• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії РФ віконних прорізів будівлі Навчально-наукового медичного центру «Університетська клініка» Запорізького державного медико-фармацевтичного університету за адресою: вул. Амосова академіка, буд. 83, м. Запоріжжя» Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»

Завершена

6 786 539.45 UAH з ПДВ
Номер: d80d89e3496c411c8d28f23c614cbaa0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.10.2025 17:45 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 106-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 №106-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 3) UA-2025-09-15-007918-a, яку проводить Запорізький державний медико-фармацевтичний університет;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, i.o.kyselov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, відображення закупівлі у річному плані, дотримання принципів закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, укладання додаткової угоди - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам законодавства встановлено недотримання вимог пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 13 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи зі змінами від № 32/3-о від 15.09.2025; тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" (далі – Учасник); протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" та намір укласти договір від 30.09.2025 № 32/5-о; договір від 06.10.2025 № 08Р-25; додаткова угода від 08.10.2025 №1; пояснення Замовника від 10.10.2025 на запити від 07.10.2025. Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до п. 83 Постанови КМУ № 668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду та який згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" договір від 06.10.2025 № 08Р-25, який не містить плану фінансування робіт, яким визначаються джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта), чим не дотримано вимоги п.п. 83, 84 Постанови КМУ № 668. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 07.10.2025 з приводу вищезазначеного, на який отримано відповідь від 10.10.2025, в якій Замовник зазначив: « 08.10.2025 року укладено додаткову угоду до договору від 06.10.2025 № 08Р-25 з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ». Зазначеною додатковою угодою внесені зміни в договір, а саме додано Додаток 5 «План фінансування робіт». Однак, надане Замовником пояснення не спростовує факт порушення вимог підпункту 83, 84 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 13.10.2025 10:33 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 10:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, та керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником вжито заходів, спрямованих на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема: • Видано наказ ректора ЗДМФУ «Про вжиття заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель», яким передбачено: o посилення внутрішнього контролю за розробкою та погодженням договорів; o проведення навчання уповноважених осіб із закупівель; o забезпечення своєчасного інформування про зміни в законодавстві. • Уповноважена особа Базаря Олег Миколайович пройшов навчання за курсом «Публічні закупівлі: від теорії до практики» (сертифікат від 16.10.2025, Prometheus). Таким чином, Замовником вжито комплекс організаційних заходів для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 11:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 17.10.2025 13:15

Запити/Пояснення