-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики (код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації,Код НК 031:2024 Z11040104-Мультидисциплінарні ультразвукові сканери (внутрішні органи і кардіологія тощо))
Завершена
2 745 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ed618a4ccce649b3a6c6025723b79c63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 17:08 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 № 103-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.10.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-09-16-007617-a 16.09.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та зважаючи, що Замовник під час моніторингу процедури закупівлі привів умови договору про закупівлю від 06.10.2025 № 421 у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує забезпечити проведення закупівель із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «КРИВООЗЕРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» Кривоозерської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 16.09.2025 № 131 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»); протокол уповноваженої особи від 26.09.2025 № 135; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 06.10.2025 № 421 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 20.10.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до умов тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Відповідно до вимог підпункту 3.4 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка 2 до тендерної документації» гарантійний термін обслуговування апарату ультразвукової діагностики (на основний блок і датчики) повинен бути не менше 24 місяців з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію, про що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
Учасник ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічна частина.pdf» надав гарантійний лист від 17.09.2025 № 15, в якому зазначив, що гарантійний термін обслуговування на основний блок і датчики з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію буде не менше 24 місяців.
Після визначення ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі Замовник уклав з ним Договір про закупівлю, в якому гарантійний термін обслуговування ультразвукової діагностичної системи Versana Premier, що закуповується, не визначений.
Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА».
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі, після отримання запиту про надання пояснень, Замовник 20.10.2025 уклав додаткову угоду № 1 про внесення змін до Договору про закупівлю та привів умови договору про закупівлю від 06.10.2025 № 421 у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА».
Період усунення порушень:
23.10.2025 15:21 - 06.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 15:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань, викладених у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-16-007617-a, замовником вжито заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме — укладено додаткову угоду № 1 від 20.10.2025 року, якою договір № 421 від 06.10.2025 року приведено у відповідність до змісту тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА».
Відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі, щодо якої проводився моніторинг, Скоробогач М.Д. наказом директора КНП «Кривоозерська багатопрофільна лікарня» Кривоозерської селищної ради від 28.10.2025 року №139
зобов’язано пройти навчання з поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178).
Крім того, з нею проведено роз’яснювальну роботу та зобов’язано врахувати зауваження, висвітлені у зазначеному висновку, з метою недопущення подібних порушень у подальшому.
Додатки:
• Наказ № 139 від 28.10.2025 року.
• Лист-пояснення.
Дата публікації звіту:
28.10.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
7130aeec3e4f4eb690758d14cd0b4f0d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.10.2025 09:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-007617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4c80575df6624cc4a8083065a164cdc1
Назва:
Відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по моніторингу № UA-M-2025-10-13-000034
Дата опублікування:
16.10.2025 12:19
Опис:
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
щодо надання пояснення за результатами моніторингу № UA-M-2025-10-13-000034, повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до потреб Замовника (службова записка лікаря ультразвукової діагностики від 18.06.2025 року), виходячи з необхідності забезпечення належного рівня надання медичної допомоги, затверджених стандартів лікування та методичних рекомендацій МОЗ України (клінічних протоколів ультразвукової діагностики).
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, Замовником проведено аналіз ринку обладнання різних виробників, його технічних характеристик та функціональності для визначення оптимальних вимог до предмета закупівлі. Це дозволило сформувати технічне завдання, яке забезпечує конкуренцію та можливість участі максимальної кількості постачальників. У більшості параметрів передбачено застереження «не більше» / «не менше», щоб уникнути дискримінаційних умов, які б відповідали лише продукції одного виробника.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, розміщену у відкритих джерелах (на сайтах виробників і постачальників, у спеціалізованих торгівельних майданчиках, електронних каталогах, прайс-листах, в електронній системі закупівель Prozorro тощо).
Крім того, для об’єктивного визначення очікуваної вартості закупівлі були отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників (додаються окремими файлами). На підставі отриманих даних розраховано зважене значення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням фінансових можливостей Замовника.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті.
КНП «Кривоозерська багатопрофільна лікарня» не є бюджетною установою і не отримує бюджетних асигнувань. Відповідно до положень Бюджетного кодексу України, комунальні підприємства не можуть мати статусу бюджетних установ та не є розпорядниками бюджетних коштів.
Згідно з річним планом закупівлі (UA-P-2025-09-16-009550-a), джерелом фінансування за зазначеною закупівлею є кошти від господарської діяльності підприємства (кошти НСЗУ).
Таким чином, вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на комунальні некомерційні підприємства, які не є розпорядниками бюджетних коштів.
Номер:
19725f5a676842c4ade3149cb7151ecd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.10.2025 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-007617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
abbe9bee7eec4acb80f681166a59fd33
Назва:
Відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по моніторингу №UA-M-2025-10-13-000034
Дата опублікування:
17.10.2025 10:01
Опис:
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
за предметом код ДК 021:2015 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (ID: UA-2025-09-16-007617-a), повідомляємо наступне.
1️. Закупівля здійснювалася за рахунок власних коштів Комунального некомерційного підприємства «Кривоозерська багатопрофільна лікарня» Кривоозерської селищної ради, отриманих від Національної служби здоров’я України за договорами про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Кошти, отримані від НСЗУ, згідно договору № 1108-E125-P000, є доходами від господарської діяльності підприємства. Інформація про джерело фінансування відображена у річному плані закупівель підприємства.
Код програмної класифікації видатків (КПКВК) не застосовується, оскільки КНП не є розпорядником бюджетних коштів.
На підтвердження додається: копія виписки з банку про надходження коштів від НСЗУ; копія рішення сесії №36 від 27 січня 2021 року.
2. Щодо виконання заходів Плану України (Ukraine Facility):
Фінансування зазначеної закупівлі не здійснювалося в межах реалізації заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
4109ec0ba37244af979c966862a8011c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.10.2025 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-007617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до умов тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» (далі – Додаток 2 до тендерної документації).
Відповідно до вимог підпункту 3.4 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка 2 до тендерної документації» гарантійний термін обслуговування апарату ультразвукової діагностики (на основний блок і датчики) повинен бути не менше 24 місяців з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію, про що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист.
Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА») у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічна частина.pdf» надав гарантійний лист від 17.09.2025 № 15, в якому зазначив, що гарантійний термін обслуговування на основний блок і датчики з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію буде не менше 24 місяців.
Після визначення ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі Замовник уклав з ним договір про закупівлю від 06.10.2025 № 421 (далі – договір про закупівлю), в якому не визначений гарантійний термін обслуговування ультразвукової діагностичної системи Versana Premier, що закуповується.
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо пояснити, чому умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в частині визначення гарантійного терміну обслуговування товару?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
75cbe95b48b749f595833b58ad21eb34
Назва:
Відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по моніторингу № UA-M-2025-10-13-000034
Дата опублікування:
20.10.2025 13:10
Опис:
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу зазначеної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (Додаток 2 «Технічна специфікація» та підпункт 3.4 пункту 3 Додатка 4), учасники повинні були підтвердити гарантійний термін обслуговування обладнання не менше 24 місяців з моменту його установки та складання акта введення в експлуатацію.
Учасник ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 17.09.2025 № 15, у якому чітко визначив гарантійний термін обслуговування — не менше 24 місяців з моменту введення обладнання в експлуатацію.
Зазначений документ був врахований під час оцінки тендерних пропозицій і є невід’ємною частиною тендерної пропозиції переможця.
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції.
Проєкт договору про закупівлю, що був частиною тендерної документації, не містив інформації щодо конкретного гарантійного строку, оскільки така умова вже визначалася в технічних вимогах та підтверджувалася гарантійним листом учасника.
За результатами процедури Замовником було укладено договір № 421 від 06.10.2025 року, умови якого повністю відповідали тендерній документації, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Разом з тим, Замовник погоджується із зауваженням Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та з метою уточнення окремих положень договору вніс зміни до договору про закупівлю № 421 від 06.10.2025 року.
Відповідно до Додаткової угоди № 1 від 20.10.2025 року пункт 2 підпункту 2.4 договору доповнено:
«Якщо протягом гарантійного строку, який складає 24 місяці з моменту установки та складання акта введення в експлуатацію, Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити дефектний Товар. Усі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості, несе Учасник.»
Додаткова угода додається.
Номер:
9dfc1c0149eb415eb1728aafe5ebbb70
Назва:
Відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по моніторингу №UA-M-2025-10-13-000034
Дата опублікування:
16.10.2025 09:28
Опис:
Розглянувши запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
щодо надання пояснення за результатами моніторингу № UA-M-2025-10-13-000034, повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до потреб Замовника (службова записка лікаря ультразвукової діагностики від 18.06.2025 року), виходячи з необхідності забезпечення належного рівня надання медичної допомоги, затверджених стандартів лікування та методичних рекомендацій МОЗ України (клінічних протоколів ультразвукової діагностики).
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, Замовником проведено аналіз ринку обладнання різних виробників, його технічних характеристик та функціональності для визначення оптимальних вимог до предмета закупівлі. Це дозволило сформувати технічне завдання, яке забезпечує конкуренцію та можливість участі максимальної кількості постачальників. У більшості параметрів передбачено застереження «не більше» / «не менше», щоб уникнути дискримінаційних умов, які б відповідали лише продукції одного виробника.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, розміщену у відкритих джерелах (на сайтах виробників і постачальників, у спеціалізованих торгівельних майданчиках, електронних каталогах, прайс-листах, в електронній системі закупівель Prozorro тощо).
Крім того, для об’єктивного визначення очікуваної вартості закупівлі були отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників (додаються окремими файлами). На підставі отриманих даних розраховано зважене значення очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням фінансових можливостей Замовника.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на вебсайті.
КНП «Кривоозерська багатопрофільна лікарня» не є бюджетною установою і не отримує бюджетних асигнувань. Відповідно до положень Бюджетного кодексу України, комунальні підприємства не можуть мати статусу бюджетних установ та не є розпорядниками бюджетних коштів.
Згідно з річним планом закупівель (UA-P-2025-09-16-009550-a), джерелом фінансування за зазначеною закупівлею є кошти від господарської діяльності підприємства (кошти НСЗУ).
Таким чином, вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на комунальні некомерційні підприємства, які не є розпорядниками бюджетних коштів.