- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 - 
                        Донорські кошти
 
Навчальне обладнання та приладдя для класів НУШ природничої освітньої галузі (біологія, географія, хімія).
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                751 445.00
                UAH з ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    ef6ccd9e32a2442387cd4b6b5ec02259
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-10-06-000017
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    14.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.10.2025 15:00 - 06.11.2025 23:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.10.2025		№	273
			
	Дніпро	
 
Про початок здійснення 
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
         Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, 
  
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
        2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                                  Валентин ДОВГИЙ
Додаток 
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від  14.10.2025  № 273
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	назва замовника 6	UA-2025-09-17-011689-a	17.09.2025	Відділ освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник  відділу   
контролю у сфері закупівель                                                                                                      Ольга КОВАЛЬОВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі Закон №922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII .
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-09-16-011450-a Відділу освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника згідно протоколу від 17.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ» (далі – ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ», Учасник), повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.10.2025 №395 на суму 747 600,00  грн без ПДВ, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 24.10.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    28.10.2025 16:03 - 01.11.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    28.10.2025 16:03
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    ee6d6bec216f4bf891e6ea3d85066b79
                
                                                                        
                    Назва:
                    Питання до пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.10.2025 16:58
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.10.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Питання у файлі
                
                        
                    Номер:
                    608a4e4b3a564abfa36650ff0a8457cf
                
                                                                        
                    Назва:
                    На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025 року надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.10.2025 10:52
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Про відповідь через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025 року щодо процедури закупівлі Prozorro за номером ID: UA-2025-09-17-011689-a. 
1.	Питання: 
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:  
1.	    Обґрунтування розміру бюджетного призначення на основі:
-	довідки про зміни до річного розпису Царичанської територіальної громади №60 від 07.02.2025 року та рішення сесії Царичанської селищної ради від 07.02.2025 року №2086-38/ по ТПКВКМБ 1183 на суму 75145,00 грн;
-	довідки про зміни до річного розпису Царичанської територіальної громади №7 від 22.01.2025 року та рішення виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 22.01.2025 року №8 по ТПКВКМБ 1184 на суму 676300,00 грн.
2.	Технічні та якісні характеристики предмета визначено згідно переліку до Наказу МОН від 29.04.2020 № 574 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”.
3.	Очікувану вартість визначено на основі моніторингу інтернет магазинів. Робочі документи додаються.
2.	Питання: 
Надайте інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків та суми виділених коштів по рамковій угоді).
Відповідь:  
Фінансування процедури закупівлі товарів «Навчальне обладнання та приладдя для класів НУШ природничої освітньої галузі (біологія, географія, хімія)», код ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі здійснено за рахунок:
-	виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти ‘Нова українська школа’ за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам КПК 0611184 на суму 676300,00 грн.;
-	співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти ‘Нова Українська школа’ КПК  0611183 на суму 75145,00 грн.