-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція Казанківського групового водопроводу з метою забезпечення населених пунктів Софіївської територіальної громади Баштанського району Миколаївської області. І черга (код ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)
Торги не відбулися
16 694 754.00
UAH з ПДВ
Номер:
6c0464ad7e8841498fd316192736089a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 16:41 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.10.2025 № 111-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.10.2025 № 111-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-09-15-008575-a 15.09.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 15.09.2025 № 15/09/1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» та товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗВОДМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ГАЗВОДМОНТАЖ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ГАЗВОДМОНТАЖ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 03.10.2025 № 03/10/1 та від 27.10.2025 № 27/10/2; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.11.2025 17:55 - 07.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2025 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
3e962582702b4f998a4034f1a328b839
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
28.10.2025 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що придбаваються в межах даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
00d855910cd54c2aa28c372a2b715e94
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби UA-2025-09-15-008575-a
Дата опублікування:
30.10.2025 11:43
Опис:
ПІВДЕННОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Реконструкція Казанківського групового водопроводу з метою забезпечення населених пунктів Софіївської територіальної громади Баштанського району Миколаївської області. І черга (код ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-008575-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що придбаваються в межах даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено на підставі Робочого проекту № 922-07/25-ЗПЗ 2025 року по об’єкту «Реконструкція Казанківського групового водопроводу з метою забезпечення населених пунктів Софіївської територіальної громади Баштанського району Миколаївської області», в якому визначені роботи по реконструкції Казанківського групового водопроводу з метою забезпечення питною водою населених пунктів Софіївської територіальної громади Баштанського району Миколаївської області, а саме на підставі кошторисної документації 1 черги (том 9 Робочого проекту № 922-07/25-ЗК 2025 року, а саме зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будіельні роботи № 02-01-01, 02-01-02, Об’єктний кошторис № 06-01, локальні кошториси №№ 06-01-01 - 06-01-06) без урахування вартості авторського нагляду, технічного нагляду та вартості експертизи робочого проекту.
Додаємо:
- Робочий проект № 922-07/25-ЗПЗ 2025 року (Витяг з Том 1 ПЗ (1-8));
- Том 9 КД 1 черга, ЗКР (Витяг)
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Витяг із Додатку 2 ТД)
Стосовно другого питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті https://mk-vodres.davr.gov.ua, посилання на сторінку, що доступна для перегляду https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2274.