-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі під будівлю суду в м. Долинська по вул. Соборності України, 2, Долинського району Кіровоградської області. Коригування проекту (код ДК 021:2015 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
16 684 697.00
UAH з ПДВ
Номер:
58a7861b94534a2193207b4cee9fa720
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 16:19 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 87-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.10.2025 № 87-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-09-10-010929-a 10.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАБУД БК» (далі – ТОВ «МЕГАБУД БК»), вимога про усунення невідповідностей до 27.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.09.2025, договір підряду на виконання робіт від 09.10.2025 № 212 на суму 16 679 064,23 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МЕГАБУД БК» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 21.10.2025, від 23.10.2025, додаткові угоди до Договору від 20.10.2025 № 228, від 22.10.2025 № 236, пояснення надані 10.10.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» установлено наступне.
Так, підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Розділу ІІ «Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі» Додатка 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації) Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена документами, що складені відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), технічним завданням в форматі PDF та повинні містити печатки та підписи учасника, а також сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, у складі тендерної пропозиції, а саме: договірною ціною разом з детальними підтверджуючими розрахунками за конкретними статтями витрат, зведеним кошторисним розрахунком з пояснювальною запискою до нього, пояснювальною запискою до договірної ціни, відомість обсягів робіт, об’єктними та локальними кошторисами, підсумковою відомістю ресурсів, переліком основних матеріальних ресурсів, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, проектом календарного графіка виконання робіт.
Також зазначено, що розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду від 20.10.2016 № 281 (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду та надано у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» розрахунки кошторисної документації надані у іншому форматі, ніж вимагав Замовник, а саме, у форматі RTF із накладенням електронного підпису. Однак, розрахунки кошторисної документації не містять печатки учасника та сертифікованого інженера-проектувальника.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» не надано зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою до нього та розрахунок середньомісячної заробітної плати, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовник через електронну систему закупівель 10.10.2025 надав відповідь, в якій зазначив, що зведений кошторисний розрахунок та розрахунок середньомісячної заробітної плати надано в форматі IMD.
Проведеним аналізом установлено, що Додатком 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що учасником додатково надається інформаційна модель комплексу АВК-5 (або іншого сумісного з ним ПК) формату IMD, яка повинна містити ідентичну інформацію, що міститься в розрахунках, які надані відповідно до підпункту 2.1.1 Додатку 2 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано розрахунки кошторисної документації, в тому числі і зведений кошторисний розрахунок та розрахунок середньомісячної заробітної плати, у форматі IMD.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не виявив вищенаведені невідповідності та не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «МЕГАБУД БК» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.09.2025 б/н визнав його переможцем торгів.
Період усунення порушень:
24.10.2025 16:27 - 07.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2025 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вхито заходи щодо усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту:
31.10.2025 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
57620efa87da4c01967a504cb572da0f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція нежитлової будівлі під будівлю суду в м. Долинська по вул. Соборності України, 2, Долинського району Кіровоградської області. Коригування проекту (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-10-010929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3b8bce07ac724cfca8f604a2f7f1aae6
Назва:
Щодо обгрунтування
Дата опублікування:
10.10.2025 17:07
Опис:
Про надання інформації на підставі запиту від 07 жовтня 2025 року
в рамках моніторингу UA-M-2025-10-06-000118
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція нежитлової будівлі під будівлю суду в м. Долинська по вул. Соборності України, 2, Долинського району Кіровоградської області. Коригування проекту (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-10-010929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України».
Розглянувши питання, на виконання норми ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення щодо запиту.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок.
Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт. У прикріплених файлах надано експертний звіт (позитивний) та зведений кошторисний розрахунок.
Обґрунтування міститься за посиланням https://kr.court.gov.ua/tu12/inshe/dz/TD2025.
Номер:
1efeba3ac2c64e649470dc121d0d6edb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція нежитлової будівлі під будівлю суду в м. Долинська по вул. Соборності України, 2, Долинського району Кіровоградської області. Коригування проекту (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-10-010929-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації (далі – Додаток до тендерної документації), Замовником передбачено, що аналогічним вважається договір, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції або капітального ремонту.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано аналогічний договір надання послуг (виконання робіт) від 16.06.2025 № 52 на проведення капітального ремонту підвального приміщення будівлі та підтверджуючі документи виконання вказаних робіт.
Проте, із аналізу переліку робіт Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) вбачається, що по аналогічному договору фактично було виконано поточний ремонт приміщення, а не капітальний, а саме: установлення натяжних стель, шпаклювання стін, фарбування стін та підлоги, прокладання коробів, установлення розеток та світильників.
Слід зазначити, що відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, Державних будівельних норм (ДБН А.2.2-3:2014) капітальний ремонт спрямований на втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи, до оснащення, заміну конструкцій і обладнання будівель у зв`язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням.
Отже, наданий учасником ТОВ «МЕГАБУД БК» аналогічний договір фактично не вважається договором, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції або капітального ремонту.
Чому Замовник при розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МЕГАБУД БК», не виявив вищевказану невідповідність в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного договору та не надав можливість виправити вказану невідповідність учаснику ?
2. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 4 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, що складені, заповнені згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», в форматі PDF та повинні містити печатку, підпис учасника та сертифікованого інженера-пректувальника.
Однак, учасник закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» надав всі розрахунки кошторисної тендерної пропозиції у форматі Word, без печатки та підписів учасника та сертифікованого інженера-пректувальника.
Чому Замовник при розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МЕГАБУД БК», не виявив вищевказану невідповідність в частині та не надав можливість виправити вказану невідповідність учаснику ?
3. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 4 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, що складені, заповнені згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», у складі тендерної пропозиції, зокрема, зведеним кошторисним розрахунком з пояснювальною запискою до нього.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано зведений кошторисний розрахунок ?
4. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником передбачено, що розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути надано у складі тендерної пропозиції.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано розрахунок середньомісячної заробітної плати ?
5. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 4 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, що складені, заповнені згідно вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) разом з детальними підтверджуючими розрахунками за конкретними статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» Договірна ціна містить Розрахунок № 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову» в сумі 1752, 58006 грн.
Отже, кошторисна частина проектної документації та розрахунок Договірної ціни передбачає придбання устаткування, меблів та інвентарю.
Згідно пункту 5.1 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Форма локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю наведена у Додатку 2 Настанови з визначення вартості будівництва.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» надано локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю ?
6. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником передбачено, що відповідно до пункту 5.17 Настанови з визначення вартості будівництва у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) (надати розрахунок аналізу витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 Настанови.
Надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» Договірна ціна містить Розрахунок № 10 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації» в сумі 83,362,66 грн.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» не надано розрахунок аналізу таких витрат.
Крім того, слід зазначити, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Згідно із Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датою запису про проведення державної реєстрації ТОВ «МЕГАБУД БК» є 07.05.2025.
Враховуючи наведене, в учасника закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» адміністративних витрат за попередній період, а саме, за 2024 рік, не могло бути, тому підстави для нарахування у складі Договірної ціни адміністративних витрат, пов`язаних з виконанням будівельних робіт, відсутні.
Отже, учасник закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» не може надати у складі тендерної пропозиції розрахунок аналізу адміністративних витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку.
Таким чином, учасник закупівлі ТОВ «МЕГАБУД БК» при розрахунку договірної ціни вартості будівельних робіт безпідставно завищив вартість робіт з реконструкції будівлі на суму 83 362,66 грн.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГАБУД БК» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішення уповноваженої особи визнав такого учасника переможцем торгів ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4b2608d674df4ad398d237035854810c
Назва:
Письмова відповідь щодо оцінки пропозиції
Дата опублікування:
10.10.2025 16:33
Опис:
В прикріплених