• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо, бензин А-95

Завершена

801 702.00 UAH з ПДВ
Номер: dfefe79e056c42d5a1d5dd00ae167d6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.10.2025 18:07 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 06.10.2025 № 89-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.10.2025 № 89-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2025-09-16-011698-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.v.sherstoboieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Радомишльської міської ради Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025 № 55, тендерна пропозиція учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Девон-Інвест» (далі – ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест»), протокол уповноваженої особи від 29.09.2025 № 63, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір про закупівлю від 06.10.2025 № 1, додаткова угода від 08.10.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.10.2025, відповідь Замовника на пояснення з копіями документів, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.10.2025, інформація з офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://radmr.gov.ua/news/1759912583, звіт про виконання договору про закупівлю від 13.10.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» встановлено наступне. Відповідно до пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі із зазначенням адрес не менше ніж двох АЗС, що знаходяться на відстані не більше 10 км від місця знаходження Замовника, який розташований за адресою: 12201, Житомирська обл., Житомирський район, місто Радомишль, вулиця Мала Житомирська, будинок 17. Однак, учасником ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» в тендерній пропозиції надано довідку від 22.09.2025 № 122 (файл «0. ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf»), в якій зазначено адресу лише однієї АЗС (вулиця Карпенка, 2А, місто Радомишль, Житомирська область, 12201), чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 08.10.2025 надано наступне пояснення: «Замовник помилково відніс наявність однієї автозаправної станції (вулиця Карпенка, 2А, місто Радомишль, Житомирська область, 12201) яка знаходиться на відстані не більше 10 км від місця знаходження Замовника як відповідність умовам тендерної документації», яке не спростовує встановлене порушення. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Замовником додатковою угодою від 08.10.2025 № 1 розірвано договір про закупівлю від 06.10.2025 № 1.
Період усунення порушень: 14.10.2025 17:56 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2025 17:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічного навчання та здійснено засідання робочої групи щодо розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Гарантуємо недопущення подібних порушень в майбутніх закупівлях.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 14:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю та проведенням роз'яснювальної роботи.
Дата публікації: 20.10.2025 11:54

Запити/Пояснення