• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Персональні комп’ютери, модуль для зберігання з можливістю заряджання, за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035) (далі – «План»), з метою реалізації інструменту Ukraine Facility, запровадженого Регламентом Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 р. Розділ Плану України: «Людський капітал». Реформи та інвестиції: «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту». Найменування кроку Плану (кількісні та якісні кроки з впровадження реформ/інвестицій): «7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти»;

Завершена

1 237 730.00 UAH з ПДВ
Номер: 58a91399860d4d9a94683ff9eb18d273
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-01-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.10.2025 18:00 - 28.10.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.10.2025 № 269 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2025 № 269 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2025-09-19-002223-a 19.09.2025 ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, Особливостям та Особливостям 1216, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та Особливостям створення та діяльності централізованих закупівельних організацій затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій» (із змінами) (далі – Особливості 1216), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік у тому числі UA-P-2025-09-19-002307-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 вересня 2025 № 72, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРАФІКАПРОМ", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 № 75, Повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2025, Договір від 07.10.2025 № 253, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 14.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 21.10.2025 17:40 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.10.2025 17:40

Запити/Пояснення