-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Верстати для обробки деревини
Торги відмінено
3 105 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
fad2debd6a284d09bdf24cbdb02a20bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-29-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
29.09.2025 17:24 - 21.10.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2025 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.09.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2025-09-11-011809-a, 11.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзацу 3 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, щодо внутрішньої системи управління і контролю України та зберігання документів, передбачених статтями 3, 7, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому, зокрема, шляхом:
- врахування вимог статей 3, 7 та 17 Рамкової угоди та чинного законодавства під час внесення змін до договору;
- недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лубенського лісотехнічного фахового коледжу (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-10-013842-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-11-011809-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02 вересня 2025 року № 130; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-11-011809-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-11-011809-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДН КОМПАНІ» (далі – Учасник); протокол уповноваженої особи від 25 вересня 2025 року № 144; повідомлення про намір укласти договір від 25 вересня 2025 року; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 03 жовтня 2025 року, 07 жовтня 2025 року та 08 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення замовником при складанні тендерної документації пункту 8 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзацу 3 пункту 19 Особливостей.
Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документація зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Пунктом 19 Особливостей визначено перелік випадків, які можуть змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
В пункті 15.3. розділу 15 «ІНШІ УМОВИ» Додатку 4 (проєкту договору про закупівлю) до тендерної документації Замовником зазначені випадки зміни істотних умов договору, зокрема підпункт: «15.3.2. погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.».
В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (04 вересня 2025 року) такий випадок зміни істотних умов договору про закупівлю відсутній.
Слід відмітити, що абзац 3 пункту 19 Особливостей викладений у новій редакції на підставі постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01 вересня 2025 року № 1067 та передбачає, зокрема: «узгодженого сторонами збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з дня укладення договору про закупівлю (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вперше) або з дня останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни (у разі збільшення ціни за одиницю товару за цим підпунктом вдруге і далі), за умови документального підтвердження такого коливання. Такі зміни до договору про закупівлю можуть бути внесені не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Обмеження стосовно строків внесення змін до договору про закупівлю щодо збільшення ціни за одиницю товару не застосовується у разі зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Обмеження щодо збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків застосовується щодо кожного окремого випадку збільшення ціни за одиницю товару (без обмеження кількості змін). Змінена ціна за одиницю товару не повинна перевищувати 50 відсотків ціни за одиницю товару, що передбачена в початковому договорі про закупівлю».
Також, в пункті 9.1. розділу 9 «ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІЇ» Додатку 4 (проєкту договору про закупівлю) до тендерної документації Замовником здійснено посилання на статті 235, 236 Господарського кодексу України.
При цьому, на момент проведення процедури закупівлі UA-2025-09-11-011809-a (11 вересня 2025 року), Господарський кодекс України втратив чинність 28 серпня 2025 року на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09 січня 2025 року № 4196-IX. Однак, замовником вказані зміни не враховано.
Отже, замовником до тендерної документації включено інформацію без врахування змін до діючого законодавства.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником без врахування змін до Особливостей, в результаті чого Замовником порушено пункт 8 частини 2 статті 22 Закону, абзац 1 пункту 28 та абзац 3 пункту 19 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 02 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 07 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник зазначив, що: «…до пункту 15.3 Договору буде внесено зміни…» та «Відповідний пункт (9.1) буде виключено шляхом внесення відповідних змін до Договору, шляхом підписання додаткової угоди» відповідно.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що процедура закупівлі UA-2025-09-11-011809-a здійснювалась на виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році» від 08 квітня 2025 року № 551 за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, що підтверджується наданою відповіддю Замовника, зокрема: в плані спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2025 рік зазначений код 0611221 (файл «План асигнувань.pdf»).
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-09-11-011809-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу, які Україна зобов’язується забезпечити виконання, зокрема:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації, зокрема:
- найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель (підпункт ii пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди);
- імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункт iiі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в проекті договору (файл «Проект договору.docx» не враховані умови, передбачених статтями 3, 7, 17 Рамкової угоди, з приводу чого органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 02 жовтня 2025 року надано відповідний запит замовнику.
Замовником 07 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення, а саме: «У зв’язку з відсутністю типового шаблону договору на здійснення закупівель за інструментом Ukrainr Facility замовником був перероблений договір з минулих публічних закупівель…»; «Дана вимога передбачена в тендерній документації…» та «… Замовником до укладеного договору будуть прийняті відповідні доповнення» відповідно.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині нерозміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником в Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлена вимога надання, зокрема:
- порівняльної таблиці відповідності запропонованого Товару технічним вимогам Замовника, зазначеним у Додатку (обов’язково зазначається виробник, модель, для можливості перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
- сертифікату про походження товару або декларацію про походження товару або довідку у довільній формі яким (якою) підтверджено, що усі матеріали та поставки в межах закупівлі походять із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) статті 5 Рамкової угоди;
- документа, що підтверджує право Учасника постачати продукцію зазначеного виробника (копія листа від виробника, офіційного представника, дистриб’ютора, що дозволяє ідентифікувати право постачання), чинний на дату подання тендерної пропозиції із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника;
- гарантійного листа щодо забезпечення поставленого товару якісним гарантійним та післягарантійним обслуговуванням згідно умов закупівлі та інформацію про сервісні центри (їх місцезнаходження та контактні телефони), в яких буде проводитися гарантійний ремонт техніки, а також підтвердження від виробника або його уповноваженого представника в Україні про те, що ці сервісні інженери, сервісні центри мають дозвіл виробника або його уповноваженого представника в Україні виконати роботи з ремонту та технічного обслуговування товарів (обладнання).
Учасником ТОВ «ДН КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надано:
- порівняльна таблиця від 15 вересня 2025 року № 17 (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), в якій одним із запропонованих товарів зазначено, зокрема: Повздовжньообрізний верстат PF – 1, Назва виробника – P.P.H.U. TRAK-MET, Модель – PF – 1;
- довідку від 15 вересня 2025 року № 12 (файл «Довідка (товар походить.pdf»), в якій, зокрема, для повздовжньо-обрізного верстату PF – 1 зазначена країна походження – Польща.
При цьому, учасником ТОВ «ДН КОМПАНІ» в складі тендерної пропозиції не надано документа, що підтверджує право Учасника постачати продукцію виробника P.P.H.U. TRAK-MET та гарантійного листа щодо забезпечення повздовжньообрізного верстату PF – 1 гарантійним та післягарантійним обслуговуванням.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику.
Замовником 08 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник зазначив, що: «…при перевірці документів даний недолік був непомічений так, як в пропозиції був ще наданий гарантійний лист від АТ «ЗММ СТОМАНА» на інші верстати…».
Відповідно до пункту 43 Особливостей у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, що не забезпечено Замовником.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
13.10.2025 16:02 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення буде усунуто шляхом скасування даної процедури закупівлі. Також буде проведена додаткова робота, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Також при плануванні бюджету будуть закладені кошти для можливості навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
20.10.2025 09:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.11.2025 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
88f1df3a8f0541d9a563c1bd7156cc8c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2025 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 105 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-11-011809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (кошторис, план асигнувань, рішення, розпорядження, листування тощо). Зазначити коди програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, які складаються з семі знаків.
4. Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» визначено, що «Умовами надання субвенції є: співфінансування не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів та/або інших джерел, не заборонених законодавством». З урахуванням здійснення закупівлі за кошти програми Ukraine facility, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
44b6bad0e0064f29a83ad42332dfa405
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.10.2025 13:24
Опис:
Лубенський лісотехнічний фаховий коледж (ЛЛФК) бере участь у проєкті «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». На першому етапі було вивчено потребу у необхідному обладнанні для оновлення матеріальної бази навчально-виробничої майстерні Лубенського лісотехнічного фахового коледжу. Перелік обладнання погоджувався із замовниками кадрів: Департаментом освіти і науки Полтавської ОВА, ПП «Лубнимаш», ТОВ «ЛОРІ» . Визначення вартості обладнання відбувалось на підставі вивчення даних із сайтів українських підприємств, які займаються реалізацією саме такого обладнання. Ціни на обладнання узгоджувались з Департаментом освіти і науки Полтавської ОВА та Наказом МОН №551 «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році - затверджено переліки обладнання та виділені відповідні кошти, (додається).
Перед оголошенням планів закупівель і подальшим проведенням відкритих торгів було здійснено аналіз цін на той час на обладнання та вивчення його технічних характеристик шляхом подання запитів на комерційні пропозиції від можливих учасників торгів (додаються).
Після затвердження кошторисів (публікація на сайті коледжу: https://lltk.edu.ua/zhyttia-koledzhu/normatyvni-dokumenty/finzvit25) було оголошено План UA-P-2025-08-19-009869-a та проведено відкриті торги (з особливостями) UA-2025-09-02-005916-a на придбання групи «Верстатів для обробки деревини», які не відбулись, так як не було подано жодної пропозиції. Після спроби придбання обладнання по одній одиниці (закупівлі UA-2025-09-08-001598-a та UA-2025-09-08-010451-a) одну пропозицію було подано на закупівлю Фугувального верстат з розміром робочого столу 400 мм (по цій закупівлі готується до оприлюднення договір), а інша «Автоматичний кромко-облицювальний верстат», знову залишилась без учасників.
Було оголошено ще одну закупівлю UA-2025-09-11-011809-a «Верстати для обробки деревини». Саме по якій і здійснюється моніторинг.
Номер:
24fd7618487e4a4b804e795bb3176b96
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.10.2025 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 105 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-11-011809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені вимоги Європейського Союзу щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, зокрема:
- шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів;
- шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів.
Поясніть яким чином врахована вищезазначена норма Рамкової угоди в проекті договору щодо кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта або вкажіть конкретне посилання на пункт договору, в якому знаходиться вказана інформація.
2. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами, а саме: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації, зокрема:
- найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель (підпункт ii пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди);
- імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункт iiі пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Поясніть яким чином врахована вищезазначена норма Рамкової угоди в проекті договору або вкажіть конкретне посилання на пункт договору, в якому знаходиться вказана інформація.
3. Пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: «Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів». Поясніть яким чином врахована вищезазначена норма Рамкової угоди в проекті договору або вкажіть конкретне посилання на пункт договору, в якому знаходиться вказана інформація.
4. Підпункт 15.3. розділу 15 Проекту Договору містить перелік випадків, які можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Водночас, до пункту 19 Постанови № 1178 (редакція від 04.09.2025) постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 01.09.2025 № 1067 внесені зміни до переліку випадків зміни істотних умов договору про закупівлю. Однак, замовником зазначені зміни не враховано. Поясніть вказане.
5. В пункті 9.1. розділу 9 проекту договору Замовник посилається на статті 235, 236 Господарського кодексу України щодо застосування санкцій до Постачальника за порушення зобов’язань за договором. При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d936fcd681714aa2b42a8412ce4d685e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 23:23
Опис:
Пояснення 1
У зв’язку з відсутністю типового шаблону договору на здійснення закупівель за інструментом Ukrainr Facility замовником був перероблений договір з минулих публічних закупівель. У проєкті договору були передбачені відповідні пункти, які не дозволять, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів:
4.23. Сторони підписанням цього Договору домовились забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь, ухвалених Європейським Союзом відповідно до Статті 29 Договору про Європейський Союз (ДЄС) або Статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу (ДФЄС).
4.24. Постачальник разом з Товаром (в тому числі на кожну частину / партію Товару) зобов’язується передати Замовнику відомості із санкційного списку ЄС www.sanctionsmap.eu, сформовані у форматі pdf станом на дату їх надання, які відображають відсутність збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа).
4.25. У разі ненадання відомостей із санкційного списку ЄС www.sanctionsmap.eu, сформованих у форматі pdf станом на дату їх надання, які відображають відсутність збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та / або його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа), Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття такого Товару з відповідним складанням мотивованої відмови від Товару.
4.26. У разі наявних збігів щодо Постачальника (якщо Постачальник є ФОП або фізична особа), керівника Постачальника та / або його бенефіціарного власника (у разі, якщо Постачальник юридична особа) в санкційному списку ЄС www.sanctionsmap.eu Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони. При цьому Сторона, що обґрунтовано скористалася цим правом, звільняється від будь-якої відповідальності або обов’язку щодо відшкодування штрафних санкцій за Договором у зв’язку з невиконанням нею договірних зобов’язань та будь-якого роду витрат, збитків, понесених іншою Стороною (прямо або опосередковано), в результаті такого розірвання Договору.
Пояснення 2
Дана вимога передбачена в тендерній документації, невід’ємною частиною якого є і проєкт договору.
Пояснення 3:
На виконання п.1 ст 17 Рамкової угоди «Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів.» вимога передбачена в тендерній документації. Замовником до укладеного договору будуть прийняті відповідні доповнення.
Пояснення 4
У відповідності до Постанови №1067 КМУ від 1 вересня 2025 року, яка уточнює правила проведення публічних закупівель до пункту 15.3 Договору буде внесено зміни про обмеження коливання ціни не більше 10% та не раніше 90 днів з дня підписання договору про закупівлю або внесення до нього змін щодо збільшення ціни за одиницю товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Пояснення 5 Відповідний пункт (9.1) буде виключено шляхом внесення відповідних змін до Договору, шляхом підписання додаткової угоди.
Номер:
4dcef6da1ca8441a84412f7ccf73a6ed
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 105 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-11-011809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію ТОВ «ДН КОМПАНІ» на запропонований товар, зокрема: повздовжньо-обрізний верстат PF – 1 (позиція 5 тендерної пропозиції від 15.09.2025 № 18) виробництва «Trak-Met» – Польща (довідка від 15.09.2025 № 12 про походження з прийнятної країни) щодо виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання: «…гарантійний лист щодо забезпечення поставленого товару якісним гарантійним та післягарантійним обслуговуванням згідно умов закупівлі та інформацію про сервісні центри (їх місцезнаходження та контактні телефони), в яких буде проводитися гарантійний ремонт техніки, а також підтвердження від виробника або його уповноваженого представника в Україні про те, що ці сервісні інженери, сервісні центри мають дозвіл виробника або його уповноваженого представника в Україні виконати роботи з ремонту та технічного обслуговування товарів (обладнання)»? Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження від виробника або його уповноваженого представника в Україні про те, що ці сервісні інженери, сервісні центри мають дозвіл виробника «Trak-Met» – Польща або його уповноваженого представника в Україні виконати роботи з ремонту та технічного обслуговування товарів. Поясніть вказане або зазначте конкретне посилання, де знаходиться вказана інформація.
2. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію ТОВ «ДН КОМПАНІ» щодо виконання вимог пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема в частині надання: «…сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності»? Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві на виробників продукції, акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, не надано. Поясніть вказане або зазначте конкретне посилання, де знаходиться вказана інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1a08df1a90ff4cffb6dab86a47148da1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.10.2025 23:22
Опис:
У відповідь на Питання 1 повідомляємо, що при перевірці документів даний недолік був непомічений так, як в пропозиції був ще наданий гарантійний лист від АТ «ЗММ СТОМАНА» на інші верстати. Даний недолік буде усунуто шляхом відміни рішення про визначення переможцем, та відхиленням пропозиції ТОВ «ДН КОМПАНІ».
Опрацювавши Питання 2 Запиту, та повторно перевіривши документи пропозиції ТОВ «ДН КОМПАНІ» виявили відсутність поданого учасником документу згідно тендерної документації, зокрема в частині надання: «…сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності». Даний недолік буде усунуто шляхом відміни рішення про визначення переможцем, та відхиленням пропозиції ТОВ «ДН КОМПАНІ».
Номер:
755e7b0b64174488acb2aa6c02becc3b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 105 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-11-011809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Яким чином Замовником дотримано норми пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710»? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
476264c19ad941619fba0f2d0d18158f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.10.2025 23:05
Опис:
Замовником дотримано норми пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710» шляхом розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://lltk.edu.ua. Посилання: https://lltk.edu.ua/zhyttia-koledzhu/normatyvni-dokumenty/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli