-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Кам’янське, провулок 3-й Травневий 18б (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
19 569 151.00
UAH з ПДВ
Номер:
6c6e0b9d3bed4fc58933f24c8165b199
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 17:50 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2025 №52-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 14.10.2025
№ 52-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД»
UA-2025-09-11-007644-a 11.09.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливості, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами вимогам закону та своєчасності їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену від 11.09.2025 №б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – «ЕНЕРДЖИГРУП»), протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2025 №б/н про визнання учасника переможцем, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене від 30.09.2025, договір на виконання підрядних робіт від 08.10.2025 № 474-25 на загальну суму 19 569 151,00 грн. з ПДВ, додаткова угода №1 від 23.10.2025, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення з додатками на запити Управління надані Замовником через електронну систему закупівель від 20.10.2025 та від 27.10.2025.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом питання щодо дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено наступне:
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається, зокрема, відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається, зокрема, відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668).
Пунктом 5 Постанови № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
За результатами моніторингу встановлено, що укладений Договір № 474-25 не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду, чим порушено вимоги пункту 83 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Під час здійснення моніторингу на запит Управління з цього питання Замовник 27 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель опублікував додаткову угоду від 23 жовтня 2025 року № 1 до Договору, відповідно до якої затверджено План фінансування підрядних робіт по об'єкту: Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам'янський район, м. Кам'янське, провулок 3-й Травневий 186 (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) та доповнено умови Договору Додатком № 4 «План фінансування» який є невід'ємною частиною Договору.
Період усунення порушень:
28.10.2025 12:34 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
2c009045d6224111b807fbf78348977c
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
15.10.2025 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із закупівлі робіт (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-007644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8edc85a4e19d4744a67667c0190fe4fe
Назва:
Пояснення на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
20.10.2025 09:31
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Кам’янське, провулок 3-й Травневий 18б (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція) (ID: UA-2025-09-11-007644-a), а також очікувана вартість визначені на підставі затвердженої проектної документації.
Проектну документацію на об’єкт будівництва Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Кам’янське, провулок 3-й Травневий 18б (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція) було розроблено ТОВ «СІОМ ІНДАСТРІ». За результатами її розгляду отримано позитивний експертний звіт № 45б56 вiд 08.12.2023 РОКУ, виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» м. Київ.
Проектну документацію затверджено у встановленому порядку.
Номер:
d9b53f05aa5e4bd0adc8aca7d02fcd5f
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
22.10.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із закупівлі робіт Реконструкція РУ 35 кВ насосної станції ІІІ-го підйому КП ДОР «Аульський водовід» Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Кам’янське, провулок 3-й Травневий 18б (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-007644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Умовами розділу VI. Документи, що надаються учасником для підтвердження застосування ступеню локалізації виробництва товару Додатка 1 до тендерної документації Замовника зазначено, що у разі якщо за результатами виконання робіт замовник набуває у власність товар, що підлягає локалізації відповідно до підпункту 2 пункту 6¹ Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції:
- довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про те, що товар, який за результатом виконання робіт передається замовнику у власність, має підтверджений ступінь локалізації виробництва, згідно з пунктом 4 "Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022р. №861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва". У довідці обов’язково зазначається посилання на такий товар у Переліку локалізованих товарів в електронній системі закупівель та на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу;
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, товару, який набувається замовником за результатами виконання робіт, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» надано архів із назвою: «17 Кошторис Аульський водовід.rar», в якому в Підсумковій відомості ресурсів у позиціях 35-42 наведено придбання кабелів та у позиціях 63 — 68 наведено придбання проводів. Кабелі та Провід, входять до переліку товарів, на які поширюються вимоги локалізації, згідно постанови № 782 від 2 липня 2025 року (яка набула чинності з 4 серпня 2025 року) та загальна вартість такого товару у складі предмета закупівлі перевищує вартісні межі визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону «Про публічні закупівлі (200 тисяч гривень).
Прошу пояснити чому в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що товар, який за результатом виконання робіт передається замовнику у власність, має підтверджений ступінь локалізації виробництва та копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, товару, який набувається замовником за результатами виконання робіт, в частині придбання кабелів та проводу які віднесено до товарів згідно додаткового переліку товарів якій наведено у постанові № 782 від 2 липня 2025 року.
2. Прошу пояснити щодо підстав укладання договору на виконання підрядних робіт від 08.10.2025 № 474-25 без плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду відповідно до вимог пунктів 83 та 84 Постанови № 668.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
49c7eeb4b47741d9bd72c6cf36ba76f8
Назва:
Пояснення на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дата опублікування:
27.10.2025 14:55
Опис:
1. В складі тендерної пропозиції учасником, ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» (далі – Учасник), надано архів із назвою: «17 Кошторис Аульський водовід.rar», в якому в Підсумковій відомості ресурсів у позиціях 35-42 наведені кабелі, набуття яких Учасник пропонує Замовнику за результатом виконання робіт, що є предметом даної Закупівлі, та у позиціях 63 — 68 наведені позиції проводів.
Кабелі дійсно входять до переліку товарів, на які поширюються вимоги локалізації, згідно постанови № 782 від 2 липня 2025 року (яка набула чинності з 4 серпня 2025 року). Але ж загальна вартість кабелів у складі предмета закупівлі за даними Учасника, зазначеними ним у Підсумковій відомості ресурсів, не перевищує вартісні межі визначені абзацом першим пункту 61 розділу X Закону. Учасник не мав обов’язку підтверджувати ступень локалізації виробництва в даному випадку.
Стосовно проводів, набуття яких Учасник пропонує Замовнику за результатами виконання робіт за договором про закупівлю, повідомляємо наступне.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економіки України від 15.04.2020 № 708, предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тож відповідний код ДК 021:2015 для проводів - це 44310000-6 «Вироби з дроту», який у своїй ієрархічній структурі охоплює саме підкатегорію 44318000-2 «Електричні проводи». Таким чином, електричні проводи/проводи відносяться до коду 44310000-6 Єдиного закупівельного словника, що відповідає принципу визначення предмета закупівлі за четвертим знаком відповідного класифікатора. В той час відповідний код ДК 021:2015 для кабелів – це 44320000-9 «Кабелі та супутня продукція», який у своїй ієрархічній структурі охоплює саме підкатегорію 44321000-2 «Кабелі».
Такий товар, як електричні проводи/проводи, взагалі не входить до переліку товарів, на які поширюється вимога щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, затвердженого пунктом 61 розділу X Закону, додатку 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, та вартість такого товару не може складатися з вартістю кабелів при визначенні Учасником необхідності підтвердження ступеню локалізації виробництва.
2. Відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» проєкт договору про закупівлю є невід’ємною частиною тендерної документації.
Під час розроблення проєкту договору підряду Замовником було враховано вимоги чинного законодавства. Зокрема, Додаток № 3 до договору підряду — Календарний графік виконання робіт — містить розподіл обсягів робіт у часі та, за змістом положень договору підряду, передбачає послідовність їх фінансування та розміри. У зв’язку з цим Замовник вважав, що Календарний графік виконання робіт фактично виконує функцію плану фінансування робіт у розумінні пунктів 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668.
Разом з тим, Замовник бере до уваги зауваження, висловлені в межах проведеного моніторингу, та, з метою приведення умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства, вносить відповідні зміни до договору підряду шляхом укладення додаткової угоди. Відповідно до положень статті 631 Цивільного кодексу України, умови додаткової угоди поширюються на відносини сторін за договором підряду, які фактично виникли між ними з моменту укладення такого договору.