-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Завершена
12 260 893.41
UAH з ПДВ
Номер:
1342fb67780a4ffa86c22954680b8435
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 17:02 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2025 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 09.10.2025 № 42-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-09-16-003262-a 16.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.09.2025 №884 (далі – тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.09.2025; відповідь Замовника від 22.09.2025 на звернення за роз’ясненням; тендерну пропозицію Товариства з обмеженої відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» (далі – ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.09.2025 №914; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2025; договір про закупівлю від 02.10.2025 №514 на суму 12 059 658,84 грн; пояснення Замовника від 13.10.2025 та від 23.10.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.10.2025, 20.10.2025 та 23.10.2025.
Період усунення порушень:
30.10.2025 09:56 - 05.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2025 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
e40ccc8425d74196b53782338735947b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2c21a74357c24c9e81f07f0f2d5e137e
Назва:
Запит від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
13.10.2025 16:02
Опис:
Про опрацювання запиту від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про пояснення Замовнику щодо отримання інформації та підтверджуючих документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, та визначено його очікувану вартість.
Номер:
41f2ddcd45af437c9404076c69e65e8d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2025 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати пояснення, чому Замовник на запит про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї від 18 вересня 2025 надав відповідь на звернення та оприлюднено її в електронній системі закупівель на четвертий день (Дата відповіді: 22 вересня 2025 10:52), чим не дотримав вимоги пункту 54 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
23696dbc230c4ff4910ec3077012aa5d
Назва:
Запит від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
23.10.2025 17:22
Опис:
Про опрацювання запиту від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про пояснення Замовнику щодо отримання інформації та підтверджуючих документів
Номер:
bfc4c6812c4049a0a15791251af80276
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.10.2025 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-16-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином учасником-переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» виконано вимоги Додатку № 10 до тендерної документації та вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cf23a65c64794cd682182e981f5ac2de
Назва:
Запит від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
23.10.2025 17:24
Опис:
Про опрацювання запиту від Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про пояснення Замовнику щодо отримання інформації та підтверджуючих документів