• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція (термомодернізація) будівлі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 м. Сєвєродонецька Луганської обл., 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, буд. 19 (санація)

Завершена

15 486 044.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 46 458.13 UAH
Номер: ed51cd237c324c3e8320d9110eb5fc00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 06.03.2019 16:24 - 29.03.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.03.2019 № 5 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 05.03.2019 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2018-10-05-001219-c 05.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 50) 658-84-60, kalina73@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; тендерну документацію; протоколи розгляду тендерних пропозицій від: 26.10.2018 №78; 02.11.2018 №11; 07.11.2018 №85; 08.11.2018 № 86; протокол засідання тендерного комітету (про намір укласти договір) від 08.11.2018 № 86; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Промін Буд Сервіс» (ЄДРПОУ 33766134); договір від 28.11.2018 № 06/01термо-2018. Річний план закупівель на закупівлю Реконструкції (термомодернізації) будівлі середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 м. Сєвєродонецька очікуваною вартістю 15 486 044,00 грн., оприлюднений замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 05 червня 2018 року. На веб-порталі Уповноваженого органу замовником 17 жовтня 2018 року оприлюднена інформація про внесення до нього змін. В ході проведення моніторингу закупівлі замовнику надано запит про надання пояснення щодо номеру та дати рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2018 рік. Відповіді не надійшло. Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано 05 жовтня 2018 року. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Додатком 8 до ТД визначено - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що є порушенням вимог ч.3 ст. 17 Закону та не відповідає п. 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, якими передбачено надання документів переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій, на участь у торгах надійшли пропозиції від наступних учасників: ТОВ «БК БУДСИСТЕМА», ТОВ «ПРЕСТО» та ТОВ «Промін Буд Сервіс». Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Промін Буд Сервіс» (далі – Товариство) оприлюднене замовником 08.11.2018. При цьому, аналізом встановлено, що Товариством до розділу ІІ Будівельні машини і механізми включено машини і механізми наявність яких не підтверджується відомістю про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт, наданою ТОВ «Промін Буд Сервіс» та не відповідає вимогам п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників розділу ІІІ Інструкції з підготовки ТД. Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону, тендерна пропозиція підлягала відхиленню. Крім того тендерна пропозиція Товариства не відповідає умовам ТД в частині зазначення у ФОРМІ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» строку виконання в календарних днях (п. 9 Додатку 1 до ТД), проект договору наданий в ТП не відповідає основним умовам проекту договору наведеного в Додатоку 7 до ТД, тобто тендерна пропозиція Товариства не відповідає умовам ТД та відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону підлягає відхиленню. До того ж, замовником 28 жовтня 2018 року укладено з ТОВ «Промін Буд Сервіс» договір № 06/01 термо-2018 (далі – Договір) умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції Товариства, в частині невідповідності термінів виконання робіт п. 2.1 Договору; календарного плану виконання робіт (Додаток 2 до Договору); змісту пункту 4.3.22; відсутності розділу 6 Договору «Залучення до виконання робіт субпідрядників» (відповідно розділ 7 став розділом 6 Договору) та пунктів: 4.4.1 в частині надання права генпідряднику залучати за згодою замовника до виконання Договору третіх осіб (субпідрядників) (відповідно п. 4.4.2 став п. 4.4.1); 11.25 та 11.26 Договору. Отже, замовник порушив вимоги абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону. Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає вимогам ТД в частині розбиття договірної ціни за роками та відсутності п. 4.4.1 Договору в частині надання права генпідряднику залучати за згодою замовника до виконання Договору третіх осіб (субпідрядників) (відповідно п. 4.4.2 став п. 4.4.1), що є порушенням вимог частини другої статті 32 та частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до ч.1 ст.37 Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч.4 ст.36 Закону. Станом на 20.03.2019 відповідно до інформації, оприлюдненій в системі Prozorro Замовник оприлюднив інформацію про розірвання договору з причини невиконання Договору.
Період усунення порушень: 26.03.2019 11:46 - 30.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.03.2019 11:46

Запити/Пояснення