• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт тротуару м-н 4 в межах будинку 73 м. Лозова, Харківської області

Закупівля здійснюється відповідно норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301

Завершена

1 038 660.00 UAH з ПДВ
Номер: 8a3f99fec84a475cb1e475497d5b0702
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.10.2025 11:27 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 288 03.10.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025 № 288 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2025-09-11-003061-a 11.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 635-24-18, m.h.lepilin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини третій статті 22 Закону. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОШЛЯХ 2020", своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів); - оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси, що містить характеристики матеріальних ресурсів, таких як Кріплення, Мастика, Хвіртка металева, Стовп металевий; - не допускати встановлені порушення у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозицій учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі - Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-09-11-003888-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію з Додатками (1-8), затверджену протоколом уповноваженої̈ особи Замовника від 11.09.2025 № 67-02/2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій̆ від 19.09.2025, тендерную пропозицію ТОВ "АВТОШЛЯХ 2020" (далі - ТОВ "АВТОШЛЯХ 2020"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 19.09.2025р. № 67-03/2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.09.2025р., Договір про закупівлю від 25.09.2025р. № 451 (далі - Договір) з Додатками № 1-2, відповідь Замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 15.10.2025 року. 1.1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині виконання вимог Постанови №710 встановлено наступне. З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 710. Пунктом 4 вказаної постанови було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Водночас, 16 грудня 2020 року Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», якою доповнено Постанову № 710 пунктом 4-1 такого змісту: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Згідно з пунктом 18 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов`язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету. Крім того, згідно з інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеною на сайті Державної казначейської служби України (https:// www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Замовник є розпорядником бюджетних коштів. го бюджету чи місцевого бюджету. Враховуючи наведене, в ході проведення моніторингу 10.10.2025 Замовнику надано питання щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У поясненні, яке надано Замовником 15.10.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, зазначено: «Посилання на оголошення про проведення закупівлі: https://lozovagromada.gov.ua/news/ogoloshennya-pro-namiri-upravlinnya-zhitlovo-komunalnogo-gospodarstva-ta-budivnitstva-lozivskoi-miskoi-radi-zaklyuchiti-dogovir-na-nadannya-poslugi-z-potochnogo-remontu-trotuaru-m-n-4-v-mezhah-budinku-73-m-lozova-harkivskoi-oblasti-2025-08-15». Однак, при переході за посиланням встановлено, що на сайті оприлюднена інформація насупного змісту: «На виконання рішення виконавчого комітету Лозівської міської ради Харківської області № 118 від 11.02.2025 року «Про затвердження переліку автомобільних доріг, тротуарів та інших об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури комунальної власності Лозівської міської територіальної громади для поточного ремонту в 2025 році» (зі змінами) та з метою пiдвищення рiвня безпеки дорожнього руху на територiї Лозiвської міської територіальної громади, забезпечення безперешкодного проїзду, Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради має наміри заключити договір на надання послуг з поточного ремонту тротуару м-н 4 в межах будинку 73 м. Лозова, Харківської області. Для отримання додаткової інформації звертатися за тел. 0574525471, відділ благоустрою Управління житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, електронна адреса: uzhkgb@gmail.com». Тобто, не зазначено розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). 1.2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Аналізом тендерної документації встановлено, що пункт 3 Розділу VІ тендерної документації містить вимоги, що - Порядок змін умов договору визначається Цивільним та Господарським кодексами України і, що - Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України. Однак, Господарський кодекс України з 28.08.2025 втратив чинність на підставі частини третий статті 17 Закону № 4196-IX від 09.01.2025. Тобто, тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі. Замовник надав пояснення щодо причин посилання в тендерній документації на Господарський кодекс України, що втратив чинність на момент оголошення закупівлі наступного змісту: «Дійсно, під час підготовки відповіді на запит ДАСУ уповноваженою особою замовника було виявлено, що в пункті 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації по неуважності не було видалено посилання на Господарський кодекс України, що втратив чинність на момент оголошення закупівлі. Уповноважена особа в подальшому намагатиметься бути більш уважною та не допускати таких помилок», що підтверджує наявність порушення. Отже, на порушення частини третий статті 22 Закону тендерна документація містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. 1.3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням Особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Враховуючи, що предметом закупівлі є поточний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено 26.09.2025 інформацію про ціни на матеріальні ресуси, яка на порушення частини першої статті 41 Закону не містить характеристики окремих матеріальних ресурсів, таких як: Кріплення, Мастика, Хвіртка металева, Стовп металевий.
Період усунення порушень: 20.10.2025 16:52 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2025 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-10-06-000010 закупівлі № UA-2025-09-11-003061-a Поточний ремонт тротуару м-н 4 в межах будинку 73 м. Лозова, Харківської області за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, уповноважена особа виконує зобов’язання та повідомляє наступне. 1. Так як у Замовника немає власного веб-сайту, Замовник направляє до виконавчого комітету Лозівської міської ради лист з проханням розмістити оголошення на сайті Лозівської міської ради та текст самого оголошення. Такий лист було направлено Замовником 23.10.2025 року (сканкопія листа № 4200 від 22.10.2025 року та скріншот екрану вихідного повідомлення з текстом оголошення від 23.10.2025 року додається). Станом на дату публікації цього протоколу оголошення не з'явилося на сайті, що може бути обумовлено блекаутом після чергових влучань в електропідстанцію 23, 24, 25, 26 жовтня 2025 року, проте Замовником вжито всіх можливих заходів для того, щоб зазначене оголошення з'явилося на сайті якнайшвидше. 2. Оскільки Інформація про ціни на матеріальні ресурси є невід'ємною частиною договору, уповноваженою особою Замовника оприлюднено додаткову угоду №1 від 24.10.2025 року до договору №451 від 25.09.2025 року, якою вносяться зміни до зазначеного Договору, а саме викладається Додаток №2 до Договору (Інформація про ціни на матеріальні ресурси) в новій редакції. 3. Замовником буде ініційовано виділення коштів для проходження навчання з підвищення кваліфікації уповноваженою особою. Зазначені у висновку порушення враховані та не будуть допущені при проведенні закупівель в майбутньому. Інформація про усунення порушень оприлюднюється через електронну систему закупівель відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 27.10.2025 13:06

Запити/Пояснення