-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Скасування закупівлі
Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
юридична особа, яка є установою, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (комунальна організація (установа, заклад).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 20 днів назад
840 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
af053d38c98d4c29b319a4bac7ba3f1c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 16:18 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 87-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.10.2025 № 87-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-09-12-004012-a 12.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Крикун В.П.» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2025 № 15, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Крикун Вадим Петрович» (далі – ФОП «Крикун В.П.»), вимогу про усунення невідповідностей до 25.09.2025, протокол уповноваженої особи від 26.09.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2025, пояснення надані Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» установлено наступне.
Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі - Додаток 2 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якісних характеристик учасник в складі тендерної пропозиції має надати оригінал або копію дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» відсутній оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату, чим не дотримано вимоги пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши вказану невідповідність, 24.09.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.».
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей безпідставно надано учаснику ФОП «Крикун В.П.» вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності оригіналу або копії дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях.
На запит Держаудитслужби від 07.10.2025 Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, що не спростовує суті встановленого порушення.
Таким чином, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Крикун В.П.» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протоколом уповноваженої особи від 26.09.2025 № 19 визнав ФОП «Крикун В.П.» переможцем торгів.
Крім того, згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист на підтвердження, що товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» відсутній вищевказаний гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати окремим файлом таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із наданням, відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», малюнків (малюнками в межах тендерної документації вважаються фотографії товару або кольорові зображення в програмі 3D MAX або аналогічній програмі) стільців учнівських не менше ніж з трьох ракурсів, та малюнки вузлових окремих елементів: малюнки підтверджуючі регулювання висоти, закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою з метою полегшення прибирання кабінетів та збільшення простору за необхідності.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «Крикун В.П.» надано технічну специфікацію від 18.09.2025 № 12 та фототаблицю від 18.09.2025 № 18 з малюнками стільців учнівських з двох ракурсів, які підтверджують закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою.
Проте, малюнку, що підтверджує регулювання висоти стільців не надано, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника, поставка товару здійснюється відповідно до дислокації до кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу, але в будь-якому випадку, не пізніше кінцевої дати виконання зобов’язань за договором.
У складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений лист-гарантія, чим не дотримано вимоги пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що товар, який пропонується не обтяжено будь-якими правами інтелектуальної власності, або лист-гарантію, що учасник має права на виготовлення товарів, які захищено законодавством про інтелектуальну власність.
Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений лист-гарантія, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи наведене, Замовник не скористався можливістю надати учаснику ФОП «Крикун В.П.» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
На запит Держаудитслужби від 07.10.2025 Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь що не спростовує суті встановленого порушення, а саме: «З метою усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель дану закупівлю буде відмінено».
В ході моніторингу Замовник оприлюднив протокол уповноваженої особи від 09.10.2025 № 23 про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
15.10.2025 17:51 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2025 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
713ca7a78bb2462ba3d58a64d5dcc141
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d8b5680a0ebb4d378e7aa9b901ab7325
Назва:
Пояснення очікувана вартість
Дата опублікування:
09.10.2025 10:56
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів),
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, виникла нагальна необхідність у закупівлі: Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника для забезпечення належного функціонування ліцею.
Обсяги визначено відповідно до потреби Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів.
Якість визначена згідно норм чинного законодавства, вимог інших нормативних документів послуг та спрямована на задоволення потреб Замовника.
Для розрахунку очікуваної вартості використовувались комерційні пропозиції, так і ціни відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO».
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням http://petrove-nvk.edukit.kr.ua/prozor_ta_inform_vidkrzagaljna_informaciya/finansova_zvitnistj
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено разом з оголошенням про проведення закупівлі.
Номер:
e4ef14c53aba497eb4b2e65c85e5e08e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначених послуг.
У разі здійснення закупівлі за рахунок коштів програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу Ukraine Facility, надайте інформацію щодо виконання та дотримання умов рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода):
1. В якому пункті тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо забезпечення того, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів ЄС, або на її користь, на виконання умов пункту 1 статті 3 Рамкової угоди щодо обмежувальних заходів регламенту Європейського Парламенту і Ради (далі - ЄС) ?
2. В якому пункті тендерної документації зазначено вимогу про надання інформації щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (учасника закупівлі), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, на виконання умов підпунктів іі. та ііі. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди ?
3. В якому пункті тендерної документації / оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості, на виконання умов пункту 1 статті 16 Рамкової угоди ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
be0d9aa4e8724d4282c299d2f07198b7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 09:57
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначених послуг. У разі здійснення закупівлі за рахунок коштів програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу Ukraine Facility, надайте інформацію щодо виконання та дотримання умов рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода):
1. В якому пункті тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо забезпечення того, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів ЄС, або на її користь, на виконання умов пункту 1 статті 3 Рамкової угоди щодо обмежувальних заходів регламенту Європейського Парламенту і Ради (далі - ЄС) ?
2. В якому пункті тендерної документації зазначено вимогу про надання інформації щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (учасника закупівлі), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, на виконання умов підпунктів іі. та ііі. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди ?
3. В якому пункті тендерної документації / оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості, на виконання умов пункту 1 статті 16 Рамкової угоди ?
Джерелом фінансування вищевказаної закупівлі є кошти місцевого бюджету. КПКВ 0611021.
Інформація зазначена в річному плані та оприлюднена відповідно до вимог чинного законодавства України.
Номер:
279839490a6040de973c4d54ea74576b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 4.1. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписану Технічну специфікацію предмета закупівлі та всі документи передбачені Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації).
Крім того, у пункті 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження якісних характеристик учасники в складі тендерної пропозиції Учасник має надати оригінал або копію дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» відсутній вищевказаний сертифікат.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 24.09.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідність щодо надання оригіналу або копії дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Просимо обґрунтувати підстави надання учаснику ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» вимоги щодо усунення вищевказаної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b483f6a908da48688df2dd53a04b9235
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 13:40
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 4.1. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписану Технічну специфікацію предмета закупівлі та всі документи передбачені Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, у пункті 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження якісних характеристик учасники в складі тендерної пропозиції Учасник має надати оригінал або копію дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» відсутній вищевказаний сертифікат.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, 24.09.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою усунути невідповідність щодо надання оригіналу або копії дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Просимо обґрунтувати підстави надання учаснику ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» вимоги щодо усунення вищевказаної невідповідності.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону була необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Згідно пункту 10 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати:
Учасник має надати оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідних документів, чим порушено вимоги пункту 10 Додатку 2 тендерної документації.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями:
- оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.
Номер:
b2d5591ef99f45d39565a24a81a34f3c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 4.1. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписану Технічну специфікацію предмета закупівлі та всі документи передбачені Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації).
Крім того, у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження того, що товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
2. Згідно з пунктом 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати окремим файлом таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із наданням, відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», малюнків (малюнками в межах тендерної документації вважаються фотографії товару або кольорові зображення в програмі 3D MAX або аналогічній програмі) стільців учнівських не менше ніж з трьох ракурсів, та малюнки вузлових окремих елементів: малюнки підтверджуючі регулювання висоти, закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою з метою полегшення прибирання кабінетів та збільшення простору за необхідності.
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» надано фототаблицю з двух ракурсів, що підтверджує закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» надано підтвердження регулювання висоти стільця учнівського?
3. Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника, поставка товару здійснюється відповідно до дислокації до кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу, але в будь-якому випадку, не пізніше кінцевої дати виконання зобов’язань за договором.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
4. Згідно з пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що товар, що пропонується не обтяжено будь-якими правами інтелектуальної власності, або лист-гарантію, що учасник має права на виготовлення товарів, які захищено законодавством про інтелектуальну власність.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7b3e833dfe5d4203b59bda77fdb71f63
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2025 15:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-12-004012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 4.1. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписану Технічну специфікацію предмета закупівлі та всі документи передбачені Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження того, що товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
2. Згідно з пунктом 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати окремим файлом таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із наданням, відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», малюнків (малюнками в межах тендерної документації вважаються фотографії товару або кольорові зображення в програмі 3D MAX або аналогічній програмі) стільців учнівських не менше ніж з трьох ракурсів, та малюнки вузлових окремих елементів: малюнки підтверджуючі регулювання висоти, закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою з метою полегшення прибирання кабінетів та збільшення простору за необхідності. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» надано фототаблицю з двух ракурсів, що підтверджує закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» надано підтвердження регулювання висоти стільця учнівського?
3. Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника, поставка товару здійснюється відповідно до дислокації до кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу, але в будь-якому випадку, не пізніше кінцевої дати виконання зобов’язань за договором. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
4. Згідно з пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що товар, що пропонується не обтяжено будь-якими правами інтелектуальної власності, або лист-гарантію, що учасник має права на виготовлення товарів, які захищено законодавством про інтелектуальну власність. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП «КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» наданий вищевказаний гарантійний лист?
З метою усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель дану закупівлю буде відмінено.