• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт статора та ротора генератора типу ТВВ-320-2УЗ ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4

Завершена

25 643 530.00 UAH з ПДВ
Номер: d897ac726b7143fc908b346d98d13811
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.10.2025 14:15 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.10.2025 № 105-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.10.2025 № 105-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-09-17-014947-a, 17.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення замовником пункту 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі − Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості), дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – замовник) UA-P-2025-09-17-018450-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-17-014947-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 17 вересня 2025 року № 1706ВС; перелік змін до тендерної документації від 19 вересня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи замовника від 24 вересня 2025 року № 1728ВС; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-17-014947-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-17-014947-a; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕММАШЕНЕРГО»; Протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 30 вересня 2025 року № 1753ВС; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-17-014947-a; Договір про закупівлю робіт від 09 жовтня 2025 року № 1776 на суму 25 638 472,00 грн (з ПДВ) укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕММАШЕНЕРГО; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-17-014947-a; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю оприлюднені в електронній системі закупівель 14 жовтня 2025 року. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення замовником пункту 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з пунктом 1 частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, у пунктах 3 та 4 Розділу VI «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації замовником здійснено посилання на Господарський кодекс України та статтю 180 Господарського кодексу України відповідно. При цьому, на момент проведення процедури закупівлі UA-2025-09-17-014947-a (17 вересня 2025 року), Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09 січня 2025 року № 4196-IX. Однак, замовником вказані зміни не враховано. Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником без врахування змін до діючого законодавства, в результаті чого замовником порушено пункт 1 частини 3 статті 22 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 13 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 14 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник зазначив, що: «…Отже, тендерна документація складена Замовником з дотриманням вимог пункту 17 Особливостей, а також частини 1 статті 41 Закону. При цьому пункти 3 та 4 Розділу VI тендерної документації не адаптовані під Закон № 4196, яким, скасовано Господарський кодекс України. Процедура закупівлі завершена, 09.10.2025 електронною системою закупівель сформовано звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Після завершення процедури закупівлі виявлена помилка виправленню не підлягає і, на розсуд Замовника, не несе правових ризиків.».
Період усунення порушень: 21.10.2025 17:11 - 04.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2025 17:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2025-10-08-000047, 2 файли вкладено.
Дата публікації: 22.10.2025 19:14

Запити/Пояснення