-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії 5-11 класів закладів загальної середньої освіти
Завершена
269 088.75
UAH з ПДВ
Номер:
68c288597b6149058abe752cb82bbd95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 15:41 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 77-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.10.2025 №77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2025-09-11-004357-a від 11.09.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
9330464a5dd34894a84132de017b7478
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2025 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії 5-11 класів закладів загальної середньої освіти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-11-004357-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно з додатком 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено, що «переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи», а саме «… Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі…».
Проте, ФОП ХОПТОВА Л. Я., як переможець торгів не надала Замовнику вищезазначений документ шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності тендерної пропозиції ФОП ХОПТОВА Л. Я. вимогам тендерної документації.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e45d9cebd17549528ba469259ec39660
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.10.2025 16:28
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії 5-11 класів закладів загальної середньої освіти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2025-09-11-004357-a) надаємо пояснення на Ваш запит:
Питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь: Технічне завдання сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства України та рішення Копичинецької міської ради від 24 вересня 2024 року № 2908. «Про організацію харчування дітей в закладах загальної середньої та дошкільної освіти Копичинецької міської ради у 2025 році». Детальне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено в додатках 1 та 2 до тендерної документації.
Питання: 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: https://kopychynecka-gromada.gov.ua/news/1759933767/ (скрін даної сторінки додається Додаток 1 до листа)
Питання: 3. Згідно з додатком 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено, що «переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи», а саме «… Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі…». Проте, ФОП ХОПТОВА Л. Я., як переможець торгів не надала Замовнику вищезазначений документ шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності тендерної пропозиції ФОП ХОПТОВА Л. Я. вимогам тендерної документації. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації, а саме Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі», переможець торгів зобов’язаний, на виконання вимог пункту 47 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, це включає: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації було встановлено декілька кваліфікаційних критерій та перелік документів, зазначені в додатку 1 до тендерної документації в пункті 2 «Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.»
Спосіб підтвердження відповідності учасник прийняв рішення відповідно до вимог згідно з абзацом 16 та 17 пункту 47 Особливостей:
«….Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
{Абзац шістнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
{Абзац сімнадцятий пункту 47 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}»
ФОП ХОПТОВА Л. Я., як учасник торгів завантажила зазначений витяг до електронної системи закупівель до прийняття Замовником рішення про намір укласти договір, що підтверджується хронологією документів у системі Prozorro, назва файлу «document.pdf.p7s» доданий 15.09 о 17:20.
Таким чином, вимоги п. 47 Особливостей та положень тендерної документації щодо надання підтвердження про відсутність судимості були виконані своєчасно та в повному обсязі.
За результатами розгляду наданих документів, Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з ФОП Хоптова Л.Я. відповідно до положень ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Хоптова Л.Я. вимогам тендерної документації, в частині підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, було перевірено Замовником у межах визначених законодавством процедур, а саме:
• документ (витяг з ІАС «Облік відомостей про судимість») було подано вчасно;
• форма та зміст документа відповідали встановленим вимогам;
• підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника за вказаним критерієм не виявлено.
У разі потреби, Замовник готовий надати інші пояснення або інші супровідні документи на Ваший запит.
Чутлива інформація з обмеженим доступом у цій відповіді не розголошується відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та інших норм чинного законодавства.