-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Чохол до бронежилета модульного у маскувальному малюнку мультикам (комплектність 1-5)
Завершена
12 492 500.00
UAH з ПДВ
Номер:
1b414cc71a7f4d788c7734dc19a4f69a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 14:59 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
291 Київ № 10.11.2025
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-09-15-004657-a 15.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «УКРТАК.ЮА» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій своєчасності ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» та ТОВ «ДВЄ», укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості
№ 1178), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(ів) про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи військової частини А0515 (Протокол від 13.09.2025 № 208/1/СЗ) (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій від 26.09.2025, протокол розкриття пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Харківський завод засобів індивідуального захисту» (далі – ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДВЄ» (далі – ТОВ «ДВЄ») та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТАК.ЮА» (далі – ТОВ «УКРТАК.ЮА»), повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» до 30.09.2025, протокол про відхилення ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» від 02.10.2025 № 208/3/СЗ, протокол про відхилення ТОВ «ДВЄ» від 16.10.2025 № 208/5/СЗ, протокол щодо визначення переможцем ТОВ «УКРТАК.ЮА» від 20.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2025, договір про закупівлю від 27.10.2025 № 605Д на загальну суму 11 499 000,00 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення надані 18.11.2025 та 27.11.2025 через електронну систему закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 4 Оголошення, якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП або УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи пропозиції, які надані учасником спрощеної закупівлі не у формі електронного документа (без КЕП або УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
ТОВ «УКРТАК.ЮА» у складі пропозиції надав окремі документи у формі електронного документа (з УЕП на документі), а також копії документів не у формі електронного документа, зокрема, рішення засновника від 24.09.2025 № 11 щодо дозволу на правочин, наказ № 06/к на переведення Калініченка А.О., статут (нова редакція), опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації (нової редакції статуту), виписка з ЄДРПОУ, витяг з ЄДРПОУ, копія протоколу рішення учасника від 24/03-25 про призначення директора Калініченка А.О., які не містять підпису уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), чим не дотримано вимог пункту 4 Оголошення.
На запит Держаудитслужби щодо встановленого, Замовник в електронній системі закупівель надав пояснення, що «… В даному випадку учасник закупівлі в електронній системі закупівель завантажив файли у вигляді електронних документів створених у форматі PDF, які не є сканованими копіями, але кожен окремий файл пропозиції підписаний удосконаленим електронним підписом директора ТОВ «УКРТАК.ЮА» Калініченко Артемом Олексійовичем».
Однак, зазначене твердження Замовника є помилковим, оскільки в складі пропозиції учасника ТОВ «УКРТАК.ЮА» наявні документи як у формі електронного документа (з УЕП на документі) так і копії документів не у формі електронного документа на яких відсутній підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи).
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з цього питання, не надавши ТОВ «УКРТАК.ЮА» можливості усунути такі невідповідності.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 4.9 Оголошення Замовник встановив вимогу, що на підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції надає: лист або акт тощо, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України про відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), а саме: «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5 (або інших кольорів) комплектність 1-5)» або «Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5 (або інших кольорів), комплектність 1-5)» або «Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5 (або інших кольорів), комплектність 1-8)».
Протокол випробувань на тканину (основний матеріал), з якої виготовлено чохол, що підтверджує її відповідність вимогам ТС МОУ А01XJ.06908-098:2018 (01) «Тканина поліамідна» для тканини Тип 1, виданий акредитованою випробувальною лабораторією.».
Учасник ТОВ «УКРТАК.ЮА» в складі пропозиції на вимогу пункту 4.9 Оголошення надав лист від 02.06.2023 № 408/4/1137 (далі – Лист), виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо перевірки бронежилета модульного «UT-Defence» та затвердження його у якості зразка-еталону, в якому зазначено, що «…бронежилет модульний «UT-Defence» виробництва ТОВ «УКРТАК.ЮА», повністю відповідає вимогам технічної специфікації «Бронежилет модульний» ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) та затверджений 01.06.2023 у якості зразка-еталону № 4».
Однак в наданому учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» Листі відсутня інформація щодо типу, рівня, виду (або інших кольорів), комплектність, чим не дотримано вимог пункту 4.9 Оголошення.
Відповідно до технічної специфікації ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) «Чохол для бронежилета модульного» є складовою частиною бронежилета модульного і цією технічною специфікацією ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) передбачені типи, рівні, види та комплектність як до бронежилета модульного так і до «Чохол для бронежилета модульного».
Зазначена в Листі назва бронежилета модульного, зокрема «UT-Defence» не є предметом цієї закупівлі.
Учасник ТОВ «УКРТАК.ЮА» в складі пропозиції на вимогу пункту 4.9 Оголошення також надав протокол випробувань від 25.06.2024 № 2024.00.06.25.04 на тканину поліамідну, колір мультикам, щільність 1000D, тип 1, виробник Туреччина.
При цьому, варто зазначити, що протокол випробувань від 25.06.2024 № 2024.00.06.25.04 на тканину поліамідну (основний матеріал) проведений більш як через рік після перевірки бронежилета модульного з назвою «UT-Defence» та затвердження його у якості зразка-еталону (Лист наданий учасником від 02.06.2023).
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
На запит Держаудитслужби, в електронній системі закупівель Замовник надав пояснення, що «…умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, не передбачалось надання підтвердження характеристик (тип, вид, рівень та комплектності) до предмета закупівлі..».
Однак твердження Замовника суперечать вимогам Замовника встановленим у пункті 4.9 Оголошення, щодо підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Зважаючи на зазначене, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ«УКРТАК.ЮА», як таку що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а визнав його переможцем, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Період усунення порушень:
04.12.2025 14:12 - 19.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2025 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
fec3f52c0abd4b8684617812a5d84b7d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі чохлів до бронежилета модульного у маскувальному малюнку мультикам (комплектність 1-5) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-004657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин військовою частиною А0515, не встановлено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
57ca7e95daaa416ab548f48358bbccab
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.11.2025 18:13
Опис:
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Чохлів до бронежилетів модульних (комплектність 1-5) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 35810000-5 “Індивідуальне обмундирування” повідомляється наступне.
1. Визначення вартості.
Розмір та обґрунтування витрат на придбання товару та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням його технічних характеристик (наявність м’якого балістичного пакета) відповідно до результатів аналізу ринку та попереднього моніторингу цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, зокрема виробників бронежилетів, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій (додаються) на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Копії комерційних пропозицій надаються.
2. Забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю.
Щодо вимоги про надання Учасником забезпечення тендерних пропозицій та внесення ним забезпечення виконання договору слід зазначити наступне.
Відповідно до ч. 6 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З аналізу вищевикладеного вбачається, що вимога Оголошення щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та/чи надання забезпечення виконання договору є саме правом Замовника, а не його обов’язком. Замовником відповідно ст. 25 та ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі” не вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та/або виконання договору.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/ виконання договору є правом, а не обов’язком замовника.
В даній закупівлі замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору у тому числі з метою розширення кола учасників та їх конкурентоспроможності оскільки через короткі терміни подання пропозицій/поставки товару та технологічну складність виробництва товару коло учасників є обмеженим.
Номер:
d569c19e7ab24c07bf04e9d91a900210
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2025 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі чохлів до бронежилета модульного у маскувальному малюнку мультикам (комплектність 1-5) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-004657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте пояснення, інформацію з посиланням на файл (із зазначенням номера його сторінки) яким чином учасник ТОВ «УКРТАК.ЮА» підтвердив виконання вимог пункту 4.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження відповідності типу, рівню, виду, комплектності предмета закупівлі.
Позаяк наданий учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» в складі пропозиції лист від 02.06.2023 № 408/4/1137 не містить зазначені відповідності предмета закупівлі чохлів до бронежилета модульного у маскувальному малюнку мультикам (комплектність 1-5).
2. Надайте пояснення та обґрунтування щодо виконання учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» вимог Оголошення (пункт 4) в частині відсутності підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на документах його пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП або УЕП на документі).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5762aec4d50e496991531cbec3a195f8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.11.2025 19:18
Опис:
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Чохлів до бронежилета модульного у маскувальному малюнку мультикам (комплектність 1-5) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 35810000-5 “Індивідуальне обмундирування” військова частина А0515 інформує про наступне.
На підтвердження відповідності товару технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Замовником вимагалося від Учасника (п. 4.9. Оголошення) надати у складі пропозиції:
– лист або акт тощо, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України про відповідність предмета закупівлі (товару) вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01XJ.29423-420:2023 (01), а саме: на “Чохол для бронежилета модульного (Вид 5 (або інших кольорів) комплектність 1-5)” або “Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5 (або інших кольорів), комплектність 1-5)” або “Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5 (або інших кольорів), комплектність 1-8)”;
– протокол випробувань на тканину (основний матеріал), з якої виготовлено чохол, що підтверджує її відповідність вимогам ТС МОУ А01XJ.06908-098:2018 (01) “Тканина поліамідна” для тканини Тип 1, виданий акредитованою випробувальною лабораторією.
Тобто, окремої вимоги щодо підтвердження Учасником конкретних згаданих у запиті характеристик (тип, вид, рівень та комплектності) до предмета закупівлі не висувалося.
Наданий лист Товариством з обмеженою відповідальністю “УКРТАК.ЮА” (далі – ТОВ “УКРТАК.ЮА”) від 02.06.2023 № 408/4/1137 свідчить про його спроможність виготовляти бронежилети модульні, окремі його елементи, у тому числі чохли, як базову його складову.
Водночас, чохол є базовою складовою частиною бронежилета та надання вищезгаданого листа про відповідність бронежилета модульного (далі – БМ) в повній мірі поширюється і на нього.
Крім того, на запитувану інформацію щодо не підтвердження ТОВ “УКРТАК.ЮА” згаданих показників слід зазначити таке.
Тип предмета закупівлі.
Дана характеристика стосується жорстких бронеелементів бронежилета, де Тип 1 – Металеві сплави (стальні, алюмінієві, титанові тощо), Тип 2 – Керамокомпозитні матеріали (п. 3.1.4.4. ТС).
Жорсткі бронеелементи не є предметом закупівлі.
Рівень предмета закупівлі.
Дана характеристика стосується вимог до балістичної стійкості жорстких бронеелементів бронежилета: базовий рівень захисту (Рівень Б) та посилений рівень захисту (Рівень П).
Жорсткі бронеелементи не є предметом закупівлі.
Вид предмета закупівлі.
Дана характеристика визначає колір зовнішнього шару предмету закупівлі (п. 3.1.2. ТС).
Відповідно до прим. 2 п. 3.1.2. ТС предмети інших кольорів та маскувальних малюнків можуть виготовлятись за вимогою замовника.
Комплектність предмета закупівлі.
У пункті 3.1.3.1. ТС зазначено, що повна комплектація БМ складається з окремих елементів:
Елемент 1 – чохол з фронтальним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом;
Елемент 2 – чохол з тильним м’яким балістичним елементом та жорстким бронеелементом;
Елемент 3 – камербанд (en: cummerbund) – бокові чохли з м’якими балістичними елементами;
Елемент 4 – чохол захисту паху з м’яким балістичним елементом;
Елемент 5 – чохли захисту шиї з м’якими балістичними елементами;
Елемент 6 – ремінь розвантажувальний з м’яким балістичним елементом;
Елемент 7 – чохли з м’яким балістичним елементом захисту плечей;
Елемент 8 – чохли з м’яким балістичним елементом захисту стегон.
Отже, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, не передбачалось надання підтвердження характеристик (тип, вид, рівень та комплектності) до предмета закупівлі.
По другій частині запиту.
Щодо пояснення відсутності підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на документах його пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП або УЕП на документі) слід зазначити наступне.
Згідно вимог п.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) або удосконалений електронний підпис чи печатку (УЕП) на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
В даному випадку учасник закупівлі в електронній системі закупівель завантажив файли у вигляді електронних документів створених у форматі PDF, які не є сканованими копіями, але кожен окремий файл пропозиції підписаний удосконаленим електронним підписом директора ТОВ “УКРТАК.ЮА” Калініченко Артемом Олексійовичем, що підтверджується технічною можливістю електронної системи закупівель прочитати підпис.
Таким чином УЕП ідентифікує уповноважену особу та дозволяє встановити цілісність та автентичність електронних документів, тому підстави для висновку про відсутність підпису на документах відсутні.