-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо
Найменування закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), ДК 021:2015 код 09110000-3 - Тверде паливо. Кількість: 130 тонн. Місце поставки: відповідно до тендерної документації. Термін поставки: 60 календарних днів з дати укладання договору. Мова подання тендерної пропозиції: українська.
Завершена
1 560 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
007278438316451e8c0e122040c7afe8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 18:09 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 85-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.10.2025 № 85-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-09-09-006235-a 09.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного квартирно-експлуатаційного управління Сил логістики Збройних Сил України (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ПП «ТПК ОБЛПАЛИВО», ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» в частині правомірності їх відхилення, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр», протоколи уповноваженої особи: від 24.09.2025 № 114, від 24.09.2025 № 115, від 26.09.2025 № 153, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.10.2025 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.10.2025, 14.10.2025.
Період усунення порушень:
20.10.2025 17:10 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
a468493157d54d699e65a96056623b61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-006235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено надати переможцем торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника-переможця до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості не має.
Повідомлення про намір укласти договір розміщено Замовником в електронній системі закупівель 26.09.2025.
Переможцем торгів ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр»» не надано у спосіб, визначений в тендерній документації вищевказаний Витяг.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр»» відповідно до абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей?
3. Згідно Додатку 1 до тендерній документації учасник має надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, визначені Замовником у даному додатку, однак в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр»» відсутня вищевказана інформація.
Надайте пояснення щодо вказаної невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр»» вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
ff4f668a1a3d4082baecf4e8fee83809
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 00:08
Опис:
Щодо Вашого запиту про надання пояснень згідно моніторингу UA-M-2025-10-06-000086 надаємо наступну інформацію.
1. З метою виконання розпорядження заступника Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації від 26.01.2022 № 1309/з щодо невідкладного припинення використання веб-сторінок органів військового управління, військових частин, установ, організацій в системі Міністерства оборони України веб-сайт не використовується. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється у складі оголошення про проведення процедури закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Квартирно - експлуатаційного відділу міста Чернівці та норм чинного законодавства. За результатами проведеного моніторингу шляхом надсилання запитів постачальникам та наданих пропозицій визначено очікувану вартість.
2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання переможцем торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника-переможця до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості не має. Повідомлення про намір укласти договір розміщено Замовником в електронній системі закупівель 26.09.2025 протокол № 153.
Переможцем торгів ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр» 27.09.2025 завантажено в електронну систему закупівель архів «при перемозі.rar». В даному архіві наявний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на керівника учасника-переможця МАРТИНЕНКА АРТЕМА АНДРІЙОВИЧА станом на 16.09.2025 року.
3. Згідно з додатком 1 до тендерній документації учасник має надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, визначені Замовником у даному додатку.
Учасником торгів 16.09.2025 завантажено в електронну систему закупівель архів «кваліф ч.rar». В даному архіві заархівований файл «S0110014 1-м, 2-м. Фінансова звітність малого підприємства 2024-об'єднано.pdf.asice.zip», яким підтверджено вимогу щодо наявності фінансової спроможності.
Додатки:
1. Лист Командування Сил Логістики Збройних Сил України щодо негайного припинення використання власних веб-сайтів від 01.02.2022 № 370/1/6/56 на 1 арк.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару № 2593/79-в від 09.09.2025 на 1 арк.
3. Акт моніторингу цін для закупівлі від 09.09.2025 № 2593/78-в з додатками на 6 арк.
4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на 1 арк.
5. Фінансова звітність малого підприємства ТзОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «ЦЕНТР» на 3 арк.
Начальник житлової групи
Уповноважена особа Ірина ПАВЛЮЧЕНКО
Номер:
c2c721e2332b4695b1a4a913effcacc5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-006235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи Ваші пояснення від 10.10.2025, просимо надати документальне підтвердження того, що учасником ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр» до електронної системи закупівель Prozorro 16.09.2025 завантажено фінансовий Звіт суб’єкта малого підприємництва (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або податкову декларацію про майновий стан та доходи (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс», а також Звіт про фінансові результати (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік та 27.09.2025 завантажено Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника-переможця до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості немає.
Під документальним підтвердженням мається на увазі скріншоти сторінок з веб-порталу Prozorro та документів з датою та місцем їх завантаження учасником ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
c72d6397a66b4160911110b16ccba7c8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 20:34
Опис:
Щодо Вашого запиту про надання пояснень згідно моніторингу UA-M-2025-10-06-000086 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-006235-a) надаємо:
1. Підтвердження того, що учасником ТОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «Центр» до електронної системи закупівель Prozorro 16.09.2025 завантажено фінансовий Звіт суб’єкта малого підприємництва (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або податкову декларацію про майновий стан та доходи (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс», а також Звіт про фінансові результати (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за попередній рік (детальний опис у додатку).
2. Підтвердження, що 27.09.2025 завантажено Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника-переможця до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи непогашеної судимості немає (детальний опис у додатку).
Додатки:
1. Фінансова звітність малого підприємства ТзОВ «Гірничо-збагачувальна фабрика «ЦЕНТР» на 3 арк.
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на 1 арк.
Начальник житлової групи
Уповноважена особа Ірина ПАВЛЮЧЕНКО