• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 2 поверху

Завершена

3 552 581.20 UAH з ПДВ
Номер: b2e69c3cb80643b3a8aa79146a19c608
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-04-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 04.11.2025 12:36 - 26.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.11.2025 № 42-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.11.2025 № 42-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-09-16-013935-a 16.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 412-32-83, y.d.melkonian@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТК-РЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025 №254, тендерну пропозицію Товариства з обмеженої відповідальністю «АТК-РЕНТ» (далі – ТОВ «АТК-РЕНТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 № 268, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір про закупівлю від 08.10.2025 № 8/113/429 на суму 3 299 369,66 грн в т.ч. ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 10.11.2025 та 12.11.2025 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу щодо питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім цього, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.11.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). Інформація, що розміщується Замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, Замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником 09.10.2025 оприлюднено Договір № 8/113/429 з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), які завантажені у форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення Договір з усіма додатками до нього, а також документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області 05.11.2025 та 07.10.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником надане пояснення, що не спростовує факт порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей» Розділу 3 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 19.11.2025 13:45 - 04.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2025 13:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «Щодо вживання заходів за проведеним моніторингом UA-M-2025-11-04-000037» 04.11.2025 була розпочата процедура моніторингу № UA-M-2025-11-04-000037 закупівлі № UA-2025-09-16-013935a від 16.09.2025 року. За результатами моніторингу були виявлені порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а також не врахування змін внесених Постановою КМУ № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей. З огляду на встановлені порушення ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА зобов’язала вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Наступним повідомляємо, що серед особового складу Квартирно-експлуатаційного відділу міста Дніпро проведена роз’яснювальна робота, щодо результатів моніторингу № UA-M-2025-11-04-000037 та наголошено на необхідність недопущення повторних помилок.
Дата публікації звіту: 25.11.2025 17:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення Замовником серед особового складу квартирно-експлуатаційного відділу м. Дніпро роз’яснювальної роботи, щодо результатів моніторингу
Дата публікації: 03.12.2025 13:50

Запити/Пояснення