• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

«Комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії», Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 39162100-6 - Навчальне обладнання, Основний CPV код (для визначення предмета закупівлі) та його назва ДК 021:2015 код 39160000-1 - Шкільні меблі

Закупівля здійснюється за потребою Замовника у мультимедійному обладнанні відповідно до Постанови КМУ №1554 від 31.12.2024 р. Про деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році за кошти субвенції та місцевого бюджету, у тому числі заходу (кроку) Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035)

Завершена

535 380.00 UAH з ПДВ
Номер: bc5cac4a06884c76996d9f1ae1cbfb56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 08.10.2025 14:44 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.10.2025 № 66-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.10.2025 № 66-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-09-18-014837-a 18.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 192-36-82, o.v.hrychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та дотримання вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, пунктів 28 та 43 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НИЖНЬОАПШАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ «АПША» СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 № 1809; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 01.10.2025 № 0110; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 01.10.2025; договір від 14.10.2025 року № 86, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 та 21 жовтня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. За нормами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення, зокрема абзацом другим підпункту другого встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Так, відповідно до абзацу третього підпункту 11 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. Проте, Замовником у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції". Окрім того, відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, Замовником у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Також, нормами абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей встановлено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Проте всупереч пункту 47 Особливостей, Замовником у Додатку 1 «Перелік документів що надаються учасником» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей зазначено наступне: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.» Отже Замовником не враховано зміни, внесені до пунктів 44 та 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі та, як наслідок, не дотримано вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена Замовником не у відповідності до чинної редакції Особливостей (04.09.2025), чим недотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» на відповідність умовам тендерної документації і вимогам законодавства та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації встановлений перелік документів та інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема в пункті 7 з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції, зокрема, порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Окрім того, Замовником в пункті 9 цього ж Додатку визначено наступне: «Учасник у складі пропозиції зазначає конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше». Зазначення таких висловів буде вважатися таким, що не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі.» Так, на вищеописану вимогу Замовника, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у складі своєї тендерної пропозиції подано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 25.09.2025 Вих. № 1/09 (файл: «АПША.rar - «порівняльна таблиця.pdf), яка містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару. Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у вищезазначеній завантаженій Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» в електронну систему закупівель порівняльній таблиці, зокрема в розділі Колекція «Вапняки» зазначено наступне: «призначена для ознайомлення учнів з основними видами вапняків. Склад колекції, має бути: вапняки 1 од.; ракушняк 1 од.; кальцит 1од.; мармур зелений 1 од.; мармур білий 1 од.; мармур червоний 1 од.; крейда 1 од (можливий інший склад колекції). Кількість: не менше 7 зразків. Габаритні розміри: не більше 34х23х4 см», що не відповідає пункту 9 Додатку 2 тендерної документації, а саме не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару, позаяк Замовником не допускається зазначення висловів «не менше» та «не більше», та як наслідок не відповідає умовам технічної специфікації закупівлі. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу прийнятого рішення про відповідність учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.. Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, з огляду на наступне. Замовником у Додатку 2 визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме з чого повинен складатися комплект навчального обладнання для навчального кабінету хімії та яким вимогам та потребам Замовника повинні відповідати складові такого комплекту, для підтвердження чого учасники повинні надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням країни походження товару. Слід зазначити, що пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується. Слід звернути увагу, що вищеописані невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» підлягали виправленню згідно пункту 43 Особливостей оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» не застосовано механізм виправлення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», чим не надано можливості вказаному учаснику виправити такі невідповідності, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.10.2025 10:06 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 10:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звільнено уповноважену особу НИЖНЬОАПШАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ "АПША" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ Дан Олену Іванівну у зв'язку з порушення в сфері закупівлі .
Дата публікації звіту: 04.11.2025 22:06

Запити/Пояснення