-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку №102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному"
Завершена
4 442 314.00
UAH з ПДВ
Номер:
4532266216304138b5523adfb3901fd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 13:08 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2025 № 343
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-09-09-000826-a 09.09.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.09.2025 № 2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця процедури закупівлі від 24.09.2025 № 1 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2025, договір підряду на виконання робіт від 03.10.2025 № 554, пояснення та документи надані Замовником від 17.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника – ТОВ-фірма «Кортакоз» з остаточною ціною пропозиції 4 434 225,60 гривень та укладено договір підряду на виконання робіт від 03.10.2025 № 554.
Період усунення порушень:
29.10.2025 15:32 - 04.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2025 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
51fcb4a88ef441549caf574ab9ece53b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.10.2025 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку № 102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному, за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-09-000826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ab498a65769b4863843dc75769990dfc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.10.2025 10:15
Опис:
17.10.2025 року №764-08 На №________від ________
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради у відповідь на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 15.10.2025р. по моніторингу UA-M-2025-10-14-000005 повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку №102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному» відбувалось на підставі розробленої фізичною особою-підприємцем Музикою Олександром Сергійовичем проєктно-кошторисної документації .
Щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку №102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному» було отримано позитивний експертний звіт № 2482Е/07/25 від 21 липня 2025 року, зареєстрований в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва за номером ЕХ01:7200-3909-6674-0868, складений товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКОЕКСПЕРТИЗА», ЄДРПОУ 44525374, Львівська область, м. Стрий пров. О. Нижанківського, буд. 22.
Проектно-кошторисна документація на Капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку №102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №356/01 від 24.07.2025 року.
На основі проектно-кошторисної документації було складено технічне завдання для оголошення процедура закупівлі. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт частини вул. В'ячеслава Чорновола на ділянці від вул. Спаська до будинку №102-А, з розширенням проїзної частини з правої сторони в м. Рівному» додається.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rivnerada.gov.ua/portal/view-content/23155
Фінансування закупівлі відбулось відповідно до Рішення Рівненської міської ради № 6703 від 19.06.2025р. (копії листів, Рішення з витягами з відповідних додатків додаються).
Фінансування даної закупівлі не відноситься до виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Директор Руслан ГУДИМА
Сергій Гордієвський
Руслан Котеленець
Ігор Костюкович
0362 266626