• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт внутрішніх мереж водопостачання та каналізації санвузлів із заміною сантехобладнання будівлі № * , військове містечко №*, смт. Озерне, Житомирський р-н, Житомирська обл.

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума забезпечення: 23 000.00 (двадцять три тисячі гривень) грн. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 8 до тендерної документації та свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20, IBAN: р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 8 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) ** на підставі пункту 27 Особливостей у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце надання послуг несе загрозу безпеці замовника вказана інформація зазначається як загальна назва територіальної одиниці.

Завершена

787 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 77f8f06581454e5bb19fc443f26d596b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.10.2025 17:26 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 06.10.2025 № 89-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.10.2025 № 89-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2025-09-12-007086-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю законодавству встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Грааль-Гарант», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-XII від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Квартирно - експлуатаційного відділу м. Житомир (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.09.2025 № 20, тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Грааль-Гарант» (далі – ТОВ «Грааль-Гарант»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2025 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.09.2025, договір про закупівлю від 30.09.2025 № 565, додаткова угода від 13.10.2025 № 587, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.10.2025, інформація з веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://mod.gov.ua/diyalnist/normativno-pravova-baza/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivli-potochnij-remontvnutrishnih-merezh-vodopostachannya-ta-kanalizacziyi-sanvuzliv-iz-zaminoyu-santehobladnennya-budivli-ak-021-2015-45450000-6-ua-2025-09-12-007086-a-2, відповіді Замовника на пояснення, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.10.2025 та 21.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю законодавству встановлено наступне. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. В той же час, абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону встановлено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися інформація, зокрема, щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Предметом закупівлі є поточний ремонт, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником в електронній системі закупівель у розділі «Інформація про предмет закупівлі». Однак, Замовником укладено з ТОВ «Грааль-Гарант» договір про закупівлю від 30.09.2025 № 565, додатком № 5 до якого є документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в якому відсутня інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, чим не дотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 13.10.2025 пояснено «…Під час підписання вказаного договору Сторонами допущено технічну помилку та не зазначено країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у Додатку № 5 до договору… …Сторонами підготовлено та підписано Додаткову угоду № 587 від 13.10.2025 року, якою виправлено вказану помилку та викладено додаток № 5 «Документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси» до Договору № 565 від 30.09.2025 року в оновленій редакції.» Відповідні зміни оприлюднено в електронній системі закупівель 13.10.2025.
Період усунення порушень: 24.10.2025 15:19 - 07.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2025 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Квартирно - експлуатаційним відділом м. Житомир розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-09-12-007086-a. За результатами розгляду Висновку Квартирно - експлуатаційний відділ м. Житомир надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у резолютивній частині Висновку. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. При цьому, враховуючи обставини щодо того, що Замовником виправив вказане порушення та оприлюднив зміни до договору в електронній системі закупівель 13.10.2025 року, ще під час проведення моніторингу на даний час, в силу норм Закону України «Про публічні закупівлі» та технічних можливостей електронної системи закупівель, Замовник не може повторно внести зміни до Договору. Повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію. Вказана інформація буде врахована під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться Замовником. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. За результатами розгляду прийнято відповідне рішення. А саме, Замовником вжито заходів, що направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення, зокрема Замовником проведено відповідну роз’яснювальну роботу, а Уповноваженою особою здійснено навчання щодо підвищення кваліфікації із публічних закупівель. Документальним підтвердженням вказаної інформації є протокол робочої групи з розгляду висновку UA-2025-09-12-007086-a та Сертифікат виданий 28.10.2025 року. Враховуючи вищевказане, Квартирно - експлуатаційним відділом м. Житомир усунуто порушення, що вказане у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-12-007086-a, шляхом виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: - Сертифікат від 28.10.2025; - Протокол робочої групи з розгляду висновку UA-2025-09-12-007086-a
Дата публікації звіту: 29.10.2025 16:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 03.11.2025 11:03

Запити/Пояснення