 та 8 частини 1 цієї статті Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП», яким як переможцем торгів не надано (не оприлюднено) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 3 та 8 частини 1 статті 17 цього Закону, а укладено з ним Договір № 11-18 на суму 76 071 600,00 гривень.
Відповідно до умов Договору № 11-18 (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строк виконання робіт та термін їх здачі встановлено – до 31.12.2019 року. Також в п.12.1 Договору № 11-18 вказано, що цей договір діє до 31.12.2019 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (п.4 розділу 1, п.п. 6.1 п.6 розділу 3) строк виконання робіт - до 31.12.2020 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Також, відповідно до п.1.2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано проект договору (підписаний на кожній його сторінці із зазначенням про згоду з умовами цього договору), п.12.1 якого також визначено, що - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надано календарний графік виконання робіт, за яким виконання робіт за предметом закупівлі заплановано протягом листопада-грудня 2018 року, 2019 та 2020 років.
Згідно з вимогами частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до вимог частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Таким чином, Договір № 11-18 з переможцем ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» укладено з порушенням вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону.
Також проведеним аналізом наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2018-10-18-000174-c встановлено відсутність інформації щодо внесення змін до Договору № 11-18 та відсутність інформації щодо повного виконання зобов’язань сторонами Договору № 11-18 при зазначенні у ньому (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строку виконання робіт та терміну їх здачі – до 31.12.2019 року.
На опублікований під час моніторингу запит органу державного фінансового контролю щодо надання інформації стосовно причин та підстав укладення з ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» Договору №11-18 не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця) Замовником на час завершення моніторингу відповідної інформації не надано.
Окрім того проведеним моніторингом встановлено, що невід’ємними частинами Договору № 11-18 (п.14.1 договору) визначено: розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
При цьому, відповідно до п.3.1 Договору № 11-18 договірна ціна на момент укладання договору є твердою і становить 76 071 600,00 грн з ПДВ.
Водночас, у додатках до Договору № 11-18 в електронній системі закупівель опубліковано Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» та документ «Договірна ціна на будівництво «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області», що здійснюється в 2018 році» (без зазначення, що він є додатком до договору, договірна ціна у вказаному документі зазначена в сумі 4 947 306,0 грн).
Таким чином, на порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону Замовником договір про закупівлю опубліковано не в повному обсязі, розрахунок договірної ціни (76 071 600,00 грн з ПДВ) у визначений Законом строк (протягом 2 днів з дня укладення договору) та на час завершення моніторингу не опублікований.
На запит органу державного фінансового контролю щодо надання інформації стосовно причин та підстав не опублікування розрахунку договірної ціни в сумі, що відповідає договірній ціні на момент укладання Договору № 11-18 (76 071 600,00 грн) Замовником на час завершення моніторингу відповідної інформації не надано.
Під час моніторингу, відповідно до розділу 12 Договору № 11-18, з метою усунення порушення та приведення у відповідність відповідної інформації, Замовником укладено та опубліковано додаткову угоду №1 від 11.09.2020 про припинення дії Договору № 11-18 за взаємною згодою сторін, а також опубліковано звіт про виконання цього договору (сума оплати за договором - 4 947 306,00 грн).
Період усунення порушень:
17.09.2020 14:27 - 02.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2020 14:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- documentsForm: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
порушення усунено, договір розірвано
Дата публікації:
26.10.2020 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
b6519d321f2c4d5992813484b6479319
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.09.2020 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2020 00:00
Опис:
Дата: 11.09.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-18-000174-c, яка проводилася міським комунальним підприємством «Яворіввода» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що за результатами торгів Замовником укладено генеральний договір №11-18 від 29.11.2018 (далі – Договір №11-18) з ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП».
Відповідно до умов вказаного договору (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строк виконання робіт та термін їх здачі встановлено – до 31.2.2019 року. Також в п.12.1 Договору №11-18 вказано, що цей договір діє до 31.12.2019 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (п.4 розділу 1, п.п. 6.1 п.6 розділу 3) строк виконання робіт - до 31.12.2020 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Також, відповідно до п.1.2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано проект договору (підписаний на кожній його сторінці із зазначенням про згоду з умовами цього договору), п.12.1 якого також визначено, що - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Згідно з вимогами частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі.
Крім того, відповідно до вимог частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Інформацію щодо причин та підстав укладення з переможцем торгів ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» Договору №11-18 не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (умови якого відрізняються відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця) ?
Також проведеним аналізом наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2018-10-18-000174-c встановлено відсутність на час проведення моніторингу інформації щодо внесення змін до Договору №11-18 та відсутність інформації щодо повного виконання зобов’язань сторонами Договору №11-18 при зазначенні у ньому (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строку виконання робіт та терміну їх здачі в – до 31.2.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №11-18, в якому обсязі ?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором №11-18, зазначити які саме та коли ?
4. Чи вносилися сторонами Договору №11-18 зміни до вказаного договору ? У разі внесення таких змін – долучити відповідні підтвердні документи.
5. У разі виконання сторонами Договору №11-18 договірних зобов’язань - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Окрім того встановлено, що невід’ємними частинами Договору №11-18 (п.14.1 договору) є розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
При цьому, відповідно до п.3.1 Договору № 11-18 договірна ціна на момент укладання договору є твердою і становить 76 071 600,00 грн з ПДВ.
Водночас, у додатках до Договору №11-18 в електронній системі закупівель опубліковано Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» та документ «Договірна ціна на будівництво «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області», що здійснюється в 2018 році» (без зазначення, що він є додатком до договору, договірна ціна у вказаному документі зазначена в сумі 4 947 306,0 грн) .
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
6. Інформацію щодо причин та підстав не опублікування розрахунку договірної ціни в сумі, що відповідає договірній ціні на момент укладання Договору № 11-18 (76 071 600,00 грн) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК