-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Янтарна, 67 (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування.
Завершена
5 033 233.20
UAH з ПДВ
Номер:
899025a9e8844d799c9265d3d9764a89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 13:11 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2025 № 343
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-09-10-007133-a 10.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Кондратюка Володимира Степановича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 № 73-1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2025, тендерну пропозицію ФОП Кондратюка Володимира Степановича (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції Переможця, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Кондратюка Володимира Степановича від 26.09.2025 № 73-2 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.09.2025, договір підряду від 03.10.2025 № 305, пояснення та документи надані Замовником від 16.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ФОП Кондратюка Володимира Степановича, з яким укладено договір підряду від 03.10.2025 № 305, вартістю 4 860 633,13 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
30.10.2025 12:56 - 05.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2025 12:56
Запити/Пояснення
Номер:
58d0e0520eed44e2a941751ef4b5b60e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.10.2025 18:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Миколаїв, вул. Янтарна, 67 (заходи з відновлення об’єктів житлового фонду, пошкоджених внаслідок збройної агресії рф проти України). Коригування., замовником якої є Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-10-007133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7877896a1a514f0cbe347f7437d7f970
Назва:
пояснення на запит від 15.10.2025
Дата опублікування:
16.10.2025 12:17
Опис:
Розглянувши запит Управління Північного офісу Держаудитслужби від 15.10.2025, який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-007133-a, повідомляю наступне.
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснене фахівцями технічного відділу ДЖКГ ММР на підставі робочого проєкту з урахуванням складеного ними технічного завдання.
Крім того, надаю експертний звіт (позитивний) від 16.07.2025 № 15-0086/01-25 та реєстраційний номер проєктної документації в реєстрі будівельної діяльності – PD01:3719-6307-1253-8138. Ознайомитись з проєктною документацією можна за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document/optype=4 шляхом введення реєстраційного номеру проєктної документації у відповідному полі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднене на сайті ДЖКГ ММР 10.09.2025 року (файл «Обгрунтування капремонт житлового будинку Янтарна, 67. Коригування.»). Посилання на сторінку: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli /.
3. Джерело фінансування закупівлі –місцевий бюджет Миколаївської міської територіальної громади. Кошти отримані місцевим бюджетом, як кошти додаткової дотації з державного бюджету на підставі розпорядження КМУ від 15.04.2025 №358-р «Про затвердження розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації».
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів - 1216092.
Додатки:
- експертний звіт (позитивний) від 16.07.2025 № 15-0086/01-25;
- технічне завдання;
- розпорядження Миколаївського міського голови від 23.07.2025 № 324р;
- Витяг з Плану робіт із капітального ремонту, нового будівництва і реконструкції об’єктів житлово-комунального господарства та здійснення внесків у статутні капітали суб’єктів господарювання на 2025 рік.