-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області
Своєчасно та якісно надати послуги.
Завершена
1 475 456.00
UAH з ПДВ
Номер:
d10113569e1d4ef2abfddc4d5654e93e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 18:08 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.10.2025 № 85-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.10.2025 № 85-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-09-08-011606-a 08.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради; (далі – Замовник) UA-P-2025-09-05-006996-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.09.2025 № 139; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ФОП БЕРЕЗОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ; протокол розкриття тендерних пропозицій; вимога про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.09.2025 № 148 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір; Договір від 30.09.2025 № 13 (далі – Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.10.2025, 16.10.2025.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього встановлено наступне.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із абзацом 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Однак, 30.09.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір від 30.09.2025 № 13 та додатки до нього лише у форматі PDF, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. При цьому, Замовником розміщено Договір з додатками з розширенням файлів з назвою RTF та ODS (файл «Договір 13 з додатками») проте, внутрішня структура файлу не відповідає машинозчитувальному формату, відповідно до Положення № 835.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 16.10.2025 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує не оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
20.10.2025 17:15 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Оприлюднено Договір з додатками в машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту:
24.10.2025 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
65f5b5258ed943ef9ae67049b80236c9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-08-011606-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником у пункті Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасник надає довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. В складі пропозиції ФОП БЕРЕЗОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ надано довідку (4 Довідка про наявність ліцензії.pdf) в якій вказано про відсутність необхідності отримання ліцензії для виконання робіт. При цьому, Технічна частина (Додаток № 2 до Тендерної документації) в переліку робіт містить роботи протипожежного призначення (встановлення Сигналізатор газу Варта 2-03А та сигналізаторів загазованості), які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Крім того, у примітках до технічної частини вказано: «Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об`єкті виконання робіт/надання послуг».
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ ФОП БЕРЕЗОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ вимогам тендерної документації та правомірності обрання його переможцем.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e05ae1338e2c47e09295d918f7d3c06e
Назва:
Відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
10.10.2025 15:36
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-08-011606-a ) повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість закупівлі «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області» визначено згідно проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (Фізична особа-підприємець Лисюк Мар'яна Миколаївна (код ЄДРПОУ 3137718019 ).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://dubno-adm.gov.ua/prozore-misto/bjudzhet/zakupivli-v-tch-prozorro-dozorro-modul-paywatch/aktualni-zakupivli.html.
3. Проектом на об'єкт «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 у м. Дубно Рівненської області» не передбачено виконанння робіт із влаштування системи газифікації.
Існуючий житловий будинок обладнаний системою газопостачання відповідно до вимог ДБН В.2.5-20:2018 «Газопостачання», однак укриття не має власної системи газопостачання.
Житловий будинок, розташований за адресою: м. Дубно, вул. Мирогощанська, 4, забезпечується централізованим теплопостачанням від міської тепломережі.
Встановлення сигналізатора газу «Варта 2-03А» у межах поточного ремонту не є елементом системи пожежного захисту або системи газопостачання, а отже, не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852 (далі - Постанова №852), якою визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають обов’язковому ліцензуванню.
Сигналізатор газу «Варта 2-03А» належить до приладів техногенної безпеки, призначених для контролю загазованості повітря (метан, чадний газ) відповідно до «Технічних вимог та правил щодо застосування сигналізаторів до вибухонебезпечних концентрацій паливних газів і мікроконцентрацій чадного газу», затверджених наказом Держбуду України від 21.10.1998 №237.
На об’єкті «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 у м. Дубно Рівненської області» передбачено встановлення каналізаційної насосної станції (КНС) із сигналізатором загазованості для контролю концентрації шкідливих газів у технічному приміщенні. Це обладнання встановлюється виключно з метою забезпечення техногенної безпеки, а не як елемент системи пожежного захисту.
Таким чином, встановлення таких сигналізаторів виконується як електромонтажна робота, що не потребує спеціальної ліцензії, за умови, що прилад має чинний сертифікат відповідності та монтаж виконує електрик з дотриманням вимоги технічної документації виробника.
Враховуючи зазначене, роботи з установлення сигналізатора газу «Варта 2-03А» та сигналізатора загазованості в укритті житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 не належать до ліцензованих видів діяльності, визначених Постановою №852, і можуть виконуватися підрядником без ліцензії на роботи протипожежного призначення.
Враховуючи вищевикладене, та згідно вказаної у примітках до технічної частини інформації: «Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об`єкті виконання робіт/надання послуг», Учасник підтверджує вимоги тендерної документації та правомірності обрання його переможцем.».
Номер:
ecaf9c7ea408497482c65ae7fa4878f5
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
13.10.2025 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-08-011606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно із абзацом п’ятим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Чому Вами всупереч вищевказаним вимогам законодавства оприлюднено в електронній системі закупівель Договір від 30.09.2025 № 13 та додатки до нього лише у форматі PDF?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
72a51b66acf9487daadafaf9815f70cd
Назва:
Відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
16.10.2025 15:58
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт укриття житлового будинку на вул. Мирогощанська, 4 в м. Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-08-011606-a ) повідомляємо наступне:
Згідно вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Враховуючи вищевикладене, Замовником у вищевказаній закупівлі у встановлений термін оприлюднено договір та додатки до договору окремими файлами, а саме:
назва файлу: Д13_укриття_з додатками. pdf (формат pdf), який завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2025 17:53 ID: d501dfe0778d41308e2a48db2c138c72;
назва файлу: Д13_укриття_з додатками.ods (формат ods), який завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2025 17:53ID: e50098fe5855428385837e81e53c3b6f;
назва файлу: Д13_укриття_з додатками.rtf (форматі rtf), який завантажено в ЦБД Prozorro: 30.09.2025 17:53 ID: 7a09d649ac8c493dae53705bb0795e92.
Враховуючи вищевикладене, Замовником по даному питанню під час оприлюднення договору було дотримано усіх вимог згідно статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пункту 9 Положення № 835.