-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії РФ віконних прорізів будівлі Навчально-наукового медичного центру «Університетська клініка» Запорізького державного медико-фармацевтичного університету за адресою: вул. Амосова академіка, буд. 83, м. Запоріжжя» Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»
Завершена
6 786 539.45
UAH з ПДВ
Номер:
d80d89e3496c411c8d28f23c614cbaa0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 17:45 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 106-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.10.2025 №106-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
3) UA-2025-09-15-007918-a, яку проводить Запорізький державний медико-фармацевтичний університет;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, відображення закупівлі у річному плані, дотримання принципів закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, укладання додаткової угоди - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства встановлено недотримання вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 13 » жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи зі змінами від № 32/3-о від 15.09.2025; тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" (далі – Учасник); протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" та намір укласти договір від 30.09.2025 № 32/5-о; договір від 06.10.2025 № 08Р-25; додаткова угода від 08.10.2025 №1; пояснення Замовника від 10.10.2025 на запити від 07.10.2025.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668).
Відповідно до п. 83 Постанови КМУ № 668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду та який згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" договір від 06.10.2025 № 08Р-25, який не містить плану фінансування робіт, яким визначаються джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта), чим не дотримано вимоги п.п. 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 07.10.2025 з приводу вищезазначеного, на який отримано відповідь від 10.10.2025, в якій Замовник зазначив: « 08.10.2025 року укладено додаткову угоду до договору від 06.10.2025 № 08Р-25 з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ». Зазначеною додатковою угодою внесені зміни в договір, а саме додано Додаток 5 «План фінансування робіт».
Однак, надане Замовником пояснення не спростовує факт порушення вимог підпункту 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень:
13.10.2025 10:33 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 10:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, та керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником вжито заходів, спрямованих на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Зокрема:
• Видано наказ ректора ЗДМФУ «Про вжиття заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель», яким передбачено:
o посилення внутрішнього контролю за розробкою та погодженням договорів;
o проведення навчання уповноважених осіб із закупівель;
o забезпечення своєчасного інформування про зміни в законодавстві.
• Уповноважена особа Базаря Олег Миколайович пройшов навчання за курсом «Публічні закупівлі: від теорії до практики» (сертифікат від 16.10.2025, Prometheus).
Таким чином, Замовником вжито комплекс організаційних заходів для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому.
Дата публікації звіту:
17.10.2025 11:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
17.10.2025 13:15
Запити/Пояснення
Номер:
1436035ec5584c1f85fc118386469ee8
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
07.10.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії РФ віконних прорізів будівлі Навчально-наукового медичного центру «Університетська клініка» Запорізького державного медико-фармацевтичного університету за адресою: вул. Амосова академіка, буд. 83, м. Запоріжжя» Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-007918-a, яку проводить ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питаннь.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668).
Відповідно до п. 83 Постанови КМУ № 668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду та який згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" договір від 06.10.2025 № 08Р-25, який не містить плану фінансування робіт, яким визначаються джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта), чим не дотримано вимоги п.п. 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Прошу надати пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
29c2339c87524a3a837be79152c00d47
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
10.10.2025 13:01
Опис:
1. Очікувана вартість визначена Замовником відповідно до положень пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Відповідно до розробленої генеральним проектувальником ТОВ «ПО «АЛЬЯНСБУДПРОЕКТ» та затвердженої Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 0191-25Е від 28.08.2025 ТОВ «Південьекспертпроект» очікувана вартість становить 6 786 539,45 грн (шість мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн 45 коп.).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення розміщено на офіційному вебсайті університету: https://mphu.edu.ua/p_3711.html (розділ «Публічні закупівлі» → «Обґрунтування закупівель»).
3. 08.10.2025 року укладено додаткову угоду до договору від 06.10.2025 № 08Р-25 з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ». Зазначеною додатковою угодою внесені зміни в договір, а саме додано Додаток 5 «План фінансування робіт»