• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги фізичної охорони об’єктів Комунального підприємства «Запоріжринок» (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги)

Торги відмінено

921 666.67 UAH з ПДВ
Номер: 77ed5804d3b2492ab7b8b793f1c4c376
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.10.2025 17:45 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 106-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2025-09-18-004363-a, яку проводить КП "Запоріжринок";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні у зв’язку із усуненням порушень в ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 13 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжринок» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 № б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» (далі – ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД»); протокольні рішення уповноваженої особи від 02.10.2025 № б/н та від 09.10.2025 № б/н; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 09.10.2025. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД», якого Замовником визнано переможцем процедури закупівлі, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.10.2025 № б/н, та встановлено наступне. Згідно даних електронної системи закупівель, учасник ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» знаходиться у зведених відомостях АМКУ щодо спотворення результатів торгів на підставі рішення Адмінколегії Південно-східного міжобласного ТВ від 21.08.2025 № 54/104-р/к. Відповідно до підпункту 4 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Підпунктом першим пункту 44 Особливостей Замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Попри це, Замовником не прийнято рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі - ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД», чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 07 жовтня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів) щодо вищезазначеного порушення. Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, уповноваженою особою Замовника визнано допущені нею порушення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «АВАНГАРД» та прийнято рішення про відміну Закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником 09.10.2025 відмінено дану процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09.10.2025 № б/н.
Період усунення порушень: 13.10.2025 10:28 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 10:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто в ході проведення моніторингу
Дата публікації: 03.11.2025 11:53

Запити/Пояснення