• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1
  • Донорські кошти

Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі: кабінетів біології, хімії, фізики

Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р., Плану України, схваленого для реалізації механізму Ukraine Facility розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ШКІЛЬНІ КАБІНЕТИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Емблема Європейського Союзу розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download). «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».

Завершена

845 335.00 UAH з ПДВ
Номер: 58520fe8495c4ca6b321f7dc07c92dbf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-29-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 29.09.2025 17:23 - 21.10.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2025 № 103-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.09.2025 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-09-09-009782-a, 09.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-009782-a від 09 вересня 2025 року; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-09-009782-a від 30 вересня 2025 року; річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі – замовник) UA-P-2025-09-09-010531-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 09 вересня 2025 року № 113; перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи замовника від 10 вересня 2025 року № 114; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 09 вересня 2025 року № 114 в редакції від 10 вересня 2025 року; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-09-009782-a від 15 вересня 2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-09-009782-a від 17 вересня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 22 вересня 2025 року № 117; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-09-009782-a від 22 вересня 2025 року; договір про закупівлю від 30 вересня 2025 року № 369-Т на суму 844613,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 03 жовтня 2025 року та 09 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 13.10.2025 15:59 - 17.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.10.2025 15:59

Запити/Пояснення