-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (частковий) котельні Ставківського ліцею Розквітівської сільської ради Березівського району Одеської області за адресою: 67322, Одеська обл., Березівський р-н, село Ставкове, вул. Центральна, буд. 1 А
Завершена
2 676 111.00
UAH без ПДВ
Номер:
99f1ed180a034e81a088a10adb67b6e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 17:33 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2025 Одеса № 199
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2025 № 199
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2025-09-10-007299-a 10.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Розквітівської сільської ради Березівського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.09.2025 № 19, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «АГАДЖАНЯН САША СОКРАТОВИЧ» (далі – ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.09.2025 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.09.2025, договір від 01.10.2025 № 353/12-01/25, інформацію Замовника, отриману 21.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У пункті 1 розділу VI «Перелік інших документів та / або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників» Додатка № 2 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що у разі, якщо замовнику буде передаватися товар, який підпадає під вимоги локалізації, то учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку із посиланням на перелік локалізованих товарів, де є інформація про пропонований товар. А також надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо замовнику не буде передаватися товар, який міститься у переліку, визначеному у пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (або вартість такого товару не перевищує 200 тисяч гривень), то у складі тендерної пропозиції потрібно надати відповідний лист-підтвердження.
Учасником ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження, яким учасник процедури закупівлі підтверджує, що Замовнику не буде передаватися товар, який міститься у переліку, визначеному у пункті 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (або вартість такого товару не перевищує 200 тис. гривень).
Слід зазначити, що Замовником у межах цієї процедури закупівлі закуповуються роботи з капітального ремонту (частковий) котельні Ставківського ліцею Розквітівської сільської ради Березівського району Одеської області за адресою: 67322, Одеська обл., Березівський р-н, село Ставкове, вул. Центральна, буд. 1 А (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 2 676 111,00 грн без ПДВ.
Відповідно до пунктів 15 та 17 Дефектного акта на Тепломеханічну частину Додатка 1 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено насос багатоступеневий з мокрим ротором Wilo MVIS 406-1/16/K/3-400-50-2 у кількості 2 штуки та насос циркуляційний системи опалення «Wilo» Stratos MAXO-D 50/0.5-16, Q=12,5м3, Н=8,38 м у кількості 2 штуки.
У пунктах 269 та 270 розділу IV «Устаткування» Підсумкової відомості ресурсів, яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.», передбачено насос багатоступеневий з мокрим ротором Wilo MVIS 406-1/16/K/3-400-50-2 у кількості 2 штуки та насос циркуляційний системи опалення «Wilo» Stratos MAXO-D 50/0.5-16, Q=12,5м3, Н=8,38 м у кількості 2 штуки загальною вартістю 229 664,30 гривень.
Отже, враховуючи, що вартість зазначених насосів у складі предмета закупівлі перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, учасник процедури закупівлі ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» відповідно до вимог пункту 1 розділу VI Додатка № 2 до тендерної документації повинен був підтвердити ступінь локалізації виробництва насосів шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки із посиланням на перелік локалізованих товарів, де є інформація про пропонований товар та копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Проте учасником процедури закупівлі ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують ступінь локалізації виробництва насосів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу VI Додатка № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.09.2025).
Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.10.2025 із зазначеного питання Замовник 21.10.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлюють, що положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Незалежно від монетарного покриття таких угод, у разі придбання замовником товарів з переліку (або у складі робіт і послуг), передбаченого Законом, вартістю понад 200 тис. грн,( в нашому випадку вартість насосів складає 229664,00 грн., країна – виробник - Німеччина), якщо країною походження такого товару є країна, яка є стороною такої угоди, то вимога про ступінь локалізації на такий товар, походження якого підтверджується сертифікатом про походження товару, не розповсюджується.
Зважаючи, що Україна та Федеративна Республіка Німеччина є сторонами «Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», вимоги щодо локалізації до товару, країною-виробником якого є Німеччина, не застосовуються».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки Замовник закуповує роботи з капітального ремонту (частковий) котельні Ставківського ліцею Розквітівської сільської ради Березівського району Одеської області за адресою: 67322, Одеська обл., Березівський р-н, село Ставкове, вул. Центральна, буд. 1 А, до складу яких входять насоси, вартість яких у складі предмета закупівлі перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та які містяться в переліку, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Тому відповідно до вимог пункту 1 розділу VI Додатка № 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі ФОП «АГАДЖАНЯН С.С.» повинен був підтвердити ступінь локалізації виробництва насосів.
Період усунення порушень:
23.10.2025 16:07 - 06.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2025 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до зобов'язання щодо усунення порушення було завантажено розпорядження сільського голови №42-ОД від 27.10.2025р. про дисциплінарне попередження уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
27.10.2025 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
b24d3675c27349c6b68121a372f6710a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «АГАДЖАНЯН САША СОКРАТОВИЧ» умовам пункту 1 розділу VI «Перелік інших документів та / або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників» Додатка № 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку із посиланням на перелік локалізованих товарів, де є інформація про пропонований товар та копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Слід зазначити, що Замовником здійснюється закупівля робіт з капітального ремонту (частковий) котельні Ставківського ліцею Розквітівської сільської ради Березівського району Одеської області за адресою: 67322, Одеська обл., Березівський р-н, село Ставкове, вул. Центральна, буд. 1 А (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), виконання яких передбачає набуття Замовником у власність насосів (насос багатоступеневий з мокрим ротором Wilo MVIS 406-1/16/K/3-400-50-2 та насос циркуляційний системи опалення «Wilo» Stratos MAXO-D 50/0.5-16, Q=12,5м3, Н=8,38 м), визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d5cf4b281314653a21bfdf79ccd419c
Назва:
Пояснення на запит від 17 жовтня 2025 року Південного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу UA-M-2025-10-13-000069
Дата опублікування:
21.10.2025 17:05
Опис:
У зв’язку з проведенням моніторингу повідомляємо наступне: 1.Обґрунтування технічних характеристик визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та відповідно на яку отримано позитивний експертний звіт по результату проходження державної будівельної експертизи. Якісні характеристики визначені відповідно до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Розмір бюджетного призначення розраховано згідно позитивного експертного звіту, без утримання служби замовника та інжинірінгових послуг, а також без проектних, вишукувальних робіт, експертизи та авторського нагляду. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://gromada.org.ua/gromada/rozkvitivska/news/1761050659/. 2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлюють, що положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Незалежно від монетарного покриття таких угод, у разі придбання замовником товарів з переліку (або у складі робіт і послуг), передбаченого Законом, вартістю понад 200 тис. грн,( в нашому випадку вартість насосів складає 229664,00 грн., країна – виробник - Німеччина), якщо країною походження такого товару є країна, яка є стороною такої угоди, то вимога про ступінь локалізації на такий товар, походження якого підтверджується сертифікатом про походження товару, не розповсюджується.
Зважаючи, що Україна та Федеративна Республіка Німеччина є сторонами «Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», вимоги щодо локалізації до товару, країною-виробником якого є Німеччина, не застосовуються.