• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Кам’янське, провулок 3-й Травневий 18б (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

19 569 151.00 UAH з ПДВ
Номер: 6c6e0b9d3bed4fc58933f24c8165b199
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-14-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 14.10.2025 17:50 - 04.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2025 №52-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 14.10.2025 № 52-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» UA-2025-09-11-007644-a 11.09.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливості, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами вимогам закону та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену від 11.09.2025 №б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – «ЕНЕРДЖИГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2025 №б/н про визнання учасника переможцем, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене від 30.09.2025, договір на виконання підрядних робіт від 08.10.2025 № 474-25 на загальну суму 19 569 151,00 грн. з ПДВ, додаткова угода №1 від 23.10.2025, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення з додатками на запити Управління надані Замовником через електронну систему закупівель від 20.10.2025 та від 27.10.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено наступне: Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається, зокрема, відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається, зокрема, відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта). Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). За результатами моніторингу встановлено, що укладений Договір № 474-25 не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду, чим порушено вимоги пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону. Під час здійснення моніторингу на запит Управління з цього питання Замовник 27 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель опублікував додаткову угоду від 23 жовтня 2025 року № 1 до Договору, відповідно до якої затверджено План фінансування підрядних робіт по об'єкту: Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам'янський район, м. Кам'янське, провулок 3-й Травневий 186 (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) та доповнено умови Договору Додатком № 4 «План фінансування» який є невід'ємною частиною Договору.
Період усунення порушень: 28.10.2025 12:34 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 12:34

Запити/Пояснення