-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Система опалення код за ДК: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Строк поставки товару: протягом 21 календарного дня з дати підписання договору.
Завершена
876 861.79
UAH з ПДВ
Номер:
586dd0a74fdb49a0b3299ac7ff3dc83c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:47 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2025 № 66-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.10.2025 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-09-13-000206-a 13.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» встановлено порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 43 Особливостей №1178 та пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону №922-VIII та Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо умов закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника закупівлі про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» від 06.10.2025 № 669 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції від 23.08.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості № 1275), своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, відповідність розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості № 1178), розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства; наявності підстав для відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Військової частини Т0950 (далі – Замовник) від 13.09.2025 № 533; роз’яснення Замовника, надані на звернення щодо змісту тендерної документації; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника закупівлі про усунення порушення; пропозиції фізичних осіб-підприємців «Бондар Максим В`ячеславович», «ЩЕРБАК НАЗАР ПЕТРОВИЧ» (далі – ФОП «Бондар Максим В`ячеславович» та ФОП «ЩЕРБАК НАЗАР ПЕТРОВИЧ») та товариства з обмеженою відповідальністю «САНТОРІН ТРЕЙД» (далі – ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД»); протокольне рішення про відхилення пропозиції ФОП «Бондар Максим В`ячеславович» від 25.09.2025 року № 569; протокольне рішення про відхилення пропозиції ФОП «ЩЕРБАК НАЗАР ПЕТРОВИЧ» від 25.09.2025 року № 571; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» від 30.09.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» від 01.10.2025 року № 583; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» від 01.10.2025 року; державний контракт (договір) від 06.10.2025 року № 669; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 09 жовтня 2025 року.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником у підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції щодо закупівлі» встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції: «Оригіналу довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Учасником ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» у складі пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на постачання товару, аналогічного предмету закупівлі (файл «Довідка аналог. операції. pdf»), у якому відсутня інформація щодо контактних осіб контрагента, з яким було укладено аналогічні договори.
Відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, за нормами абзацу сьомого пункту 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178.
Слід зауважити, що вищевказана невідповідність вимогам Замовника у поданій учасником довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів підлягала виправленню у розумінні абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178.
Проте, аналізом інформації, зазначеної у розміщеному Замовником 30.09.2025 в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою виправити невідповідності встановлено, що на порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 вищевказані невідповідності не вказані, відповідно, можливість учаснику їх усунути не надано.
Натомість, під час аналізу інформації, зазначеної у розміщеному Замовником у вказаному повідомленні встановлено, що Замовником надано на виправлення невідповідності, що виявлені у документах пропозиції ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД», подання яких вимагалося у Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, які не підлягали виправленню, оскільки вони не відносяться до вичерпного переліку невідповідностей в розумінні пункту 43 Особливостей № 1178.
Так, Замовником у абзаці третьому пункту 2.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі вимагається надання учасником у складі пропозиції наступних документів: «Повноваження дилера (офіційного представника) повинні бути підтверджені копіями листів від виробника або сертифікатів офіційного представника або договорів про співпрацю чи іншими документами виробника, якими він доручає представнику надавати зазначені гарантії.».
Крім цього, у пункті 2.3 Додатку 2 Замовником встановлена вимога, що учасник у складі пропозиції повинен надати: «2.3 Затверджені виробником ТУ чи ДСТУ або Учасники можуть надавати документи, які підтверджують відповідність запропонованої продукції міжнародним стандартам якості (наприклад, сертифікати ISO, ECE або інші визнані стандарти), які підтверджують відповідність запропонованої продукції технічним вимогам передбаченим Таблицею 1 даного Додатку. (паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації та/або сертифікат якості, чи інший документ)» .
Однак, учасником ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» всупереч вимог Замовника, визначених у пунктах 2.2 та 2.3 Додатку 2, за торговими марками Polyizol, Kvado, Ideal (Itap), V&G, Flamco, Fiting, ST таких документів у складі пропозиції не надано.
Слід зауважити, що ненадання учасником (відсутність) у складі пропозиції вищезазначених документів (Додаток 2), які вимагаються Замовником на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей №1178, оскільки відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та, відповідно, не може бути усунена учасником закупівлі, а отже така пропозиція підлягає відхиленню.
Враховуючи зазначене, Замовником на порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 43 Особливостей №1178 неправомірно розміщено (опубліковано) в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які стосувалися відсутніх документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2), що пропонується учасником процедури ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» в його пропозиції.
Таким чином, під час проведення моніторингу встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» не відповідає встановленим вимогам Замовника в оголошенні спрощеної закупівлі «Система опалення код за ДК: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби».
Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені пунктом першим частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII, зокрема, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням викладеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-13-000206-a через електронну систему закупівель 09 жовтня 2025 року Замовнику було направлено запит, про надання пояснень щодо розгляду пропозиції та визначення переможцем учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД».
У наданих поясненнях від 13 жовтня Замовник зазначає: «Не надання Учасником зазначених вище документів, не призводить «до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Зазначені документи не стосуються технічних параметрів предмету закупівлі, а підтверджують повноваження Учасника, щодо можливості їх реалізації на території України та відповідність запропонованої продукції міжнародним стандартам якості, тому уповноваженою особою Замовника законно прийняте рішення, щодо надання можливості Учаснику виправити вказані зауваження використовуючи механізм «24 години». Просимо звернути увагу, на те, що в процесі проведення закупівлі «Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a), уповноваженою особою Замовника під час кваліфікації переможця ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС", було розміщено аналогічну вимогу про усунення невідповідностей, а саме: 2) Згідно вимог абзацу 4 пункту 9 Додатку 2 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції повинен надати: «- надати у складі тендерної пропозиції повноваження учасника торгів на реалізацію та післяпродажне обслуговування запропонованої продукції протягом гарантійного терміну експлуатації продукції на території України від імені виробника, з посиланням на номер закупівлі Замовника, із зазначенням строку дії повноважень учасника торгів, з зазначенням контактного номеру телефону та електронної пошти відповідальної особи заводу виробника продукції (надати документ на мові виробника та його переклад на українську мову, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі);».
Однак, надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не спростовують невідповідність учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» вимогам Замовника, визначеним у пунктах 2.2 та 2.3 Додатку 2 на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам та не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД».
Крім того, посилання Замовником у поясненнях на моніторинг закупівлі за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a, за результатами проведення якого був складений висновок про відсутність порушень у розміщеному повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, не може слугувати підтвердженням правомірності дій Замовника по закупівлі за номером ID: UA-2025-09-13-000206-a, щодо якої здійснюється моніторинг з огляду на наступне.
Учасник закупівлі за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a, якому Замовником було розміщено повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надав всі документи, що вимагались Замовником на підтвердження технічних та якісних характеристика предмета закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, проте такі документи містили певні невідповідності. Так, пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" містила документ з повноваженнями учасника торгів на реалізацію та післяпродажне обслуговування запропонованої продукції протягом гарантійного терміну експлуатації продукції на території України від імені виробника, з посиланням на номер закупівлі Замовника, із зазначенням строку дії повноважень учасника торгів (файл «Лист про повноваження Kobelco UA-2025-03-31-003778-a.Pdf»), але без зазначення контактного номеру телефону та електронної пошти відповідальної особи заводу виробника продукції, що не впливало саме на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувався учасником в його пропозиції.
Проте документи, які вимагались Замовником у спрощеній закупівлі за номером ID: UA-2025-09-13-000206-a на підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, були відсутні у складі пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» на запропоновані ним товари за торговими марками Polyizol, Kvado, Ideal (Itap), V&G, Flamco, Fiting, ST.
Враховуючи вищенаведене, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД», а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 06.10.2025 № 669 на закупівлю товару «Система опалення код за ДК: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» на загальну суму 865 700,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.10.2025 14:09 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 14:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано відповідно до Додаткової угоди №1 від 21.10.2025
Дата публікації звіту:
21.10.2025 11:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
28.10.2025 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
d711e632d2ef4ee1b324496ff727d8d6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 12:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Система опалення код за ДК: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-13-000206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Яким чином Уповноважена особа Військової частини ТО950 (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «САНТОРІН ТРЕЙД» (далі – ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД»), який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оголошення, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД», яке стосувалося відсутніх у складі його пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, які вимагалися у пункті 2 Додатку 1 оголошення «Інформація про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2 до Оголошення)»?
Так, відповідно до Оголошення про проведення закупівлі, а саме абзацу 3 пункту 2.2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасником у складі пропозиції повинно бути надано: «Повноваження дилера (офіційного представника) повинні бути підтверджені копіями листів від виробника або сертифікатів офіційного представника або договорів про співпрацю чи іншими документами виробника, якими він доручає представнику надавати зазначені гарантії.». Крім цього у пункті 2.3 Додатку 2 Замовником встановлена вимога, що учасник у складі пропозиції повинен надати: «2.3 Затверджені виробником ТУ чи ДСТУ або Учасники можуть надавати документи, які підтверджують відповідність запропонованої продукції міжнародним стандартам якості (наприклад, сертифікати ISO, ECE або інші визнані стандарти), які підтверджують відповідність запропонованої продукції технічним вимогам передбаченим Таблицею 1 даного Додатку. (паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації та/або сертифікат якості, чи інший документ)»
Однак, всупереч вимог Замовника, визначених у абзаці 3 пункту 2.2 та пункті 2.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції учасника ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД» не надано документів за такими торговими марками: Polyizol, Kvado, Ideal (Itap), V&G, Flamco, Fiting, ST. (тобто такі документи/інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були відсутні), відповідно, пропозиція вказаного учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі оголошення, крім невідповідності в інформації та/або документах, оскільки у даному випадку положення пункту 43 Особливостей не підлягають застосуванню.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
04fbb805c80f432098578413f1c44c48
Назва:
Поснення Замовника на вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата опублікування:
13.10.2025 11:23
Опис:
У межах проведення моніторингу (наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.10.2025 № 66-з) процедури закупівлі «Система опалення код за ДК: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-13-000206-a) надаються відповідні пояснення.
1. Щодо надання інформації на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
Очікувану вартість та обсяг предмета закупівлі, визначено розпорядником бюджетних коштів вищого рівня та доведено до виконання Замовнику телеграмою НР 518/1.6/1062 від 05.09.2025 року у вигляді Витягу змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 24.01.2025 №518/1.7-27/35.
Даний документ є документом службового користування, містить конфіденційну інформацію та не може бути опублікованим через електронну систему закупівель.
2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Замовником проводиться спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою закупівлі.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 є обов’язковим при проведенні процедури відкритих торгів.
З урахуванням викладеного, проведення спрощеної закупівлі не передбачає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
3. Щодо розгляду Замовником найбільш економічно вигідної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САНТОРІН ТРЕЙД» (далі – ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД», Учасник) повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме:
«невідповідність інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»
Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Відповідно до вимог п.43 Постанови 1178, 30.09.2025 під час розгляду пропозиції ТОВ «САНТОРІН ТРЕЙД», уповноваженою особою Замовника було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту:
1) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме абзацу 3 пункту 2.2 Додатку 2, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«Повноваження дилера (офіційного представника) повинні бути підтверджені копіями листів від виробника або сертифікатів офіційного представника або договорів про співпрацю чи іншими документами виробника, якими він доручає представнику надавати зазначені гарантії.».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції документів не надано за такими торговими марками: Polyizol, Kvado, Ideal (Itap), V&G, Flamco, Fiting, ST.
2) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 2.3 Додатку 2, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
«2.3 Затверджені виробником ТУ чи ДСТУ або Учасники можуть надавати документи, які підтверджують відповідність запропонованої продукції міжнародним стандартам якості (наприклад, сертифікати ISO, ECE або інші визнані стандарти), які підтверджують відповідність запропонованої продукції технічним вимогам передбаченим Таблицею 1 даного Додатку (паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації та/або сертифікат якості, чи інший документ)».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції документів не надано за такими торговими марками: Polyizol, Kvado, Ideal (Itap), V&G, Flamco, Fiting, ST.
Не надання Учасником зазначених вище документів, не призводить «до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Зазначені документи не стосуються технічних параметрів предмету закупівлі, а підтверджують повноваження Учасника, щодо можливості їх реалізації на території України та відповідність запропонованої продукції міжнародним стандартам якості, тому уповноваженою особою Замовника законно прийняте рішення, щодо надання можливості Учаснику виправити вказані зауваження використовуючи механізм «24 години».
Просимо звернути увагу, на те, що в процесі проведення закупівлі «Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a), уповноваженою особою Замовника під час кваліфікації переможця ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС", було розміщено аналогічну вимогу про усунення невідповідностей, а саме :
2) Згідно вимог абзацу 4 пункту 9 Додатку 2 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції повинен надати:
«- надати у складі тендерної пропозиції повноваження учасника торгів на реалізацію та післяпродажне обслуговування запропонованої продукції протягом гарантійного терміну експлуатації продукції на території України від імені виробника, з посиланням на номер закупівлі Замовника, із зазначенням строку дії повноважень учасника торгів, з зазначенням контактного номеру телефону та електронної пошти відповідальної особи заводу виробника продукції (надати документ на мові виробника та його переклад на українську мову, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі);»
Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 травня 2025 року, щодо проведення моніторингу зазначеної процедури закупівлі, порушень в частині дотримання законодавства в сфері державних закупівель не виявлено.