Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.09.2025 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.09.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" (далі – ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" від 22.09.2025 б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗСП" (далі – ТОВ "ЗСП"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗСП" від 26.09.2025 б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР"(далі – ТОВ ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 29.09.2025 б/н, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР" від 13.10.2025 б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ"(далі – ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ", документи, завантажені ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 23.10.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.10.2025, пояснення (інформацію, документи) від 14.10.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
24.10.2025 15:26 - 29.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2025 15:26