• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат ультразвукової діагностики (код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації,Код НК 031:2024 Z11040104-Мультидисциплінарні ультразвукові сканери (внутрішні органи і кардіологія тощо))

Завершена

2 745 000.00 UAH з ПДВ
Номер: ed618a4ccce649b3a6c6025723b79c63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-13-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 13.10.2025 17:08 - 03.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.10.2025 № 103-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 13.10.2025 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-09-16-007617-a 16.09.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та зважаючи, що Замовник під час моніторингу процедури закупівлі привів умови договору про закупівлю від 06.10.2025 № 421 у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує забезпечити проведення закупівель із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «КРИВООЗЕРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» Кривоозерської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 16.09.2025 № 131 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі - ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»); протокол уповноваженої особи від 26.09.2025 № 135; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 06.10.2025 № 421 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 20.10.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до умов тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Відповідно до вимог підпункту 3.4 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка 2 до тендерної документації» гарантійний термін обслуговування апарату ультразвукової діагностики (на основний блок і датчики) повинен бути не менше 24 місяців з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію, про що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист. Учасник ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічна частина.pdf» надав гарантійний лист від 17.09.2025 № 15, в якому зазначив, що гарантійний термін обслуговування на основний блок і датчики з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію буде не менше 24 місяців. Після визначення ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі Замовник уклав з ним Договір про закупівлю, в якому гарантійний термін обслуговування ультразвукової діагностичної системи Versana Premier, що закуповується, не визначений. Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником на порушення пункту 18 Особливостей укладено Договір про закупівлю, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА». Під час проведення моніторингу процедури закупівлі, після отримання запиту про надання пояснень, Замовник 20.10.2025 уклав додаткову угоду № 1 про внесення змін до Договору про закупівлю та привів умови договору про закупівлю від 06.10.2025 № 421 у відповідність до змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА».
Період усунення порушень: 23.10.2025 15:21 - 06.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2025 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань, викладених у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-16-007617-a, замовником вжито заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме — укладено додаткову угоду № 1 від 20.10.2025 року, якою договір № 421 від 06.10.2025 року приведено у відповідність до змісту тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА». Відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі, щодо якої проводився моніторинг, Скоробогач М.Д. наказом директора КНП «Кривоозерська багатопрофільна лікарня» Кривоозерської селищної ради від 28.10.2025 року №139 зобов’язано пройти навчання з поглибленого вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178). Крім того, з нею проведено роз’яснювальну роботу та зобов’язано врахувати зауваження, висвітлені у зазначеному висновку, з метою недопущення подібних порушень у подальшому. Додатки: • Наказ № 139 від 28.10.2025 року. • Лист-пояснення.
Дата публікації звіту: 28.10.2025 14:21

Запити/Пояснення