• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Зварювальний напівавтомат

Торги не відбулися

304 560.00 UAH з ПДВ
Номер: cf53df36b36f4d7782ec08d719d40a2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2025 14:52 - 06.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.10.2025 № 273 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 № 273 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-09-17-001119-a 17.09.2025 Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання пояснень (інформації про закупівлю), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, Рамкова угода, надання пояснень (інформації про закупівлю) у випадку передбаченому Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання пояснень (інформації про закупівлю) у випадку передбаченому Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-15-007557-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника №19 від 15.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛАТБУД", тендерну пропозицію ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕЛАТБУД" та намір укласти договір про закупівлю №27 від 30.09.2025, протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛАТБУД» №33 від 07.10.2025, протокол про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" та намір укласти договір про закупівлю №35 від 10.10.2025, протокол на відхилення пропозиції ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" №36 від 15.10.2025, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.10.2025, пояснення та документи Замовника надані 28.10.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.10.2025 через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу закупівлі встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднена інформація про автоматичну відміну торгів від 21.10.2025.
Період усунення порушень: 04.11.2025 17:37 - 08.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2025 17:37

Запити/Пояснення