• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі під будівлю суду в м. Долинська по вул. Соборності України, 2, Долинського району Кіровоградської області. Коригування проекту (код ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

16 684 697.00 UAH з ПДВ
Номер: 58a7861b94534a2193207b4cee9fa720
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 06.10.2025 16:19 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 № 87-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 06.10.2025 № 87-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-09-10-010929-a 10.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД БК» (далі – ТОВ «МЕГАБУД БК»), вимога про усунення невідповідностей до 27.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір підряду на виконання робіт від 09.10.2025 № 212 на суму 16 679 064,23 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МЕГАБУД БК» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 21.10.2025, від 23.10.2025, додаткові угоди до Договору від 20.10.2025 № 228, від 22.10.2025 № 236, пояснення надані 10.10.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено наступне. Так, підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Розділу ІІ «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації) Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена документами, що складені відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), технічним завданням в форматі PDF та повинні містити печатки та підписи учасника, а також сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, у складі тендерної пропозиції, а саме: договірною ціною разом з детальними підтверджуючими розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком з пояснювальною запискою до нього, пояснювальною запискою до договірної ціни, відомість обсягів робіт, об’єктними та локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів, переліком основних матеріальних ресурсів, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, проектом календарного графіка виконання робіт. Також зазначено, що розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду від 20.10.2016 № 281 (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду та надано у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» розрахунки кошторисної документації надані у іншому форматі, ніж вимагав Замовник, а саме, у форматі RTF із накладенням електронного підпису. Однак, розрахунки кошторисної документації не містять печатки учасника та сертифікованого інженера-проектувальника. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» не надано зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою до нього та розрахунок середньомісячної заробітної плати, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовник через електронну систему закупівель 10.10.2025 надав відповідь, в якій зазначив, що зведений кошторисний розрахунок та розрахунок середньомісячної заробітної плати надано в форматі IMD. Проведеним аналізом установлено, що Додатком 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що учасником додатково надається інформаційна модель комплексу АВК-5 (або іншого сумісного з ним ПК) формату IMD, яка повинна містити ідентичну інформацію, що міститься в розрахунках, які надані відповідно до підпункту 2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано розрахунки кошторисної документації, в тому числі і зведений кошторисний розрахунок та розрахунок середньомісячної заробітної плати, у форматі IMD. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив вищенаведені невідповідності та не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «МЕГАБУД БК» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.09.2025 б/н визнав його переможцем торгів.
Період усунення порушень: 24.10.2025 16:27 - 07.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2025 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вхито заходи щодо усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту: 31.10.2025 13:56

Запити/Пояснення