-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Персональні комп’ютери, модуль для зберігання з можливістю заряджання, за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035) (далі – «План»), з метою реалізації інструменту Ukraine Facility, запровадженого Регламентом Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 р. Розділ Плану України: «Людський капітал». Реформи та інвестиції: «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту». Найменування кроку Плану (кількісні та якісні кроки з впровадження реформ/інвестицій): «7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»;
Завершена
1 237 730.00
UAH з ПДВ
Номер:
58a91399860d4d9a94683ff9eb18d273
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-01-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
07.10.2025 18:00 - 28.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.10.2025 № 269
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.10.2025 № 269
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-09-19-002223-a 19.09.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, Особливостям та Особливостям 1216, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та Особливостям створення та діяльності централізованих закупівельних організацій затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (із змінами) (далі – Особливості 1216), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік у тому числі UA-P-2025-09-19-002307-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 вересня 2025 № 72, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРАФІКАПРОМ", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 № 75, Повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2025, Договір від 07.10.2025 № 253, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 14.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.10.2025 17:40 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2025 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
ab55fc0c1d2b4c8390bc4494bdd710c9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Персональні комп’ютери, модуль для зберігання з можливістю заряджання, за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»» за ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-19-002223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
33c61e4ca0754c07a80033a2ee222980
Назва:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В.о. начальника Вікторії САМОЙЛЕНКО Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Ользі КОВАЛЬОВА
Дата опублікування:
14.10.2025 14:18
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 09.10.2025 щодо моніторингу UA-M-2025-10-01-000066 повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована у відповідності з вимогами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та згідно вимог та переліку обладнання Наказу МОН від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (зі змінами).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено середньоринковим рівнем цін, визначеним на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель «Prozorro», на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників (комерційні пропозиції додаються).
Згідно «Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», затвердженого постановою КМУ № 1554 від 31.12.2024 .
ТПКВКМБ: 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Розпорядженням селищного голови від 13.01.2025 року №Р-12 «Про внесення змін до рішення селищної ради від 19.12.2024 року «2254—49/VIII «Про бюджет Солонянської селищної територіальної громади на 2025 рік» на суму 1 113 947,00 грн .
ТПКВКМБ: 0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Рішенням селищної ради від 27.02.2025 року №2295-51/VIII «Про внесення змін до рішення селищної ради від 19.12.2024 року «2254—49/VIII «Про бюджет Солонянської селищної територіальної громади на 2025 рік» на суму 123 783,00 грн.
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035) (далі – «План»), з метою реалізації інструменту Ukraine Facility, запровадженого Регламентом Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 р.
Розділ Плану України: «Людський капітал».
Реформи та інвестиції: «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту».
Найменування кроку Плану (кількісні та якісні кроки з впровадження реформ/інвестицій):
«7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»;
Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://osv.org.ua/rada/41760708/news/1758270292 .
В разі, якщо наданої інформації щодо закупівлі UA-2025-09-19-002223-a буде недостатньо, готові терміново надати додаткову інформацію.