• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкової території багатоквартирного будинку по вул. Соборності, 56 в м. Миронівка Обухівського району Київської області

Завершена

2 407 020.00 UAH з ПДВ
Номер: 0cf564fffe9f4793b4f18c08f7c46e4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-10-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.10.2025 09:31 - 03.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.10.2025 № 270 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.10.2025 № 270 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 7 UA-2025-09-16-009765-a 16.09.2025 Комунальне підприємство "Миронівка-житло" Миронівської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 790-12-26, o.b.katsai@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлене порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення таких порушень у подальшому, привести умови договору від 02.10.2025 №69 у відповідність до вимог пункту 83, 84 Постанови КМУ № 668, оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922-VIII) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника закупівлі, визначеного переможцем, повноти та своєчасності надання пояснень інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Миронівка-житло» Миронівської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-27-010182-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.09.2025 № 56-2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд», протокол уповноваженої особи від 26.09.2025 №60-2025 про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Ріалбуд» та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.09.2025, договір від 02.10.2025 №69, додаткову угоду від 24.10.2025 №1 до договору, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 20.10.2025, 23.10.2025, 24.10.2025, 27.10.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2025, 20.10.2025, 21.10.2025, 22.10.2025. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Моніторингом встановлено, що Замовником 16.09.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт з капітального ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкової території багатоквартирного будинку. Вид предмету закупівлі - роботи. При цьому, Замовником встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.09.2025 року. Отже, враховуючи дату оголошення про проведення відкритих торгів 16.09.2025 та кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.09.2025, Замовником встановлено термін для подання пропозицій 7 днів, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформляються двома окремими додатками до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що Замовник в порушення пункту 28 Особливостей, оформив перелік всіх документів та інформації, що подаюся учасником та переможцем процедури закупівлі одним додатком (Додаток №2 до тендерної документації). Окрім того, відповідно до пункту 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Слід зазначити, що Господарський кодекс України, на який посилається Замовник у тендерній документації на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX втратив чинність, з 28.08.2025. Абзацом 2 пункту 1 постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668) визначено, що ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва . Пунктом 2 Постанови № 668 визначено, що умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Згідно із пунктом 5 Постанови №668 договір підряду укладається у письмовій формі, істотними умовами договору підряду є джерела та порядок фінансування робіт. Пунктом 83 Постанови №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, за результатами моніторингу встановлено, що в проекті договору підряду (Додаток 5 до тендерної документації) та в укладеному договорі від 02.10.2025 №69 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, чим порушено вимоги пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668. Згідно із пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси до якого додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі змін цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах 2, 3 частини 1 статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*,CSV*,XLS(X),ODS*,YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю та змін до нього (у тому числі змін цін на матеріальні ресурси), визначеного абзацом 2 частини 1 статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір від 02.10.2025 №69 з додатками до нього та додаткову угоду від 24.10.2025 №1 до договору з додатками, якою внесено зміни до цін на матеріальні ресурси, у форматі PDF, проте у машинозчитувальному форматі вищезазначений договір та додаткова угода разом з додатками до них Замовником в електронній системі закупівель неоприлюднені, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону №922-VIII. Відповідно до Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» до тендерної документації Замовник визначив, що учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язково в учасника повинна бути наявність наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт, а саме: - котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 13 т – 1 од.; - екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша від 0,25 м3 – 2 од.; - автогрейдери середнього типу – 1 од; - котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса до 8 т – 2 од. - машини поливально-мийні, місткість до 6000 л – 1од.; - котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса до 16 т -1од.; - асфальтоукладальники, продуктивність від 100 т/год – 1 од.; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність до 1 т– 1 од.; - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність від 6,3 т– 1 од.; - автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т– 1 од.; - бульдозери – 1 од.; - вантажний автомобіль-самоскид – 1 од, (всього 14 одиниць техніки). У разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користування майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до надання послуг (виконання робіт). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ПП «Ріалбуд» завантажив файлі «1.Довідка про наявність мат-тех бази.pdf», що містить в собі Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій якою підтвердив наявність у нього дорожньо-будівельних машини у загальній кількості 13 одиниць, що не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації (не менше 14 одиниць). Поряд із цим, у зазначеній довідці підтверджено наявність екскаватора одноковшевого у кількості 1 одиниці замість 2 одиниць, як вимагав Замовник, а наявність машини поливально-мийної місткістю до 6000 л учасником ПП «Ріалбуд» взагалі не підтверджено, що не відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасник ПП «Ріалбуд» не надав документи, що підтверджують право власності/державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на обладнання МКД-24-01.03.08.11 на шасі КАМАЗ, автопідйомник ГАЗ-3307 та бульдозер Т-170, що суперечить вимогам Додатку №2 до тендерної документації. Крім того, учасник ПП «Ріалбуд» у файлі «1.2. Письмова згода ТАРТЕХ.pdf» завантажив письмову згоду ТОВ «Тартех» від 23.09.2025 №16, якою на підставі договору надання послуг №0309/25-Т від 03.09.2025, підтверджує та не має заперечень щодо користування майном та дорожньо-будівельних машин, а також підтверджує готовність до виконання робіт ПП «РІАЛБУД» на весь строк за предметом закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкової території багатоквартирного будинку по вул. Соборності, 56 в м. Миронівка Обухівського району Київської області». При цьому, на підтвердження зазначеного, учасник ПП «Ріалбуд» у файлі «1.1. Договір ТАРТЕХ.pdf» завантажив договір про надання послуг спеціалізованої техніки та вантажного автотранспорту №1209/25-Т від 12.09.2025, що суперечить інформації, зазначеній у письмовій згоді від 23.09.2025 №16. Проте, договір надання послуг №0309/25-Т від 03.09.2025 відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Ріалбуд», що не відповідає вимозі визначеній у Додатку №2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ПП «Ріалбуд» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень: 03.11.2025 18:05 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.11.2025 18:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення недоліків вказаних у Висновку про результат проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-16-009765-a від 03.11.2025 року, Замовником внесено зміни до Договору від 02.10.2025 року № 69 шляхом підписання Додаткової угоди №2 від 06.11. 2025 року для приведення умов договору у відповідність до вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». В зв’язку з ти, що система не передбачає можливість публікувати додаткові угоди без обрання відповідних підстав та додавання документів, Замовником на підтвердження усунення недоліків додається Додаткова угода №2 від 06.11.2025 року до Договору №69 від 02.10.2025 року та документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту: 07.11.2025 14:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом приведення умов договору від 02.10.2025 N69 у відповідність до вимог пункту 83, 84 Постанови КМУ N668, оприлюдено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі
Дата публікації: 14.11.2025 10:48

Запити/Пояснення