-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області
Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області
Завершена
9 043 244.00
UAH з ПДВ
Номер:
5a34705933094332988c3eccf2d2e545
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 09:37 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2025 № 290
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2025 № 290
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-09-10-001276-a 10.09.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, пунктів 83 та 84 Загальних умов.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиціо; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-09-10-001276-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ», протокол Замовника від 06.10.2025 №129 про відхилення пропозиції ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ»; пояснення Замовника, отримане 13.10.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Моніторингом питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 № 4196-IX Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025.
Проте, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, яка містить посилання на Господарський кодекс України, зокрема в пункті 3 Розділу VI «РЕЗУЛЬТАТИ ТЕНДЕРУ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації.
Отже, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація складена та затверджена Замовником без врахування змін в законодавстві, які діяли на дату проведення закупівлі, тобто замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби від 13.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, 13.10.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...причиною зазначення в тендерній документації посилання на Господарський кодекс України в пункті 4 Розділу «РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ», та проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації) є технічна описка, викликана тим, що закупівля робіт з «Капітального ремонту набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області» проводиться втретє і при останньому оголошенні закупівлі уповноваженою особою було скопійовано положення тендерної документації попередньої (невдалої) закупівлі»
Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено наступне.
Предметом закупівлі є Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
Відповідно до пунктів 83,84 Загальних умов, Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
Під час моніторингу встановлено, що Замовник до проекту договору (наведеного в Додатку 5 до тендерної документації) не включено план фінансування робіт, який згідно пунктів 83 та 84 Загальних умов є невід'ємною частиною договору підряду.
Таким чином, Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, до тендерної документації не включено інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби від 13.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, 13.10.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...причиною недотримання вимог п. 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є: по-перше – відсутність наявних коштів на фінансування можливого укладеного Договору за результатами торгів по даній закупівлі (зазначені у проекті Договору кошти органом місцевого самоврядування до цього часу так і не виділені і не факт, що будуть виділені до кінця цього року); по-друге, і виходячи з першого – за відсутності чіткого розуміння щодо фінансування договору уповноважена особа порахувала включення плану фінансування як додатку до договору не зовсім коректним, хоча після укладення договору підряду, узгоджений та підписаний Сторонами план фінансування був би обов’язково оприлюднений разом з договором у системі закупівель як його невід’ємна частина».
Надане Замовником пояснення від 13.10.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
16.10.2025 21:44 - 30.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2025 21:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс" опрацьовано викладені у висновку моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-10-001276-а зауваження про виявлені порушення у зазначеній закупівлі та здійснено заходи щодо усунення виявлених розбіжностей шляхом проведення роз’яснювальної роботи і економічних навчань для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому таких розбіжностей та інших порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації та внесення інформації в оголошення про проведення відкритих торгів про що винесено відповідний наказ директора підприємства.
Дата публікації звіту:
22.10.2025 19:22
Запити/Пояснення
Номер:
a12ed1fd67b74b26b53b587f7009d37a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2025 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт набережної ( лівий берег) від пішохідного мосту ( ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль Рівненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-001276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення щодо причин зазначення в тендерній документації посилання на Господарський кодекс України в пункті 4 Розділу «РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ», та проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації).
3. Надати пояснення щодо причин недотримання вимог пунктів 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), до проекту договору не включено план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1c2524016dc94891b6ee4bd19d6a9a60
Назва:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-10-001276-а, «Капітальний ремонт набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області»
Дата опублікування:
13.10.2025 16:20
Опис:
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-10-001276-а, надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- інформації та відповідних документів на підставі яких Комунальним підприємством Костопільської міської ради «Костопількомунсервіс» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
На зазначене запитання КП КМР «Костопількомунсервіс» повідомляє – документами на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмету закупівлі «Капітальний ремонт набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-10-001276-а є проектно-кошторисна документація об’єкту будівництва «Капітальний ремонт набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області» та експертний звіт (позитивний), сканована копія якого додається до відповіді.
- причиною зазначення в тендерній документації посилання на Господарський кодекс України в пункті 4 Розділу «РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ», та проекту договору (Додаток №5 до тендерної документації) є технічна описка, викликана тим, що закупівля робіт з «Капітального ремонту набережної (лівий берег) від пішохідного мосту (ДЮСШ) до автомобільного мосту на вулиці Сарненська в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області» проводиться втретє і при останньому оголошенні закупівлі уповноваженою особою було скопійовано положення тендерної документації попередньої (невдалої) закупівлі.
- причиною недотримання вимог п. 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» є:
o по-перше – відсутність наявних коштів на фінансування можливого укладеного Договору за результатами торгів по даній закупівлі (зазначені у проекті Договору кошти органом місцевого самоврядування до цього часу так і не виділені і не факт, що будуть виділені до кінця цього року);
o по-друге, і виходячи з першого – за відсутності чіткого розуміння щодо фінансування договору уповноважена особа порахувала включення плану фінансування як додатку до договору не зовсім коректним, хоча після укладення договору підряду, узгоджений та підписаний Сторонами план фінансування був би обов’язково оприлюднений разом з договором у системі закупівель як його невід’ємна частина.
Додаток:
- експертний звіт.