-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
КОМПЛЕКТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ПРИРОДНИЧИХ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ
Завершена
1 948 783.00
UAH з ПДВ
Номер:
34e79158f92147d69fb2ad563062e655
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 18:44 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2025 № 87-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.10.2025 № 87-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-09-16-014813-a 16.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Вараського ліцею №1 Вараської міської ради на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 №№187, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 16.10.2025 №177, пояснення Замовника надані 16.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.10.2025 14:37 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2025 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
91fca478fdc640d8a7ccdf694533cda0
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «КОМПЛЕКТИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ПРИРОДНИЧИХ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-014813-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надайте інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
85d26a6f32c74291ac946d739bb1208b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.10.2025 17:35
Опис:
У відповідь на запит, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-16-014813-a пояснюємо:
1) Для формування очікуваної вартості було здійснено аналіз ринку, збираючи ціни з відкритих джерел, запитуючи комерційні пропозиції, аналізуючи дані інших закупівель та враховуючи технічні й якісні характеристики предмета, з враховуванням вимог відповідно до інструменту Ukraine Facility.
2) Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://docs.google.com/document/d/11ZgUOKHThfl1EQ2ElbupyQH9WpOs62fq/edit
3) Виділення коштів на дану закупівлю затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» (далі – Постанова).
Вараському ліцею №1 Вараської міської ради, згідно реєстру №55 від 11.03.2025 року, було виділено 10507194,00 грн. на КПКВ 0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 3110); згідно реєстру №45 від 11.03.2025 року, було виділено 1997356,00 грн. на КПКВ 0611183 Співфінансування заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 3110); згідно реєстру №39 від 11.03.2025 року, було виділено 2505728,00 грн. на КПКВ 0611183 Співфінансування заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам (КЕКВ 2210). Реєстри розміщенні за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1A2zNBSzLx1mL3cjYWyBDT7cmisoi1MH6/view
4) Дана закупівля здійснена з метою виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Відповідна інформація зазначена в річному плані до закупівлі: https://www.dzo.com.ua/plans/36683984. В електронній системі оголошення закупівлі за посиланням зазначена інформація про фінансування закупівлі (донор -
Ukraine facility): https://www.dzo.com.ua/tenders/28564324. Також для більшої впізнаваності Замовник забезпечив візуалізацію фінансування ЄС (логотипи) в тендерній документації та проекті договору та передбачив зазначення візуалізації фінансування ЄС (логотипів) на товарі, який буде поставлятися згідно умов договору. Тендерна документація та проект договору були складені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, враховуючи Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024; Плану України, затвердженого розпорядженням КМУ від 18 березня 2024 р. № 244-р, Рамкову угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility”, ратифіковану Законом України “Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility” від 6 червня 2024 року № 3786-IX.