• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Шини

Завершена

10 668 844.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 246.84 UAH
Номер: 5a6d5213b9774ceea748687add17ac3b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-31-000542
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.02.2019 17:08 - 01.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.02.2019 № 31 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.02.2019 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2018-09-21-000728-b 21.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) від 26.10.2018 № 621, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: лот 1 – ТОВ «Авторинок на Кільцевій», ТОВ «Дніпрошина», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»; лот 2 – ТОВ «Авторинок на Кільцевій», ТОВ «Укравтозапчастина», ТОВ «Дніпрошина», ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-автопоставка», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»; лот 3 – ТОВ «Авторинок на Кільцевій», ТОВ «Укравтозапчастина»; лот 4 – ТОВ «Констракшн Машинері», ТОВ «СпецКомТранс», протокол розгляду тендерних пропозицій: лот 1 – від 08.11.2018 № 688; лот 2 – від 08.11.2018 № 689; лот 3 – від 08.11.2018 № 690; лот 4 – від 07.11.2018 № 682, повідомлення про намір укласти договір, договір: лот 1 – від 28.11.2018 № 474/ДЗЗ-18; лот 2 – від 28.11.2018 № 475/ДЗЗ-18; лот 4 – від 28.11.2018 № 473/ДЗЗ-18, повідомлення про внесення змін до договорів, додаткова угода: лот 1 – від 29.12.2018 № 1 до договору від 28.11.2018 № 474/ДЗЗ-18; лот 2 – від 29.12.2018 № 1 до договору від 28.11.2018 № 475/ДЗЗ-18; лот 4 – від 29.12.2018 № 1 до договору від 28.11.2018 № 473/ДЗЗ-18. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Окрім цього, Замовник на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації (за лотом 1, 3), які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 12.10.2018, оприлюднив роз'яснення 22.10.2018, чим порушено терміни установлені частиною першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-3_1, RISK1-5_1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 04.03.2019 19:31 - 20.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2019 19:31

Оскарження висновку в суді

Опис: На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 19.03.2019.
Дата публікації: 20.03.2019 13:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо Заперечення до висновку від 04.03.2019 за результатами моніторингу та Інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку від 05.03.2019 за результатами моніторингу у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 12.03.2019 16:44