-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Навчальні засоби
Закупівля проводиться в рамках реалізації проєкту 7.12, 713. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти, співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4d9219bf2cfb44f78956d5c4e5e04116
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 18:05 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2025 № 336
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2025-09-16-001995-a 16.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2025 № 72 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.09.2025, тендерну пропозицію ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» від 26.09.2025 № 75 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.09.2025, договір про закупівлю товарів від 06.10.2025 № 28-10/2025, пояснення та документи надані Замовником від 09.10.2025 та від 10.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 26.09.2025 № 75, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» та укладено договір від 06.10.2025 № 28-10/2025 на суму 747 900,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
17.10.2025 12:11 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
20a0f43d433f46819645be4e7299ea0c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої навчальні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-09-16-001995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на навчальні засоби (що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2ec6238fefe24a62a3b6f1020c394b86
Назва:
Пояснення щодо Запиту від 07.10.2025
Дата опублікування:
09.10.2025 13:31
Опис:
1. Перед оголошенням процедури закупівлі Управлінням освіти і науки Бучанського району Ірпінської міської ради було здійснено попередній моніторинг ринкових цін на відповідні навчальні засоби. Для визначення очікуваної вартості використано комерційні пропозиції від потенційних постачальників (копії додаються). За результатами аналізу середньоринкових цін сформовано очікувану вартість закупівлі, що відповідає рівню цін станом на серпень–вересень 2025 року. Також, іформація була зібрана з відкритих джерел, зокрема: https://stemclass.com.ua/ ; https://elizlabs.com.ua/?srsltid=AfmBOorBblKw3641IUjDllWDDtGlL-n4rN6jjCdbfzojRSAj8OM7X7lq.
2. Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
3. Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету за бюджетними програмами:
- КПКВК 0611183 – Забезпечення діяльності закладів позашкільної освіти;
- КПКВК 0611184 – Забезпечення діяльності інших закладів освіти.
Підтвердними документами є: додаток до рішення Ірпінської міської ради про місцевий бюджет на 2025 рік. Копії документів додаються.
4. Закупівля фінансується частково за рахунок коштів Європейського Союзу в межах інструменту Ukraine Facility, відповідно до умов реалізації проєкту 7.12, 713 “Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти”, та частково — за рахунок коштів місцевого бюджету Ірпінської міської територіальної громади. Обсяги фінансування даної закупівлі визначені Постановою Кабінету Мінітсрів №1554 від 31.12.2024р. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1554-2024-%D0%BF#Text)
Номер:
4d3520eda68d4114ac74b70c706ec905
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Надати інформацію та її документальне підтвердження обсягів фінансування предмета закупівлі за рахунок коштів інструменту Ukraine Facility, у тому числі враховуючи вартість укладеного за результатами проведення процедури закупівлі договору від 06.10.2025 № 28-10/25.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f160599c55b743a5974a1b4e85509af3
Назва:
Відопідь на запит №2
Дата опублікування:
10.10.2025 16:07
Опис:
Інформація та її документальне підтвердження обсягів фінансування предмета закупівлі за рахунок коштів інструменту Ukraine Facility додається.
- Лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025р.
- Зведені кошториси на 2025р.
Закупівля навчальних засобів за процедурою UA-2025-09-16-001995-a здійснюється у межах реалізації проєкту 7.12, 713 “Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти”, який співфінансується Європейським Союзом у рамках інструменту Ukraine Facility.
Загальна вартість закупівлі за договором від 06.10.2025 № 28-10/25 складає 747 900 грн., у тому числі:
• за рахунок коштів місцевого бюджету – 74 790,00 грн.;
• за рахунок коштів інструменту Ukraine Facility – 673 110,00 грн.