-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
5 151 638.00
UAH з ПДВ
Номер:
26e9d39bf6a943c4a1656f189194bfcb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 13:00 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 № 83-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 жовтня 2025 року № 83-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
2. UA-2025-09-17-012086-a від 17.09.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ ВТФ «Елегія», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-17-013165-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 17.09.2025 № 1177, із змінами, внесеними рішенням (протоколом) від 19.09.2025 № 1192 (далі – тендерна документація); перелік змін, які вносяться до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, від 19.09.2025; звернення від 18.09.2025 до Замовника через електронну систему закупівель, відповідь Замовника від 19.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2025; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельної фірми «Елегія» (далі – ТОВ ВТФ «Елегія»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ ВТФ «Елегія» до 30.09.2025; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.09.2025 № 1237; повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2025; договір поставки від 08.10.2025 № 08/10-2025-Н; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 16.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.10.2025 11:48 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
2c86b7c4ee0f47559eefb12c97df6c4c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-012086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
81704ff223af41afbd962522c499d4e3
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
16.10.2025 10:23
Опис:
Відділ закупівель надає пояснення стосовно формування очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015:44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби , оголошення UA-2025-09-17-012086-a .
Очікувана вартість предмета закупівлі ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби відповідно до наданого технічного завдання Виробничо-технічного відділу МКП “Миколаївводоканал” була визначена на підставі Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме П. 1 розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, а також Методика моніторингу поточних цін на товари та основні матеріальні ресурси, затвердженою департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради №141 від 10.05.2024 року.
Відділом закупівель були направлені запити за допомогою ресурсів: інтернет, прямі переговори, телефонні переговори з профільними компаніями, а саме — заводи-виробники труби, офіційні дилери заводів-виробників, торговим представникам та ін.(Завод «Ельпласт». Завод «Інсталпласт», Завод «Терполімергаз», фірма «Елегія». Фірма «Пластпайп» (88dei88@gmail.com zbut@vik.com.ua,contact.instalplast@gmail,comteploarmatura.tender@gmail,comv.berezetskiy@gmail.com,julia_work17@ukr.net,MIL2010@UKR.NET,PTZ1@UKR.NET,zayavkadnipro@gmail.com,smartclimate@ukr.net,pipe.techn@gmail.com,tender.afito@gmail.com,terpg@i.ua,svua2012s@gmail.com,tender@ukrgazresurs.com,uapgupk@ukr.net,0672438828a@gmail.com,zbut@terpolymergas.com,plastpaipe@gmail.com,tovceritender@gmail.com.
Відділом закупівель був проведений моніторинг системи Прозорро, згідно якого було отримано інформацію щодо цін на труби ПЕ які склалися на території Миколаївської області та України з урахування усіх вимог наведених в технічному завданні.
Офіційно були отримані дві відповіді з ціновими пропозиціями, в яких враховані наступні умови:
- оплата поставленого Товару з відстрочкою платежу в 60 календарних днів; - місце доставки ТМЦ - склад Підприємства в м. Миколаєві (вул Маршала Василевського, 67/1).
Комерційні пропозиції (додаються) з можливістю поставки Труби ПЕ відповідно до технічних умов, умов поставки та оплати Товару надійшли від:ТОВ «Пластпайп ЛТД», ТОВ «Теплоарматура», Корпорацiя "ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ", ТОВ "Полімерна група "Терполімергаз", ТОВ «трубна компанія Фаворит». Використані офіціальні прайс листи ТОВ «Українська полімерна компанія», ТОВ «Трифар».
Згідно моніторингу системи Прозорро для визначення очікуваної вартості закупівлі були використані договори та цінові пропозиції учасників (додаються) відповідно до регіона замовника (Миколаївська обл., територія України).
Використавши методику визначення очікуваної вартості як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та формулу Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, отримали загальну очікувану вартість закупівлі 5 546 358 грн.з ПДВ.
Керуючись розпорядженням міського голови м. Миколаєва від 27.03.2024 року №62 про порядок підготовки, планування та проведення закупівель товарів, робіт і послуг комунальними підприємствами Миколаївської міської ради, відділ закупівель направив повний пакет документів (технічне завдання, обґрунтування закупівлі, визначення очікуваної вартості) до Департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради для перевірки та погодження закупівлі (лист №48079/31-01/25-2 від 28.08.2025). Відповідь щодо погодження закупівлі надійшла 05.09.2025р. За №49963/21.01-08/25-2 про результати розгляду закупівлі (додається). Керуючись листом про результати перевірки МКП Миколаївводоканал надало розширене обґрунтування потреби труб ПЕ, а також знизило очікувану вартість предмета закупівлі на 394 720,00 грн з ПДВ. Відповідно до рекомендацій департаменту.
Виробничо-технічний відділ надає пояснення щодо технічних та якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015-44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ІD: UА-2025-09-17-012086-а).
Стосовно технічних та якісних характеристик товару пояснюємо, що всі характеристики визначені згідно діючих нормативних документів, а саме ДСТУ EN 12201-2:2018 Труби для подачі холодної води.
Стандарти визначають зовнішній діаметр для труб з поліетилену в інтервалі від 10 до 1200 мм. Відповідність товщини стінок і діаметра, виражене коефіцієнтом SDR, визначає можливості трубопроводу до опору внутрішньому і зовнішньому тиску. Діаметри визначені за умови заміни існуючих трубопроводів на аналогічні.
Труби з маркуванням ПЕ 100, де цифри після літерного позначення матеріалу означають його щільність, яка безпосередньо пов'язана з міцністю і вагою виробів, і відповідно визначає сфери використання. Мінімальна тривала міцність 10 МПа.
Труби з маркуванням SDR 17 характеристики міцності і маси. Числове значення - це відношення діаметра (зовнішнього) до товщини стінки: чим менше індекс SDR, тим важче і міцніше труба. Наприклад, ПЕ 100 SDR 21 легша і менш міцна, ніж ПЕ 100 SDR 17.
(1,0 МПа) - це позначення максимального робочого тиску на який розраховані труби.
На жаль, технічна вода з високим вмістом солей, що привела до прискореної корозії трубопроводів, які не пристосовані для експлуатації в агресивних умовах. Так в минулому 2024 році було замінено 4101м водопровідних труб, а за дев’ять місяців 2025 року 5200м, що на 27% більше.
У зв'язку з вищенаведеним водопровідній мережі МКП «Миколаївводоканал» необхідно придбати 6000м поліетиленових труб, що дозволить зменшити кількість аварійно-відновлювальних робіт на водопровідних мережах та дозволить забезпечити жителів міста водоспоживанням і не допустити виникнення санітарно-епідеміологічних проблем у м. Миколаєві.
Виходячи з вище наведеного аналізу підприємству необхідно до кінця 2025р:
№
з/п Найменування товару Од.
виміру Кількість
1 Труба поліетиленова 63х3,8 ПЕ 100 ,SDR -17, (1,0 МПа) м 500
2 Труба поліетиленова ПЕ-100, 160 х 9,5 мм, SDR17, (1,0 МПа) м 3 000
3 Труба поліетиленова ПЕ-100, 225*13,4 мм, SDR17, (1,0 МПа) м 1 500
4 Труба поліетиленова ПЕ-100, 250*14,8 мм, SDR17, (1,0 МПа) м 500
5 Труба поліетиленова ПЕ-100, 400*23,7 мм, SDR17, (1,0 МПа) м 500
Прийнято рішення щодо оприлюднення пояснень по моніторингу державної аудиторської служби у строк до 18 жовт 00:00.