• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частини та приладдя до велосипедів

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 168c378bb6d64ab18987737c2a4b20d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-03-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.10.2025 16:53 - 25.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 50-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 03.10.2025 № 50-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» UA-2025-09-11-007224-a 11.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій, як для переможця, встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, беручи до уваги скасування замовником в ході моніторингу 09.10.2025 рішення щодо укладення договору з переможцем торгів прийняте від 23.09.2025, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025 протокол №52, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Гоменюк Сергій Ілліч» (далі – ФОП «Гоменюк Сергій ілліч»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, яке замовником було оприлюднене в електронній системі 23.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2025 №65 щодо визнання учасника ФОП «Гоменюк Сергій ілліч» переможцем закупівлі.та про намір укласти з ним договір, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 09.10.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій, як для переможця, встановлено наступне: Вимогами пункту 47 Особливостей зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 4 (для переможця). Умовами Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника наведено Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей з зазначенням документів, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем) відповідно до підпунктів 3, 5, 12 пункту 47 Особливостей, зокрема: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році (підпункти 5, 12 пункту 47 Особливостей). інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника процедури закупівлі (підпункт 3 пункту 47 Особливостей). Слід зазначити, що Переможцем - ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо особи Гоменюк Сергій Ілліч станом на 20.12.2024, що не відповідає умовам Додатку 4 в частині видання / формування / отримання відповідного документу у поточному році - 2025. Також, Переможцем - ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч», документи, що підтверджують відповідність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей та щодо яких зазначено у Додатку 4 «Перелік документівта/або інформації,які подаються переможцем процедури закупівлі (для фізичних осіб)» до тендерної документації, надано у термін, який перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано умови Додатку 4 тендерної документації замовника та порушено вимоги пункту 47 Особливостей. На запит органу державного фінансового контролю від 06.10.2025 з відповідного питання, Замовником надано пояснення від 09.10.2025, в якому факт встановлених порушень ним не спростовується та зазначено, що «переможцем дійсно перевищено строк подання документів, передбачених пунктом 47 Особливостей, Замовником зафіксовано цей факт, і укладання договору із зазначеним учасником не здійснювалося. На теперішній час уповноваженою особою готується рішення про відхилення пропозиції переможця». Умовами пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, зокрема: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Вимогами підпункту третього пункту 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу станом на 09.10.2025 Замовником в електронній системі закупівель рішення про обрання переможцем ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» скасовано. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №73 замовником відхилено тендерну пропозицію відповідного учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 13.10.2025 10:57 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 10:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-11-007224-a від 13 жовтня 2025 року, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» повідомляє наступне. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», у частині недотримання переможцем процедури закупівлі — ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» — строків подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Після отримання запиту органу державного фінансового контролю уповноваженою особою Замовника було надано пояснення та підтвердні документи. Разом з тим, після виявлення порушення Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що оформлено протоколом уповноваженої особи від 09.10.2025 №73. Таким чином, порушення усунуте під час проведення моніторингу шляхом скасування рішення про визначення переможця. За результатами розгляду висновку Держаудитслужби юрисконсультом підготовлено доповідну записку, у якій проаналізовано обставини, викладені у висновку, та запропоновано заходи для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому. Зокрема, коледжем вжито такі організаційні заходи: • зміст висновку моніторингу доведено до відома уповноваженої особи з питань публічних закупівель, головного бухгалтера та працівників бухгалтерської служби; • уповноважену особу зобов’язано забезпечувати посилений контроль за відповідністю документів, поданих учасниками, вимогам тендерної документації та дотриманням строків, визначених пунктом 47 Особливостей; • наголошено на необхідності неухильного дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником вжито заходів реагування на висновок моніторингу та забезпечено виконання вимог органу державного фінансового контролю щодо недопущення аналогічних порушень у подальшому. Додаток: 1. Доповідна записка юрисконсульта від «16» жовтня 2025 року на 2 арк.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 12:21

Запити/Пояснення