-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Невиключна ліцензія на програмне забезпечення для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва та його налаштування
Завершена
975 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
a8bf177430d3448c8e14f33565394b2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-20-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.10.2025 00:00
Період моніторингу:
20.10.2025 15:38 - 10.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.10.2025 №348
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-09-16-006008-a 16.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.09.2025 № 287/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2025, тендерну пропозицію ФОП Сімонова Євгенія Олегівна (далі – Учасник, Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, електронний протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ФОП Сімонова Євгенія Олегівна від 01.10.2025 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.10.2025, договір від 14.10.2025 № 5814, додаткову угоду від 24.10.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 24.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів визначено учасника - ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, з остаточною ціною тендерної пропозиції 636 300,00 гривень та укладено договір від 14.10.2025 № 5814.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до вимог Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі для підтвердження його відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Слід зазначити, що Замовником 01.10.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір та визначено Переможцем торгів - ФОП Сімонова Євгенія Олегівна.
Однак, ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 1 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 21.10.2025 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником 24.10.2025 надано пояснення: «…У зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання договору з учасником – переможцем ФОП Сімонова Євгенія Олегівна (Додаткова угода № 1 до Договору № 5814 від 14.10.2025 року від 24.10.2025, копія додається, додаток 3) У наступних закупівлях замовник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.».
Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, а укладено договір від 14.10.2025 № 5814 на суму 636 300,00 гривень без ПДВ.
Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 24.10.2025 № 1 до договору від 14.10.2025 № 5814 про дострокове припинення дії договору.
Період усунення порушень:
04.11.2025 12:20 - 19.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2025 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
b4d97abcc8f74085a7ac0626efe82875
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2025 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Невиключна ліцензія на програмне забезпечення для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва та його налаштування», за кодом ДК 021:2015:48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-16-006008-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Сімонова Євгенія Олегівна, з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
885be96fd826470aaa0f9321204b2224
Назва:
Про надання відповіді на запит щодо моніторингу: UA-M-2025-10-20-000031
Дата опублікування:
24.10.2025 16:07
Опис:
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі також – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 21 жовтня 2025 року «Про надання пояснень», що надійшов в рамках здійснення моніторингу UA-M-2025-10-20-000031 закупівлі КП ГІОЦ «Невиключна ліцензія на програмне забезпечення для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва та його налаштування», за кодом ДК 021:2015:48150000-4 - Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-16-006008-a) (далі – Закупівля), який проводиться відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2025 року № 348, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, інформує про таке.
І. У відповідь на перше питання Запиту: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету Закупівлі визначені з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2025 року № 205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації», виходячи з потреб та пропозицій, наданих основним користувачем програмного забезпечення для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва та його налаштування - Департамент соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (лист від 13 серпня 2025 року № 051-19566 «Щодо забезпечення надання транспортних послуг громадянам, які їх потребують», копія листа додається, додаток 1) та погоджені з Департаментом соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (лист від 29 серпня 2025 року № -20742, копія додається, додаток 2).
Закупівля невиключної ліцензії на програмне забезпечення для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва та його налаштування здійснюється в рамках реалізації заходу 7.1 «Створення, впровадження, модернізація платформ та систем автоматизації процесів управлінської діяльності (інформаційних систем управління) та великих даних» Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12 грудня 2024 року № 449/10257).
Мета закупівлі полягає у використанні сучасного логістичного ПЗ, яке забезпечить:
- автоматизацію процесів приймання й оброблення заяв та організації надання транспортних послуг окремим групам населення міста Києва.
− оптимізацію логістики шляхом формування ефективних маршрутів і графіків руху з урахуванням потреб користувачів та наявних ресурсів;
− забезпечення доступності ПЗ через вебдодаток та мобільний застосунок з можливістю роботи на ПК, смартфонах та планшетах;
− захист персональних даних відповідно до вимог законодавства України та інших нормативно-правових актів у сфері інформаційної безпеки;
− підвищення прозорості та контролю за наданням послуг через диспетчеризацію, моніторинг у реальному часі та формування звітності;
− можливість електронної взаємодії з іншими наявними інформаційно-комунікаційними системами та зовнішніми інформаційними системами для організації надання транспортних послуг маломобільним групам населення міста Києва.
Цільова користувацька аудиторія: користувачами є посадові особи Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського територіального центру соціального обслуговування та Районних територіальних центрів соціального обслуговування у м. Києві, управлінь соціальної та ветеранської політики районних в місті Києві державних адміністраціях, які в установленому порядку отримали відповідне право доступу до програмного забезпечення у зв’язку з виконанням своїх службових та посадових обов’язків.
Технічними вимогами Закупівлі передбачено, що:
Програмне забезпечення має:
- складатися з інтегрованих модулів, що забезпечують повний цикл організації транспортних перевезень маломобільних груп населення міста Києва, включаючи облік отримувачів послуг, із можливістю ведення детальних профілів користувачів, довідників транспортних засобів із фіксацією технічних характеристик та спеціальних параметрів, приймання і автоматизоване оброблення заяв, планування маршрутів з групуванням заяв за географічними, часовими та іншими критеріями, перевірку сумісності пасажирів з параметрами транспортних засобів згідно з даними довідника, а також розрахунок оптимального маршруту з використанням алгоритмів маршрутизації, що підтримують визначені логічні сценарії.
- забезпечити формування результатів опрацювання маршрутів для диспетчерів та водіїв, функціонування мобільного застосунку для водіїв із функціями отримання завдань, фіксації виконання поїздок та зворотного зв’язку, а також надавати інструменти аналітики й звітності з можливістю побудови статистичних, фінансових і логістичних звітів.
Технічні характеристики програмного забезпечення мають передбачати роботу у вигляді вебдодатка та мобільного застосунка з доступом з будь-якого пристрою, підтримку адаптивного інтерфейсу, україномовний інтерфейс із можливістю вибору інших мов, можливість електронної взаємодії з наявними ІКС або ЗІС (за потреби) та відповідність чинним вимогам законодавства щодо захисту персональних даних. Засіб інформатизації повинен мати вбудовані механізми безпеки, зокрема авторизацію та розмежування прав доступу, захист каналів передавання даних, резервну функціональність для відновлення роботи у разі збоїв, а також передбачати сервісну підтримку та технічне обслуговування протягом усього періоду експлуатації.
Загалом має бути передбачена сумісність:
− з операційними системами: Microsoft Windows (не нижче версії 7), Apple macOS (не нижче версії 11.2.2), Linux (версія ядра не нижче 5.4);
− з браузерами: Google Chrome (та іншими на базі проєкту Chromium), Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari.
Вимагається коректне типізоване відображення інформації у браузерах (кросбраузерність) та доступність для перегляду на різних типах пристроїв.
ІІ. У відповідь на друге питання Запиту: «розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
КП ГІОЦ при визначенні очікуваної вартості предмету Закупівлі керувалось вимогами Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 01 лютого 2020 року № 275 (зі змінами) та рішенням Київської міської ради від 08 лютого 2024 року № 7650/7691 «Про окремі питання забезпечення ефективного та результативного використання коштів бюджету міста Києва під час здійснення публічних закупівель», з урахуванням рекомендацій щодо організації закупівельного процесу, що надані Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (копія додається, додаток 3 до цього листа).
Очікувана вартість предмету Закупівлі у розмірі 975 300,00 (дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) була визначена з урахуванням обсягу закупівлі послуг за методом порівняння ринкових цін (копії цінових пропозицій додаються, додатки 5-7 до цього листа) як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме:
як середньоарифметичне значення з 3 цінових пропозицій:
- ТОВ «Інформаційні технології України» у розмірі 1 080 000, 00 грн;
- ANT-Logistics у розмірі 636 300, 00 грн;
- ТОВ «Логістичний ІТ Консалтинг» у розмірі 1 209 600, 00 грн.
ІІІ. У відповідь на трете питання Запиту: «щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Сімонова Євгенія Олегівна».
У зв’язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання договору з учасником – переможцем ФОП Сімонова Євгенія Олегівна (Додаткова угода № 1 до Договору № 5814 від 14.10.2025 року від 24.10.2025, копія додається, додаток 3)
У наступних закупівлях замовник зобов’язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.