• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Кейтерингові послуги для організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів Дослідницької гімназії Гребінківської селищної ради Білоцерківського району Київської області

Завершена

242 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 03008df774664820bf0259b4f0caef4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.10.2025 13:17 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 № 343 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-09-18-003331-a 18.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, зокрема проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) установлено недотримання вимог статті 17 Рамкової угоди За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Шпорт Руслан Миколайович, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимог статті 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 б/н (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2025, тендерну пропозицію ФОП Шпорт Руслан Миколайович (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 29.09.2025 № 98 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір про закупівлю від 08.10.2025 № 123, пояснення та документи надані Замовником від 17.10.2025 та від 30.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 29.09.2025 № 98, Замовником визначено Переможцем торгів пропозицію єдиного учасника - ФОП Шпорт Руслан Миколайович, з остаточною пропозицією 241 500,00 гривень без ПДВ. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що закупівля за ID: UA-2025-09-18-003331-a, здійснюється в рамках реалізації заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, у тому числі за бюджетною програмою: - КПКВК 0611021 - «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» - на суму 72 450,00 гривень; - КПКВ 0611403 – «Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» - на суму 169 050,00 гривень. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-09-18-003331-a поширюються умови Рамкової угоди, тож, Замовник зобов’язаний здійснювати закупівлю у тому числі з урахуванням вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Крім того, статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Однак, Замовником в проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та як наслідок в укладеному договорі про закупівлю від 08.10.2025 № 123 не враховані визначені вимоги статті 17 Рамкової угоди, чим, не дотримано вимоги статті 17 Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 30.10.2025 16:29 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2025 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Гребінківської селищної ради у межах виконання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-09-18-003331-a, оприлюдненого 30.10.2025, повідомляє наступне. Під час підготовки тендерної документації на зазначену закупівлю Замовником було враховано положення Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом від 21-22 травня 2024 року, ратифікованою Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024, зокрема вимоги статті 17 щодо зберігання документів, пов’язаних із реалізацією заходів, що фінансуються ЄС. Відповідна вимога міститься в тексті тендерної документації( розділ 5, пункт 2 Інша інформація ТД), що підтверджує дотримання Замовником умов Рамкової угоди при підготовці процедури закупівлі. Разом із тим, під час підготовки проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) зазначене положення не було дубльовано у тексті договору. Така ситуація мала технічний характер та не свідчить про неврахування вимог статті 17 Рамкової угоди, оскільки вимога щодо зберігання документів вже є частиною тендерної документації, що є невід’ємною складовою закупівлі. З метою усунення виявленого недоліку та недопущення його у подальшому, Замовником прийнято рішення: 1. Внести зміни до типового шаблону проєкту договору про закупівлю, передбачивши в ньому окремий пункт наступного змісту: «Сторони підтверджують, що під час виконання цього договору вони дотримуються вимог статті 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо зберігання документів. Замовник зобов’язується забезпечити зберігання всіх документів, пов’язаних із процедурою закупівлі та виконанням цього договору, протягом п’яти років із дати завершення заходу, що фінансується за кошти Європейського Союзу.» 2. Зазначену норму буде включено до всіх наступних договорів про закупівлю, які здійснюються в межах реалізації Плану України ( Ukraine Facility). Таким чином, Замовником вжито заходів для врахування вимог статті 17 Рамкової Угоди та усунення зауваження, викладеного у висновку про результати моніторингу. Додатки: Копія відповідного пункту з тендерної документації, де зазначено вимогу про зберігання документів.
Дата публікації звіту: 31.10.2025 14:00

Запити/Пояснення