• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція насосної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк" за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район, селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31

Завершена

9 722 468.40 UAH з ПДВ
Номер: 7404c6b00b5a492da5b2b07e5d672bd8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.10.2025 11:33 - 25.10.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2025 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-12-012470-a 12.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КР-ГРУП" - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель переліку змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішення уповноваженої особи, протокол №86 від 12.09.2025 року зі змінами затвердженими рішенням №89 від 25.09.2025 року (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "КР-ГРУП", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 01.10.2025 №90, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 08.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 25.09.20259 Замовником внесено зміни до ТД. Однак, вищевказані зміни не розміщені та не відображені Замовником в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Крім того, Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Таким чином, на порушення вимог пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовником протягом одного дня з дати прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться та тендерну документацію у вигляді нової редакції.
Період усунення порушень: 09.10.2025 11:34 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2025 11:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушень, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-09-12-012470-a У відповідь на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, оприлюднений 09.10.2025 року в електронній системі закупівель за результатами моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція насосної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк" за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район, селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31», повідомляємо наступне: 25.09.2025 року, Замовником було внесено зміни до тендерної документації, вищевказані зміни були розміщені та відображені Замовником в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації та Додатку 2 у новій редакції. Замовником також було підготовлено та завантажено разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться, однак в результаті проведення регламентних технічних робіт на мережі інтернет-провайдера, що могли спричинити технічний збій електронної системи закупівель під час оприлюднення інформації уповноваженою особою через автоматизоване робоче місце Замовника, файл з переліком змін до тендерної документації не було завантажено в систему. Про те, що файл з переліком не оприлюднився, уповноваженій особі стало відомо лише на етапі укладення договору, однак технічної можливості оприлюднювати будь які документи, що стосуються тендерної документації на цьому етапі немає. З огляду на висновок моніторингу, зокрема на зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних, Замовником вжито всі необхідні заходи для усунення порушень, викладених у висновку, а саме: - протягом п’яти робочих днів в з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Разом з інформацією щодо усунення порушень, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-09-12-012470-a Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель перелік змін до тендерної документації. Таким чином, виконано вимоги пункту 54 Особливостей, частини другої статті 24, пункту 3 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою усунення причин виявлених порушень та попередження їх повторення, Замовником здійснено наступне: - уповноваженою особою, відповідальною за організацію закупівель, заплановано онлайн навчання з питань правильного оформлення та публікації документів у Prozorro відповідно до вимог чинного законодавства; - уповноваженою особою, проаналізовано порядок дій при підготовці тендерної документації та змін до неї а також під час розміщення інформації в електронній системі закупівель. Отже, усі порушення, встановлені під час здійснення моніторингу, були усунені у повному обсязі в межах визначеного строку. Документи оприлюднено належним чином, вжито комплекс заходів для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому. Згідно ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Інформація та документи, що підтверджують усунення порушень, розміщені в електронній системі закупівель. Відтак, зважаючи на те, що замовником виконано зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначені за результатами моніторингу у строки і спосіб зазначені у висновку, просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 14.10.2025 13:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель перелік змін до тендерної документації
Дата публікації: 16.10.2025 09:17

Запити/Пояснення