-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект мережевого обладнання для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015
Завершена
54 022 169.40
UAH з ПДВ
Номер:
235e5b004ae8412ca73403af20fb4fb4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 13:53 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2025 Київ № 271
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-09-15-004542-a 15.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель спеціалізованого комунального підприємства «Київтелесервіс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 15 вересня 2025 року № 507), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА»), вимогу про усунення невідповідностей до 24 вересня 2025 року, протокол від 24 вересня 2025 року № 553, повідомлення про намір укласти договір від 24 вересня 2025 року, договір про закупівлю від 06 жовтня 2025 року №181 на суму 49 122 741,60 грн з ПДВ, пояснення та документи, отримані 14 серпня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.10.2025 14:21 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
96a89b41ddca4224bbfdb3849d16f2bc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплект мережевого обладнання для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-004542-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fbfb0a7d1e344521a8bc44096406ccea
Назва:
надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
14.10.2025 12:02
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
На Ваш запит від 09.10.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Комплект мережевого обладнання для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-15-004542-a), розпочатого відповідно до наказу від 07.10.2025 № 271, повідомляємо наступне.
Запит: «…постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Пояснення по запиту.
Зростання потреб в обсязі інформаційних потоків і послуг веде до перевантаження існуючої міської мережевої інфраструктури (далі-ММІ).
Для ефективного обслуговування користувачів ММІ необхідно мати запас пропускної здатності на транспортному рівні. Сьогодні потреба в широкій смузі пропускання виникає на найнижчих рівнях телекомунікаційних мереж, і перш за все це стосується організації виділеного каналу для доступу в Інтернет.
Чим більше користувачів підключаються до мережі, тим більше трафіку генерується. Якщо мережа не має достатньої пропускної здатності або ресурсів для обробки всього цього трафіку, вона може стати перенавантаженою.
Завдяки зростанню використання Інтернету, веб-сторінки стають більш складними, а мультимедійні контент та великі файли стають все поширенішими. Це призводить до збільшення обсягу даних, які потрібно передавати по мережі і вимагає більшої пропускної здатності.
Також, враховуючи пункт 33 Обов’язкових вимог до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2025 № 205 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2025 № 893) (далі-Обов’язкові вимоги), під час замовлення послуг доступу до Інтернету замовник або технічний адміністратор засобу інформатизації, або залучена на договірних засадах третя особа, що здійснює адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, зобов’язаний дотримуватися технічних вимог щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету.
Додатком 5 Обов’язкових вимог визначено, що під час замовлення електронних комунікаційних послуг пропускна здатність між обладнанням замовника та постачальника електронних комунікаційних послуг високої пропускної здатності із швидкістю завантаження не менше 1 Гбіт/с та вивантаження від 100 Мбіт/с.
Відповідно до пункту 44 Обов’язкових вимог, модернізація засобу інформатизації здійснюються у разі визначення замовником потреби у вдосконаленні, розвитку, технічному переоснащенні, покращенні характеристик, розширенні функціональних можливостей та поліпшенні інших його якостей.
Враховуючи норми чинного законодавства, маючи наявну потребу у розширенні функціональних можливостей ММІ для безпечного та ефективного обміну інформацією між користувачами ММІ, створення належних умов для захисту даних, в тому числі з використанням технологій хмарних обчислень, забезпечення інфраструктурних потреб міста Києва в розвитку інформаційного суспільства, формуванні та використанні міських електронних інформаційних ресурсів, упровадженні сучасних інформаційних та інформаційно-комунікаційних технологій, для реалізації повноважень та виконання покладених на органи місцевого самоврядування функцій, на виконання заходу 6.2 «Створення, розвиток та модернізація мережевої інфраструктури, сервісної мережевої інфраструктури, платформи Інтернету речей (IoT), мереж доступу, радіомереж, системи отримання та передачі інформації на базі LPWAN та інших сучасних технологій зв'язку, системи відеоконференцзв'язку» переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024 – 2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257) (далі-КМЦП «Цифровий Київ») ініціатором закупівлі підготовлено Технічні вимоги до предмету закупівлі, що рекомендовані до використання протокольним рішенням робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки протоколом від 30.07.2025 №78.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована Ініціатором закупівлі відповідно до “Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в спеціалізованому комунальному підприємстві «Київтелесервіс»”, розробленого на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275) та затвердженого наказом СКП «Київтелесервіс» №68 від 21.08.2023, та є середньоарифметичним значенням отриманих комерційних пропозицій, і складає 54 022 169,40 грн (п’ятдесят чотири мільйони двадцять дві тисячі сто шістдесят дев’ять гривень, 40 копійок) з ПДВ.
Запити на отримання комерційних пропозицій на закупівлю “Комплект мережевого обладнання для забезпечення модернізації міської мережевої інфраструктури (Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури); 32420000-3 Мережеве обладнання за кодом CPV за ДК 021:2015” надсилались підприємствам - учасникам ринку.
Ініціатором закупівлі було проведено перевірку вартості складових комплекту пасивного мережевого обладнання (далі - обладнання, мережеве обладнання) в наданих від учасників ринку комерційних пропозиціях шляхом пошуку та збору інформації у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах, маркетплейс тощо) та окремим зверненням до ТОВ «ОПТІДАТА», авторизованого представника Hewlett-Packard, як рекомендованого партнера ТОВ «СОФЕЛА», що стосується безпосередньо обладнання Hewlett-Packard, оскільки зазначені ціни на такий товар відсутні у відкритому доступі.
Зважаючи на те, що вартість супутніх послуг з монтажу та пусконалагодження неможливо визначити шляхом моніторингу інтернет-ресурсів, було проведено аналіз вартості саме мережевого обладнання.
Відповідно до отриманих цінових пропозицій середньоарифметичне значення вартості мережевого обладнання становить 41 353 542,27 грн. А згідно з проведеною перевіркою інформації про ціни на складові цього комплекту у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах, маркетплейс, тощо) та комерційної пропозиції ТОВ «ОПТІДАТА» вартість мережевого обладнання становить 48 332 313,20 грн. Ініціатором закупівлі було наголошено на доцільності прийняти за основу розрахунки, викладені в комерційних пропозиціях підприємств-учасників ринку, оскільки запропоновані ними ціни на мережеве обладнання є меншими за ціни, що містяться у відкритих джерелах, сумарно з ціною ТОВ “ОПТІДАТА”.
Очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує розмір бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення визначено паспортом бюджетної програми на 2025 рік. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет, КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Додатки:
1. Комплексна міська цільова програма «Цифровий Київ» на 2024 – 2027 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (у редакції рішення Київської міської ради від 12.12.2024 № 449/10257);
2. План використання бюджетних коштів СКП «Київтелесервіс» на 2025 рік (КЕКВ 3210);
3. Протокол від 30 липня 2025 року №78 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2027 роки з Технічними вимогами до предмету закупівлі;
4. Запити на комерційні пропозиції на учасників ринку;
5. Отримані комерційні пропозиції;
6. Листування з представником НРЕ ТОВ «Софела»;
7. Листування з партнером ТОВ «Софела» - ТОВ «ОПТІДАТА»;
8. Моніторинг ціни модулів оптичних;
9. Прорахунок цін на обладнання загальний;
10. Наказ від 21.08.2023 №68 «Про затвердження Порядку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в спеціалізованому комунальному підприємстві «Київтелесервіс»;
11. Службова записка ініціатора закупівлі з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.