• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (код ДК 021:2015 - 44160000-9), труба сталева електрозварна, труба сталева безшовна згідно специфікації

Труба сталева електрозварна, труба сталева безшовна згідно специфікації

Завершена

1 040 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 313620a5770f41cda7af0cd64ba75731
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-15-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 15.10.2025 15:24 - 05.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.10.2025 №53-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пунктів 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 15.10.2025 № 53-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ОКП «Донецьктеплокомуненерго» UA-2025-09-11-008978-a 11.09.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи № 15/ВТ від 11.09.2025, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Фізична особа – підприємець «Придатько Олександр Володимирович» (далі – ФОП «Придатько Олександр Володимирович»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІМЕТАЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПОЛІМЕТАЛ УКРАЇНА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВА ГРУПА «ЛІДЕР» (далі – ТОВ «ПРОМИСЛОВА ГРУПА «ЛІДЕР»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 про відхилення пропозиції ФОП «Придатько Олександр Володимирович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ПОЛІМЕТАЛ УКРАЇНА», протокол про намір укласти договір з учасником ТОВ «ПРОМИСЛОВА ГРУПА «ЛІДЕР» від 06.10.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі 06.10.2025, договір поставки від 14.10.2025 №06/117 на суму 890 568,00 грн. з урахуванням ПДВ, відповідь замовника надана на запит Управління, яку оприлюднено в електронній системі закупівель від 21.10.2025.
Період усунення порушень: 23.10.2025 18:03 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2025 18:03

Запити/Пояснення