-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична мобільна, НК 024:2023 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова)
Завершена
7 440 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0834370be3434d0291b90b609b3af610
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 17:20 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2025 № 103-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області від 30.09.2025 № 103-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4) UA-2025-09-10-002529-a , яка проведена Комунальним некомерційним підприємством "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Запорізької міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «06» жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 10.09.2025 № 481); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.09.2025; договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 11/3110; відповідь Замовника від 03.10.2025 на запит від 01.10.2025.
Період усунення порушень:
06.10.2025 17:40 - 10.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2025 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
ed1a2f02695740a88e68b7021834f378
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
01.10.2025 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-10-002529-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Відповідно до пункту 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.09.2025 № 481), Замовником було визначено, що товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати:
б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або
в) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***, якщо Учасником торгів пропонується медичний виріб строк дії Свідоцтва про державну реєстрацію якого закінчується до 1 липня 2017 року, у такому разі запропонований товар повинен бути ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі тендерної пропозиції необхідно подати завірену копію митної декларації або документ, підтверджуючий дату виготовлення запропонованого товару, оригінал листа гарантії або інший документ, що підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу.
В зв'язку з цим, прошу надати інформацію про файли учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ» в яких містяться вищезазначені документи?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a1f082383e27452d88af6de93bfb941b
Назва:
Ґрунтовні пояснення
Дата опублікування:
03.10.2025 13:38
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-09-30-000025) по закупівлі UA-2025-09-10-002529-a, код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична мобільна, НК 024:2023 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) повідомляє, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Стосовно питання першого - публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-09-10-002529-a) планувалася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання трьох цінових пропозицій, від постачальників відповідного товару (3 (три) комерційні пропозиції додаються).
Стосовно питання другого - відповідно до пункту 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 10.09.2025 № 481), Замовником було визначено, що Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати:
а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту при поставці товару або оригінал гарантійного листа довільної форми про проходження виробником або уповноваженою особою виробника в Україні процедури оцінки відповідності медичного виробу вимогам технічного регламенту з гарантією надати копії відповідних сертифікатів та декларацій на момент поставки товару, або
б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або
в) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754, №755*, якщо Учасником торгів пропонується медичний виріб строк дії Свідоцтва про державну реєстрацію якого закінчується до 1 липня 2017 року, у такому разі запропонований товар повинен бути ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу. Для підтвердження зазначеного Учасником торгів у складі тендерної пропозиції необхідно подати завірену копію митної декларації або документ, підтверджуючий дату виготовлення запропонованого товару, оригінал листа гарантії або інший документ, що підтверджує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу.
Разом з тим, згідно питання 2 запиту про надання інформації від 01.10.2025 року ставиться питання - надати інформацію про файли учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ» в яких містяться документи, передбачені пп.б) та пп.в) пункту 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника пункту 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації достатньо документів згідно одного з підпунктів пункту 3.1, адже тендерною документацією встановлено або документи підпункту а), або документи підпункту б), або документи підпункту в).
В даному випадку учасник закупівлі - ТОВ «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я ХХІ СТОЛІТТЯ» надало документи згідно пп.а) пункту 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: Сертифікат відповідності №UA.101.MD.3.0125-24.01 від 01.06.2022 з додатком та Декларацію відповідності №5 від 22.11.2024 з додатком, що підтверджує відповідність запропонованого товару та як наслідок - відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.