-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
651 576.00
UAH з ПДВ
Номер:
4ca4d7cd134f438991c5c8de903c91ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 17:13 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
06.10.2025 № 67-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-09-12-010618-a 12.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.09.2025 № 218, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», вимогу про усунення невідповідностей та надані документи ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2025 № 235 про визначення ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 30.09.2025, договір від 15.10.2025 № 616, укладений Замовником з ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 09.10.2025 та 24.10.2025.
Період усунення порушень:
28.10.2025 12:53 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 12:53
Запити/Пояснення
Номер:
2fb957ba8b1747d5978c46d4460927a9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», очікуваною вартістю 651 576,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-010618-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
73d57e14cb744aa193ee7af2afbfb65f
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.10.2025 16:11
Опис:
Відповідь на питання 1
Загальний обсяг закупівлі та очікувана вартість сформовані виходячи з кошторису (зі змінами), що додається, освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році, яка виділена Новгород-Сіверському ліцею №1 Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 червня 2025 року № 554-р "Про розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році".
В процесі проведення закупівлі багатофункціональних пристроїв за рахунок зниження ціни зекономлено коштів в сумі 16 859, 00 гривень, тому кошти вирішено використати на збільшення очікуваної вартості закупівлі комп'ютерної техніки, оскільки ціни на товар збільшилися з моменту складання кошторису. (Лист № 01-33/998 від 19.08.2025, що додається).
Характеристики товару сформовано відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», а саме відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (зі змінами)
Відповідь на питання 2
Посилання на сайт - https://osv.org.ua/rada/39561452/derzhavni-zakupivli-22-43-39-12-10-2021/
Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Номер:
0ba9517d8fd147c89afca9d0d5fc957c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комп’ютерна техніка для створення сучасного освітнього простору (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», очікуваною вартістю 651 576,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-12-010618-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію, за рахунок яких коштів (субвенції з державного бюджету/ коштів місцевого бюджету/ інше) здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ) та з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти на підставі яких виділено кошти).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 15.10.2025 № 616, укладеного Замовником з ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ», з підтверджуючими документами.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c689d10823c942d2b75bac8aa03412fc
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.10.2025 14:47
Опис:
Відповідь на питання 1
Фінансування закупівлі здійснено за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору (Постанова КМУ від 14 березня 2025 року № 290 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/290-2025-%D0%BF#Text )
КПКВ: 0611275 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету), на створення сучасного освітнього простору;
КПКВ: 0611276 - Реалізація заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) на створення сучасного освітнього простору
90 відсотків - за рахунок субвенції та 10 відсотків - за рахунок коштів місцевого бюджету.
Відповідь на питання 2
Відповідно до Договору № 616 від 15 жовтня 2025 року, строки поставки товарів визначено до 31 жовтня 2025 року. Постачальник ТОВ «СТАР ТЕХНОЛОДЖІ» підтвердив свою готовність виконати зобов’язання щодо поставки товарів у встановлений термін (гарантійний лист №412,5 від 15.09.2025, що додається). Станом на сьогодні виконання договору відбувається відповідно до встановлених умов без будь-яких відхилень.
Наразі Замовником - відділом освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області здійснюється підготовка приміщень та супутньої інфраструктири для приймання та встановлення Товару (комп’ютерної техніки) (ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) для виконання завдання із створення сучасного освітнього простору.
Після подання інформації про готовність до прийняття Товару, Постачальник невідкладно доставить Товар за адресою, що вказана в Договорі № 616 від 15 жовтня 2025 року.