Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі: кабінетів біології, хімії, фізики
Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р., Плану України, схваленого для реалізації механізму Ukraine Facility розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ШКІЛЬНІ КАБІНЕТИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Емблема Європейського Союзу розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download). «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Період моніторингу:29.09.2025 17:23 - 21.10.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2025 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.09.2025 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-09-09-009782-a, 09.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-009782-a від 09 вересня 2025 року; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-09-009782-a від 30 вересня 2025 року; річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі – замовник) UA-P-2025-09-09-010531-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 09 вересня 2025 року № 113; перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи замовника від 10 вересня 2025 року № 114; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 09 вересня 2025 року № 114 в редакції від 10 вересня 2025 року; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-09-009782-a від 15 вересня 2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-09-009782-a від 17 вересня 2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 22 вересня 2025 року № 117; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-09-009782-a від 22 вересня 2025 року; договір про закупівлю від 30 вересня 2025 року № 369-Т на суму 844613,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «СКУЛ ЛАБ»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 03 жовтня 2025 року та 09 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:13.10.2025 15:59 - 17.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:13.10.2025 15:59
Запити/Пояснення
145665
Номер:b8d06327dee94d4b96ad7365f93aa9c1
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:30.09.2025 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:04.10.2025 00:00
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 845 335,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-009782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі;
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- з урахуванням того, що закупівля здійснюється за кошти програми Ukraine facility, а очікувана вартість закупівлі становить 845335,00 гривень, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
145988
Номер:9aaa4593df3443bd8a2fac74b390a7c7
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:03.10.2025 11:19
Автор:Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Гетьманська, буд. 31
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на власному веб-сайті за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/108suW7DPwgBz090r6kItoWf3mwub1L6H/edit
2. Закупівля здійснюється відповідно до:
- постанови КМУ від 31.12.2024 р. №1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» згідно розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році (сторінка 68),
- рішення Гадяцької міської ради №2576 від 21.01.2025 р. (розміщене за посиланням https://hadiach-rada.gov.ua/news/1737539177/),
- Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік від 22.01.2025 №23,
в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом. Фінансування здійснюється за рахунок коштів спеціального та загального фондів відповідно до наступних бюджетних програм та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ):
Джерела фінансування закупівлі:
Назва джерела: Місцевий бюджет Сума: 760 800,00 грн
ТПКВКМБ: 1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам
Назва джерела: Місцевий бюджет Сума: 84 535,00 грн
ТПКВКМБ: 1183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
Крок Плану України: 7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти, «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility».
Назва бюджетної програми: Комплексна програма розвитку освітньої галузі Гадяцької міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки (п.6.17 Реалізація публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, п.9.11 Кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”).
3. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме: методом порівняння ринкових цін шляхом запитів цінових пропозицій до учасників ринку, а також шляхом пошуку інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Замовник звернувся до потенційних постачальників щодо цін, на момент оголошення закупівлі на підставі яких і розраховано очікувану вартість предмета закупівлі в межах кошторисних призначень на 2025 рік. Отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників додаються.
Посилання на сайти, де здійснювався Замовником пошук:
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-fiziki
https://elizlabs.com.ua/biologiia-ua
https://elizlabs.com.ua/obladnannya-dlya-kabinetiv-himiyi
https://stemclass.com.ua/catalog/physics
https://stemclass.com.ua/catalog/chemistry
https://stemclass.com.ua/catalog/biology
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_fiziki_nush
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_himi_nush
https://labora.com.ua/catalog/kabinet_biologi_nush
https://didacta.uahttps://umschool.com.ua
https://nsta.com.ua
https://mental.ua
https://spschool.com.ua
https://www.ukrdidac.com.ua
https://odo.com.ua
https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?text=%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%82&funders=55000
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена відповідно до плану фінансування Замовника, в межах кошторисних призначень на 2025 рік та річним планом закупівель на 2025 рік.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах. Технічні характеристики предмета закупівлі визначались з урахуванням положень постанови КМУ від 31.12.2024 р. №1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» з урахуванням Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН України від 29.04.2020 р. № 574.
4. Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році:
-субвенція з державного бюджету місцевому бюджету Гадяцької міської ради: 760 800,00 грн
- кошти співфінансування місцевого бюджету Гадяцької міської ради: 84 535,00 грн.
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 845 335,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-009782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» (далі – Учасник) на відповідність пункту 6 Таблиці 1 «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики – 1 комплект» Додатка 1 до тендерної документації в частині – «Кріплення для на магнітах — 8 шт»?
- пунктом 8 Розділу 2 Додатка 1 визначено, що для підтвердження відповідності інформації та документів про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується Учасником вимогам Замовника, які викладені у Розділі 1 Додатка 1 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (або еквівалент) та сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або еквівалент), видані на виробника запропонованого обладнання. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність даній вимозі в частині надання вищевказаних сертифікатів на виробника – Vernier Software & Technology, інформацію, щодо якого Учасник зазначив у Порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам.
- пунктом 9.2 Розділу 2 Додатка 1 визначено, що «Учасник повинен надати сертифікат про походження товару (форма У-1 або Т-1), або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару». Яким чином Замовником було перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність даній вимозі в частині надання вищевказаного(-их) документу(-ів) на: датчик температури; датчик сили та прискорення; датчик освітлення і кольору; датчик напруги?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
146713
Номер:566508209a4e46f8835abdb6abf4525e
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:09.10.2025 11:20
Автор:Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Гетьманська, буд. 31
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» (далі – Учасник) на відповідність пункту 6 Таблиці 1 «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики – 1 комплект» Додатка 1 до тендерної документації в частині – «Кріплення для на магнітах — 8 шт»?
Пунктом 6 Таблиці 1 «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики – 1 комплект» Додатка 1 до тендерної документації передбачено придбання товару: «Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики тип 2». В описі даного набору зазначено: «Кріплення для на магнітах — 8 шт». Такий опис містить синтаксичну помилку, а саме: зайве слово «для». При складанні технічного опису Замовник мав на увазі «Кріплення на магнітах — 8 шт».
В свою чергу, підпункт 8.1 пункту 8 «Вимоги Технічної специфікації» розділу 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, містить вимогу: «Для підтвердження відповідності інформації та документів про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником вимогам Замовника, що викладені у розділі 1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає в складі пропозиції:, зокрема Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника визначеним у розділі 1. Додатку 1 тендерної документації (обов‘язково зазначається виробник для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).»
Учасник ТОВ "СКУЛ ЛАБ" надав в складі пропозиції файл «4 порівняльна таблиця», який містить документ №4 від 15.09.2025 «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника». Наданий учасником документ містить підтвердження відповідності запропонованих учасником характеристик товару вимогам Замовника, в т.ч. і «кріплення на магнітах – 8 шт».
Отже, Замовником здійснено належну перевірку пропозиції учасника, а учасником надано документи на підтвердження відповідності пропозиції до вимог Замовника. Наявність зайвого слова «для» у вимогах Замовника, так само як і в пропозиції учасника ніяким чином не впливає на характеристику товару, не призводить до неоднозначного трактування характеристики та вважається граматичною помилкою / механічною опискою.
2. Пунктом 8 Розділу 2 Додатка 1 визначено, що для підтвердження відповідності інформації та документів про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується Учасником вимогам Замовника, які викладені у Розділі 1 Додатка 1 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (або еквівалент) та сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або еквівалент), видані на виробника запропонованого обладнання. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність даній вимозі в частині надання вищевказаних сертифікатів на виробника – Vernier Software & Technology, інформацію, щодо якого Учасник зазначив у Порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам.
Відповідно до пункту 8.3. Додатку 1 до тендерної документації, учасник надає в складі пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (або еквівалент) та сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або еквівалент), видані на виробника запропонованого обладнання.
Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником закуповується наступне обладнання:
1). Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики в складі:
- Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 1,
- Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики тип 1,
- Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1,
- Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 2,
- Набір лабораторний для вивчення механіки,
- Набір для вивчення геометричної та хвильової оптики тип 2,
- Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 2.
2). Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету біології в складі:
- Набір лабораторний для кабінету біології,
- Модель "Клітина рослинна",
- Модель "Клітина тваринна",
- Модель "Інфузорія Туфелька".
3). Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету хімії в складі:
- Набір реактивів для кабінету хімії,
- Набір хімічний лабораторний,
- Набір моделей атомів зі стержнями для складання моделей молекул (роздатковий),
- Модель демонстраційна кристалічної гратки "Алмаз",
- Модель демонстраційна кристалічної гратки "Графіт",
- Модель демонстраційна кристалічної гратки "NaCl",
- Модель демонстраційна кристалічної гратки "Карбон",
- Модель демонстраційна кристалічної гратки льоду.
Також, відповідно до пункту 8.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника визначеним у розділі 1. Додатку 1 тендерної документації (обов‘язково зазначається виробник для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).»
Учасник ТОВ "СКУЛ ЛАБ" надав в складі пропозиції файл «4 порівняльна таблиця», який містить документ №4 від 15.09.2025 «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника». Відповідно до наданої порівняльної таблиці учасником зазначено, що виробником усіх наборів, що входять до комплектів засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики, біології та хімії є ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО». До різних наборів, в свою чергу, входить різне обладнання, зокрема датчик температури, датчик сили та прискорення, датчик освітлення і кольору, датчик напруги, виробником яких є Vernier Software & Technology. Зазначені датчики не є окремою одиницею предмету закупівлі та не закуповуються окремо від наборів. Датчик є складовою набору, а набори в свою чергу є товаром, який закуповується в рамках даної закупівлі.
Оскільки Замовник здійснює закупівлю наборів та моделей, які чітко визначені в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, а Учасник зазначив виробником запропонованих наборів та моделей - ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО», то, відповідно, і сертифікати ДСТУ ISO, надані в складі пропозиції на виробника ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» вважаються виконанням вимог тендерної документації.
Враховуючи зазначене, тендерна документація не містила вимоги надання сертифікатів ДСТУ ISO на виробника складових наборів та моделей, які входять до обладнання, яке закуповується. Учасник повинен надати сертифікати ДСТУ ISO, що безпосередньо видані на виробника запропонованого обладнання. Виробником запропонованого обладнання є ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО», отже Учасник повністю виконав вимоги тендерної документації.
3. Пунктом 9.2 Розділу 2 Додатка 1 визначено, що «Учасник повинен надати сертифікат про походження товару (форма У-1 або Т-1), або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару». Яким чином Замовником було перевірено тендерну пропозицію Учасника на відповідність даній вимозі в частині надання вищевказаного(-их) документу(-ів) на: датчик температури; датчик сили та прискорення; датчик освітлення і кольору; датчик напруги?
Тендерна документація містить вимогу про надання учасниками «Учасник повинен надати сертифікат про походження товару (форма У-1 або Т-1), або засвідчену декларацію про походження товару, або декларацію про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.»
Учасник надав в складі пропозиції Декларацію про походження товару, видану ТОВ ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "БІ-ПРО". Декларація, в свою чергу, ВИДАНА НА ПІДСТАВІ Висновку Торгово-промислової палати України про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг суб'єктом господарювання, розташованим на території України № ГО-903 від 17.07.2025 року. Надана Декларація свідчить про місце виробництва товару запропонованого до постачання учасником «Країна походження об'єкту декларації: Україна».
Тендерна документація не містила вимоги про надання зазначених вище сертифікатів на датчик температури, датчик сили та прискорення, датчик освітлення і кольору, датчик напруги. Зазначені датчики є лише складовою (частиною) обладнання, що закуповується та не являються окремими одиницями товару (окремими одиницями предмету закупівлі). Замовник не встановлював вимоги про надання документів, зазначених вище на складові частини обладнання, що закуповується.
Рамкова угода, так само як і жоден інший нормативно-правовий акт не містять вимог щодо необхідності підтвердження походження складових чи деталей товару.
Крім того, Міністерство освіти і науки України листом № 1/7001-25 від 09.04.2025 (копія додається) надає роз’яснення наступного змісту:
«Окрім того зазначаємо, що вимога Рамкової угоди щодо країни походження стосується товару, а не його складових чи деталей. Тому, під час здійснення закупівель достатньо вимагати у постачальників надання сертифіката про країну походження товару або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифіката про регіональне найменування товару.».
Підсумовуючи викладене, ані чинне законодавство, ані тендерна документація не містять вимог щодо необхідності підтвердження походження складових чи деталей товару, який закуповується. Сертифікації підлягає саме обладнання, а не його складові. Як наслідок, датчик температури, датчик сили та прискорення, датчик освітлення і кольору, датчик напруги, які є складовими частинами наборів не потребують підтвердження їх походження. Данна вимога стосувалась товару що закуповується, а отже одиниць товару що визначені Додатком 1 до тендерної документації, а саме: наборів.