• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція електропостачання для приєднання протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 84 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 16-А» згідно ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи

Завершена

4 645 473.00 UAH з ПДВ
Номер: f28bd7bb8e8f4b2d821bdd438c415358
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 14.10.2025 15:53 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 14.10.2025 № 109-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 14.10.2025 № 109-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-09-16-014089-a, яку проводить Державне підприємство "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ".
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «22» жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою замовника (протокол від 16.09.2025 № 315), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ЕЛЕКТРИК», протокольне рішення уповноваженої особи від 07.10.2025 № 216, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2025 та відповідь Замовника від 20.10.2025 на запит від 15.10.2025.
Період усунення порушень: 22.10.2025 17:12 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2025 17:12

Запити/Пояснення