-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція електропостачання для приєднання протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
4 645 473.00
UAH з ПДВ
Номер:
f28bd7bb8e8f4b2d821bdd438c415358
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 15:53 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
14.10.2025 № 109-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 14.10.2025 № 109-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-09-16-014089-a, яку проводить Державне підприємство "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «22» жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 16.09.2025 № 315), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК», протокольне рішення уповноваженої особи від 07.10.2025 № 216, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2025 та відповідь Замовника від 20.10.2025 на запит від 15.10.2025.
Період усунення порушень:
22.10.2025 17:12 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 17:12
Запити/Пояснення
Номер:
a531e7e23ebf4206b0315b3a0a7f8166
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
15.10.2025 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція електропостачання для приєднання протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-014089-a), яку проводить Державне підприємство «МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 6.2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 16.09.2025 року № 315) (далі - ТД), Замовником встановлено, що «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
У локальних кошторисах № 02-01-02 на устаткування для монтажних робіт та № 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи Додатку № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання (Технічні умови)» до ТД, Замовником у пунктах: № 165 визначено: трансформатор струму Т-0,66 250/5 0,5S (6 штук); № 179 визначено: трансформатор струму вимірювальний виносний, напруга до 1 кВ (6 штук).
Замовником у пунктах 3 та 3.1 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД було визначено наступні вимоги, а саме: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).
На вищезазначену вимогу учасник/переможець закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК» (далі – учасник) у складі тендерної пропозиції надав лист-згоду від 29.09.2025 № 148/25, згідно якого підтвердив згоду на роботи та витрати: у локальному кошторисі № 02-01-02 на устаткування для монтажних робіт - трансформатор струму Т-0,66 250/5 0,5S (6 штук); у локальному кошторисі 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи - трансформатор струму вимірювальний виносний, напруга до 1 кВ (6 штук).
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків.
Підпунктом 2 цього пункту визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: вимірювальні трансформатори та трансформатори.
Отже, прошу надати інформацію (пояснення) про файли учасника у складі тендерної пропозиції в яких містяться документи та/або інформація щодо локалізації трансформатору струму вимірювального виносного Т-0,66 250/5 0,5S із зазначенням виробника вказаного трансформатору?
2. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Провідний державний аудитор Олександр ГУК
Номер:
27c96067eb6447ee9bfe4d06bb5fd800
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-10-14-000003
Дата опублікування:
20.10.2025 16:36
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про надання пояснень від 2025-10-15 13:54:24, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-10-14-000003, опублікованого від 14 жовтня 2025 15:53, стосовно закупівлі робіт: «Реконструкція електропостачання для приєднання протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-16-014089-a (далі – Закупівля).
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема: «Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень …..», отже якщо вартість предмета закупівлі не перевищує 200 тисяч гривень цей пункт не застосовується. Згідно з аналізом цін на трансформатор струму Т-0,66 250/5 0,5S (пункт № 165 Технічного завдання, додаток 2 до тендерної документації) середня ціна на даний матеріальний ресурс, що склалася на дату оголошення Закупівлі, не перевищувала 200 тисяч гривень (посилання на вартість даного трансформатору: https://vse-e.com/transformator-t-066-a-250-5-klt05s-16-rokiv-mizhpovirochnii-interval; https://ukrelektro.com.ua/ua/p1050716578-transformator-toka-066a.html; https://strumok.kiev.ua/transformator-toka-t-0-66-1-uz-250-5-0-5s-16let.html). Стосовно пункту № 179 Технічного завдання, додаток 2 до тендерної документації, це пусконалагоджувальні роботи. Таким чином, в тендерній документації щодо Закупівлі відсутні вимоги стосовно локалізації трансформатор струму Т-0,66 250/5 0,5S, відповідно в тендерній пропозиції учасника – ТОВ "ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК" відсутні документи та/або інформація щодо локалізації трансформатору струму вимірювального виносного Т-0,66 250/5 0,5S.
2. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи здійснюються на підставі затвердженої проєктної документації. У відповідності до вимог договору від 17.06.2025 №П100625/4 виконані роботи з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція електропостачання для приєднання протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А». Дана проектна документація пройшла експертизу (експертний звіт № 0195-25Е від 05.09.2025) (додається) та затверджена в установленому законодавством порядку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта реконструкції з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 4 645 473,00 грн з ПДВ.
Додатки:
1. Експертний звіт.