• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Скасування закупівлі

Стілець учнівський. Ростова група № 5, код 39160000-1 - Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

юридична особа, яка є установою, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (комунальна організація (установа, заклад).

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 20 днів назад

840 600.00 UAH з ПДВ
Номер: af053d38c98d4c29b319a4bac7ba3f1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.10.2025 16:18 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 87-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 06.10.2025 № 87-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-12-004012-a 12.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 405-30-72, m.v.kutsenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Крикун В.П.» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Петрівського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.09.2025 № 15, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Крикун Вадим Петрович» (далі – ФОП «Крикун В.П.»), вимогу про усунення невідповідностей до 25.09.2025, протокол уповноваженої особи від 26.09.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2025, пояснення надані Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» установлено наступне. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі - Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якісних характеристик учасник в складі тендерної пропозиції має надати оригінал або копію дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» відсутній оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату, чим не дотримано вимоги пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши вказану невідповідність, 24.09.2025 оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012-:2005.». Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовником на порушення вимог пункту 43 Особливостей безпідставно надано учаснику ФОП «Крикун В.П.» вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності оригіналу або копії дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях. На запит Держаудитслужби від 07.10.2025 Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь, що не спростовує суті встановленого порушення. Таким чином, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Крикун В.П.» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протоколом уповноваженої особи від 26.09.2025 № 19 визнав ФОП «Крикун В.П.» переможцем торгів. Крім того, згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист на підтвердження, що товар повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Крикун В.П.» відсутній вищевказаний гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Також, відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати окремим файлом таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника із наданням, відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», малюнків (малюнками в межах тендерної документації вважаються фотографії товару або кольорові зображення в програмі 3D MAX або аналогічній програмі) стільців учнівських не менше ніж з трьох ракурсів, та малюнки вузлових окремих елементів: малюнки підтверджуючі регулювання висоти, закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою з метою полегшення прибирання кабінетів та збільшення простору за необхідності. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП «Крикун В.П.» надано технічну специфікацію від 18.09.2025 № 12 та фототаблицю від 18.09.2025 № 18 з малюнками стільців учнівських з двох ракурсів, які підтверджують закриття металевих деталей каркасу пластиковими заглушками або «башмаками», заокруглених кутів та можливість штабелювання стільців між собою. Проте, малюнку, що підтверджує регулювання висоти стільців не надано, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника, поставка товару здійснюється відповідно до дислокації до кожного навчального закладу та складає його в узгоджений час з керівником закладу, але в будь-якому випадку, не пізніше кінцевої дати виконання зобов’язань за договором. У складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений лист-гарантія, чим не дотримано вимоги пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник на підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника повинен надати лист-гарантію, що товар, який пропонується не обтяжено будь-якими правами інтелектуальної власності, або лист-гарантію, що учасник має права на виготовлення товарів, які захищено законодавством про інтелектуальну власність. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений лист-гарантія, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовник не скористався можливістю надати учаснику ФОП «Крикун В.П.» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На запит Держаудитслужби від 07.10.2025 Замовником 09.10.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь що не спростовує суті встановленого порушення, а саме: «З метою усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель дану закупівлю буде відмінено». В ході моніторингу Замовник оприлюднив протокол уповноваженої особи від 09.10.2025 № 23 про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 15.10.2025 17:51 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2025 17:51

Запити/Пояснення