• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Навчальне обладнання для лабораторних та демонстраційних робіт з фізики для класів НУШ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДК 021:2015: 39160000-1 "Шкільні меблі"

Завершена

418 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 060f0a38e39e40d9ae5a22dac358029b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.10.2025 15:22 - 28.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2025 № 226 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 № 226. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-12-012902-a, 12.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено не врахування Замовником положень підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено не врахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178, норм пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, Замовником під час моніторингу допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відповідності тендерної документації умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції учасника, надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-21-011687-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену на вебсайті Замовника інформацію щодо досліджуваної закупівлі за наданим Замовником посиланням (https://osvita-zolochiv.gov.ua/news/1760538215/); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.09.2025 №99; тендерну пропозицію ТОВ «Дніпробізнесконсалтинг»; наявні у публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Дніпробізнесконсалтинг» як переможцем тендеру документи; договір від 10.10.2025 №10102388; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікована Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення, зокрема, моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що досліджувана процедура закупівлі Замовником здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 визначено, що для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. У підпункті 3 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-09-12-015742-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1021 – Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету. Водночас, Замовником під час моніторингу щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі надано копію довідки про зміни до кошторису на 2025 рік, у якому вказано КПКВК: 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиціного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної та середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-07-21-011687-a) зазначено недостовірну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318. У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. У додатку 4 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми, а також під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». Водночас, аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної закупівлі на вебсайті Замовника (за наданим Замовником посиланням: (view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Frada.info%2Fupload%2Fusers_files%2F43978239%2Fa4db74e6e10a4d0b3e65cac31a9db173.docx&wdOrigin=BROWSELINK) встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також положення статті 16 Рамкової угоди, а саме: не використано емблеми Європейського Союзу. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Зокрема, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів. Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-09-12-012902-a, а також в електронних полях у розділі «Інформація про предмет закупівлі» щодо товару зазначено, зокрема: Набір провідників в ізоляції – 2 тис. штук. Водночас, у Додатку №1 до проєкту договору, який міститься у Додатку №3 до тендерної документації, зазначено: Набір провідників в ізоляції – 2 штуки. Отже, Замовником в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо кількості товару, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У частині другій статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (пункт 3 частини другої), а також інформацію про кількість товару (пункт 5 частини другої). Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Моніторингом встановлено, що оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-09-12-012902-a, а також в електронних полях у розділі «Інформація про предмет закупівлі» щодо кількості товару зазначено: Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2 – 2 шт; Електронний освітній ресурс «РHYSICS easy» – 2 шт; Набір демонстраційний «Електростатика» – 2 шт; Набір демонстраційний «Електромагнетизм» – 2 шт; Набір лабораторний для вивчення електрики – 2 шт; Набір лабораторний для вивчення механіки – 2 шт; Набір демонстраційний для вивчення геометричної оптики – 2 шт; Джерело живлення (утримувач батарей) – 2 шт; Набір провідників в ізоляції – 2 тис. штук. Крім того, у Додатку №1 до проєкту договору, який міститься у Додатку №3 до тендерної документації, зазначено: Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2 – 2 шт; Електронний освітній ресурс «РHYSICS easy» – 2 шт; Набір демонстраційний «Електростатика» – 2 шт; Набір демонстраційний «Електромагнетизм» – 2 шт; Набір лабораторний для вивчення електрики – 2 шт; Набір лабораторний для вивчення механіки – 2 шт; Набір демонстраційний для вивчення геометричної оптики – 2 шт; Джерело живлення (утримувач батарей) – 2 шт; Набір провідників в ізоляції – 2 штуки. Однак, у Додатку №2 «Технічна специфікація на закупівлю» до тендерної документації Замовником вказано: Набір лабораторний для вивчення електрики і магнетизму Тип 2 – 1 шт; Набір демонстраційний «Електростатика» – 1 шт; Набір демонстраційний «Електромагнетизм» – 1 шт; Набір лабораторний для вивчення електрики – 1 шт; Набір лабораторний для вивчення механіки – 1 шт; Набір демонстраційний для вивчення геометричної оптики – 1 шт; Джерело живлення (утримувач батарей) – 1 шт; Набір провідників в ізоляції – 1 тис. штук, що не відповідає кількості товару, зазначеній в оприлюдненому оголошенні про проведення закупівлі та у Додатку №3 до тендерної документації. Таким чином, Замовником тендерну документацію складено з порушенням норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що під час заповнення електронних полів оголошення про проведення закупівлі та формування договору від 10.10.2025 №10102388 була допущена технічна (механічна) помилка у зазначенні кількості окремих позицій товару, а також що фактична кількість товару відповідає вимогам Додатку №2 «Технічна специфікація на закупівлю» до тендерної документації та становить по 2 (дві) одиниці кожної позиції. Згідно з нормами частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Одночасно, за нормами частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 10.10.2025 оприлюднено до Замовника запит, зокрема, щодо надання інформації про те, ким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому, у вищевказаному запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Замовником, на вищевказаний запит відповідь оприлюднено в електронній системі закупівель 15.10.2025, із зазначенням у ній, зокрема, що обґрунтування очікуваної вартості, технічних і якісних характеристик здійснено на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників для порівняльного аналізу ринкових цін; аналітичного дослідження відкритих цінових пропозицій у системі ProZorro Market та аналогічних закупівель 2025 року. Водночас, документальне підтвердження щодо вищезазначеної інформації Замовником надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) лише 17.10.2025, тобто з порушенням строку, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 20.10.2025 16:40 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2025 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ щодо усунення порушень до Висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-12-012902-a 1. Щодо відображення закупівлі у річному плані Фінансування закупівлі проводиться за кошти місцевого бюджету, а саме за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у межах фінансового інструменту Європейського Союзу — Ukraine Facility. Видатки здійснюються за КПКВК 0611184 “Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проєкту “Нова українська школа””. Під час формування позиції річного плану технічно не було деталізовано код програмної класифікації видатків (вказано лише ТПКВКМБ 1021). Дана неточність не вплинула на результати проведення закупівлі та не призвела до нецільового використання коштів. 2. Щодо публічного інформування про фінансування з Ukraine Facility Під час первинного оприлюднення інформації на вебсайті Замовника не було зазначено емблему Європейського Союзу та текст “Закупівля фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility”. Недолік мав технічний характер і був усунутий — наразі інформацію оновлено з урахуванням вимог підпункту 9 пункту 9 та додатку 4 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом. Відповідна сторінка на сайті містить: view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Frada.info%2Fupload%2Fusers_files%2F43978239%2F86032d1dbd03ade62be4ee3de15809a4.docx&wdOrigin=BROWSELINK 3. Щодо розбіжностей у кількості товарів У процесі оголошення закупівлі в електронній системі Prozorro в полі кількості товару було помилково зазначено “2 000 шт.” замість “2 шт.”, що сталося через механічну помилку при заповненні електронних полів. Фактична кількість товарів, передбачена договором— по 2 одиниці кожного найменування. Ця неточність не вплинула на визначення переможця, не змінила предмет закупівлі і не призвела до порушення принципів добросовісної конкуренції. Замовником подано уточнене пояснення в системі закупівель. 4. Щодо строків надання документів під час моніторингу Відповідь на запит аудиторів надано у межах встановленого строку. Надання сканованих копій документів було дещо затримано через об’єктивні технічні причини (великий обсяг файлів, потреба у скануванні з різних носіїв). Затримка не мала умисного характеру і не вплинула на якість чи повноту інформації, що надавалась ДАСУ. Для недопущення подібних ситуацій у подальшому відповідальним особам надано додаткові роз’яснення. 5. Щодо вжитих заходів для недопущення аналогічних порушень З метою підвищення якості організації закупівель Замовником: • проведено внутрішній інструктаж уповноваженої особи щодо заповнення електронних полів; • оновлено положення про порядок планування закупівель; • забезпечено належне маркування інформаційних матеріалів про Ukraine Facility; • заплановано навчання відповідальних працівників щодо дотримання вимог Порядку
Дата публікації звіту: 31.10.2025 14:50

Запити/Пояснення